1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2015

Discussie in 'Games' gestart door zino, 5 jul 2014.

  1. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    super! al lijkt het erop dat rastaman de matchlobby friendly bedoelt (met password) en niet teamplay lobby, maar we gaan het zien.

    ik download mijn ps4 games uit de usa ps store. Zo had ik fifa en destiny omgekerend voor 45 euro.
     
  2. domienr

    domienr Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben hier toch echt niet zo van overtuigd zoal jij. De kwaliteit van de online wedstrijden was afgelopen jaren onvoldoende.
    Hierdoor ben ik als pesfan spontaan fifa gaan spelen, omdat het bij hen wel stabieler werkte.

    Mijn gevoel vreest terug voor een matige online ervaring.
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Maar heb jij het dan ook over de teamplay-server? Met 1 vs 1 is het wat anders ja.
     
  4. domienr

    domienr Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    4
    beiden eigenlijk, 11 vs 11 in PES2014 gespeeld (ook de beta versie). Amper wedstrijden met goede verbinding kunnen spelen.
    Mocht het dit jaar gewoon uitstekend lopen, dan haal ik hem sowieso :)
     
  5. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    als Pes online knake is dan is er dus geen multiplayer footy online te vinden...
     
  6. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
  7. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Eerlijk PES 2015 (Koning is back) Speelt echt super lekker. Demo veel gespeeld! Deze ga ik dan ook halen en skip FIFA 15.
    Tegen de AI spelen, speelt zo veel beter dan bij FIFA 15.. En ik wil graag Champions league/ Europa league spelen. ^^
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik speel de demo ook heel veel. Dat zegt wel wat, vorige demo's liet ik heel snel liggen. Tegen de CPU spelen is iig veel leuker dan bin FIFA 2015, hoewel het niet al te moeilijk is om te winnen op superstar niveau. Komt ook om dat de game nu doet wat ik wil. Leuk oom om die speelstijlen ook te zien. Een Real Madrid speelt echt wezenlijk anders dan een Athletico Madrid, ook als ze je tegenstander zijn. Dat is wel gaaf.
     
  9. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Klopt helemaal! Had hier afgelopen zaterdag nog met een maat van me over. Speelde toen voor het eerst tegen een persoon ipv tegen de computer. Beiden scoorden we echt typische Bayern en Real goals in een wedstrijd. Ik speelde met Bayern en had voornamelijk balbezit en scoorde met Robben door met een dribbel naar binnen te komen om de bal vervolgens in de lange hoek te krullen. Mijn tegenstander counterde met een snelle uitbraak met Ronaldo die met een lage strakke voorzet Benzema bediende. Het was weer ouderwets genieten. Wat ik wel ga aanpassen als ik de final game heb is denk ik de speelsnelheid. Het spel zou nog iets realistischer worden als het tempo iets lager zou liggen.

    Tweet Adam Bhatti: People asking for details on demo/preview code to final - I'll detail all soon. Smoothness, ball physics and pass logic some key things.

    Dat belooft alleen maar nog meer goeds. Kan echt niet meer wachten!!
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dus toch gameplay-wijzigingen! Nou... dat zouden ze niet doen omdat het ongewilde veranderingen op andere plaatsen in de game zou kunnen hebben.
    Hopelijk weten ze wat ze doen...
     
  11. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat ze zulke veranderingen extra voorzichtig gaan implementeren na het debacel van vorig jaar. Maar het blijft Konami... We gaan het zien.
     
  12. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hij geeft zelf aan al jaren een fervent FIFA-fan te zijn dus de conclusie verbaast me niet ( de verwachting dat PES niet beter zal zijn dan FIFA ).
    Verder snap ik niet dat hij commentaar heeft op de gelijkenissen van de spelers, want die zijn bij PES toch heel wat beter dan bij FIFA...
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ach ja, een preview.... Sowieso lees ik weinig (p)reviews meer, omdat de meeste reviewers (vooral in Nederland) gewoonweg niet kunnen schrijven. Tegenwoordig denkt elke lamlul dat hij/zij geschikt is om een game te reviewen. Schrijven is een vak.

    Ik bepaal bovendien zelf wel wat ik goed vind of niet. Veel reviewers weten niet meer wat het kerndoel van een spel is en weten vaak ook niet waar ze het over hebben.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2014
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Bij footies is het helemaal lastig want ze zijn altijd bevooroordeeld.
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dat ook... Overal lees ik hoe realistisch FIFA wel niet is. Nou, dat dacht ik in het begin ook. Het passen (manueel) voelde opzich best prima aan in de demo. Je kon op leuke manieren scoren en het geluid i.c.m. de presentatie is erg goed (op visueel gebied vind ik het stadion en het gras echt prachtig). Maar dan ga je even zitten voor de carrière modus en merk je al snel dat de wedstrijdjes ongelooflijk saai zijn door een onthutsend slechte AI. Hoe kan een voetbalspel nou realistisch zijn als de AI niet geprogrammeerd is om te voetballen.

    Ook dat gezeur over de licenties ieder jaar. Ik had graag gezien dat PES ze had hoor, maar als je thuis een potje op de bank gaat spelen, denk je er dan ook maar één keer aan om met Stoke City tegen Hannover 96 te spelen? Veelal kom je toch terecht bij de wat grotere teams. Die licenties zorgen alleen maar voor een verkoop-boost. Kunnen de Russen, Schotten etc. ook met hun eigen teams spelen.

    Ik ben daarom nog steeds benieuwd hoeveel teams en competities je zelf kunt aanmaken in PES 2015. Als ze nog steeds werken met de BLES codes en een beperkt aantal slots is het onderliggende systeem nog steeds niet vernieuwd en dat is zorgelijk.
     
  17. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Dit ben ik niet helemaal met je eens.. Ik vind het met FIFA, en zeker als ik onderling met vrienden speel, juist leuker om de wat kleinere teams van 3-4 sterren te nemen, dan komt het meer aan op je eigen skills, en kom je ook eens andere spelers tegen..

    Verder over de AI van FIFA ben ik het 100% met je eens.. ben een carriere begonnen met Everton, maar ik ben nog niet eens tot de winterstop gekomen.. zo ontiegelijk saai.. Een leuke carriere tegen de computer heb ik al sinds PES 6 niet meer gespeeld..
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Vind je? Ik speel eigenlijk never nooit met Barca. Met 1vs1 op de bank pakken we altijd de mindere goden als Malaga en Parma, dat zijn de leukste potjes.

    En voor je Master League is het een zéér welkome toevoeging die 2e divisie _O_

    FIFA is idd alles behalve realistisch. Heb mijn exemplaar al verkocht.
     
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Als wij een toernooitje deden speelden we meestal met landenteams of 3/4 sterren. Panatinaikos, etc. Maar dat is dan zo nu en dan nog wel eens CL niveau i.t.t. Hannover 96 en Stoke City. Bedoel de wat meer bekende teams als Sevilla, Malaga, Fiorentina etc.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Als m'n tegenstander Ajax neemt kies ik altijd PEC :+
     

Deel Deze Pagina