1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Dunlop GT3 Series [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 mei 2014.

  1. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik vond het met de lag juist heeeeel erg mee vallen, op de instant crash tussen demon en Aragnite en Nova volgens mij die de baan in vogelvlucht kon nemen zo hoog als die hing na, geen lag bemerkt. Alle lag die er was, was persoonlijke lag, weak network connection heb ik geloof ik ook iemand horen roepen.
     
  2. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Ron moet zijn Nova ;)
     
  3. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Bij mij liep het gister een beetje als Lucile Werner,,,, moeizaam....
    Slechte kwalificatie gereden. Zat er ruim 1.3 sec boven...6e plek...
    Veel kleine foutjes die ik maakte door concentratiegebrek. Zat er ook niet helemaal bij met me hoofd, maar baalde wel van dat ik de aansluiting op P3 verloor door de controle over de auto moeizaam te behouden...4e geworden.
    Heat 2 ging iets soepeler, maar was voor mijn doen nog steeds kut...
    Kon me rondetijden niet echt rijden. Had leuke duels voorin....
    Divimus die er even afschoot bij het aanremmen terwijl we aan het knokken waren voor positie(filmpje komt nog)
    Na pit kwam ik net achter Flavour. Ronde 10 2 bochten voor het einde zet ik hem et naast, maar om de avond nog ff leuk af te sluiten -_- verrem ik me (gebeurt me bijna nooit) en had Flavour toch nog P2 te pakken...3e geworden...
    Ben benieuwd hoe het gaat op de Nurburgring...
     
  4. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vond de gesplitste lobby prima werken. Zeker Heat 2 verloopt wat prettiger zonder al te veel "geheig" in de nek (al was ik dit keer zelf de Sjaak met mn te gretige gedrag). Wel mis je natuurlijk de "sociale contacten", muv bijgeneuzel/afleiding ;-)

    Voor deze cup maakt het me weinig uit wat we volgende week doen. Volgende Cup hoop ik wel op afsplitsting.
     
    f1freaky en Ron76 vinden dit leuk.
  5. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Er was geen slowmolag, alleen die rare spikes van een enkeling. Oh en ik ging even zweven vanwege mijn Twitch volgers... over 2 weken glas en een dikke verbinding.
     
  6. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Tja, ik had 2 waarschijnlijke connectie of forza issues:
    1 was dat mijn xbox eens begon te stotteren qua geluid toen begon het beeld ff te happeren en ineens stond ik 1-2 seconde stil om vervolgens met veel geweld en een veel geluid terug te zijn in de Race... ik schrok me kapot, en aragnite was dus vol tegen mij aan geknald... damn!
    2 was dat in rondje 6-7 van heat 2 was ik dus spontaan mijn geluid kwijt, maar dat staat hier al eerder.
    Gisteren nog 1 hele film gekeken en vandaag hebben de kids ook van alles gekeken, geen vage geluiden meer. Forza 5.. dr klopt écht iets niet in die game.


    Overigens waren dr nog 2 andere momentjes die kleine toelichting verdienen:
    - lawaai en kwamen beide bijna tegelijkertijd aan in het slingerstuk naar beneden.. tja blauwe vlag of niet, ik kan daar nergens heen. Frustratie snap ik van jou lawaai, want uiteindelijk koste dit je een plek. Maar ik kon je niet zonder gevaar voor ons beide laten passeren. Daarnaast vond ik je inhaal aktie in die falken bocht iets minder, het ging goed maar ik had niet verwacht dat je juist in die erg haakse bocht mij ging inhalen. Gelukkig ging het goed! ;)
    - 2e heat 1e ritje, ik reed heel voorzichtig maar tik toch t wandje aan, juist om niet te zorgen voor een harmonica effect blijf ik daar iets rustiger rijden. Aragnite verwachtte dit niet en remde heel lichtjes(of week iets uit) en vervolgens botst de volgende op hem.. sorry daarvoor, ik weet niet hoe ik dit had moeten voorkomen. Wellicht allemaal toch iets te weinig afstand gehouden op deze zeer smalle baan..

    Op naar volgende week!

    Ik heb een nieuwe gamemonitor(g2488HSU!), dus ik kan nu wat meer dooie uurtjes gaan vullen(lees utopia-gtst).
    Helaas werkte de 15mtr kabel 1.3 van mijn werk alleen op 720p dus nu een kortere versie laten bestellen van 10mtr DIE wel 1.4 is en het dus makkelijk moet aankunnen.
     
  7. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Tsja, ik moest iets....
     
  8. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Ben benieuwd hoe het nu met de standings gedaan word, en hoe we er voor staan. :)
    En de resultaten van Road America.....
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2014
  9. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ik wil de uitslag van bathurst niet zien :+
     
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    "ik zie de uitslag met vertrouwen tegemoet". :) :)
     
    Divimus vindt dit leuk.
  11. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    As expected.....
     
  12. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Is Flavour MIA of gewoon druk?
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Super super druk. Bezig met een erg belangrijk contact voor mijn bedrijf en de game die ik maak.
     
  14. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    OK NP, werk gaat voor.
     
  15. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Flav, misschien verstandig om je taken te gaan delen... zo'n overzicht kan iedereen maken... verdeel en heers! Succes met je bedrijfje wat natuurlijk voor gaat
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ach ja het zijn nog maar 4 races, lukt wel. Lijkt me niet dat iedereen Photoshop cc heeft trouwens. :p

    Hier alvast de overall standings. Week 7 zoals eerst en week 8 de SEMI en AM coureurs achter de PRO's geplakt. Allen de kwalificatie heb ik gemengd aangezien daar geen lobby factoren invloed hebben op de tijden. Op deze manier is zoveel mogelijk van het algemene kampioenschap intact gebleven mochten we alsnog naar lobby terug willen. Divisies en teams komen zo.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2014
    pim_smeets, B Tender en Divimus vinden dit leuk.
  17. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
  18. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Vanavond voor het eerst met de Playseat/stuur geraced. Gaat al veel beter, al scheelt het wel per auto. Een Bimmert M5 ging bij het minst geringste op het gas al in de 360-draai, terwijl het met de controller geen probleem is. De Audi TT b600 daarentegen ging best goed. Heb die race geshared voor de liefhebbers.

    En ik ben nog zoekende naar de juiste houding. Kortom, voor stuurracers onder ons, op welke hoogte ten opzichte van jullie knien hebben jullie het stuur zitten? Ik heb het idee, zeker ten opzichte van de controller dat een zo kort mogelijke afstand het meest ontspannen rijdt. Had m eerst hoger staan en had na een halve lap al pijn/kramp onder mn schouderbladen......
     
  19. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
  20. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Heren, vanavond rij ik wss niet mee.
    Avondje Destiny..... Nu het nog kan.
     

Deel Deze Pagina