1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] DriveClub

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 24 feb 2013.

  1. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Het lijkt me echt een tof spel, maar er komt zoveel uit deze en volgende maand, er moeten echt keuzes gemaakt worden. Ik wil dan ook dolgraag de PS-plusversie spelen. Maarja, ze hebben het aardig verpest als het om de servers gaat. Ook de communicatie kan echt wel beter. PS-plusleden zijn ook betalende klanten natuurlijk.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    :D Communicatie zit/zat over het algemeen wel goed. Dagelijkse updates, zelfs in het weekend.

    PS+ leden zijn wel betalende klanten, maar voor ons is Driveclub maar een (erg leuke) bijzaak. De betalende klanten wat prioriteit moeten hebben zijn natuurlijk de mensen die de full game hebben gekocht.
     
  3. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    psn naam ferron85nl

    Moet eerlijk zegen dat ik alleen goed ben in het amateur gedeelte die classes erna ben ik ook niet heel erg goed.

    Zou toch zegen dat het online toch steeds beter moet worden word alleen maar slechter heb ik het idee gisteren kon ik hellemaal niet online, zonet wel maar dan kon je de leaderboards niet eens zien.
     
  4. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Je hebt gelijk Dulle, als je de info opzoekt is die er wel. En ja natuurlijk hebben de andere klanten minstens net zoveel recht op een deugdelijk product, maar daarmee is het helaas nog altijd een blunder van jewelste.
     
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Wie van jullie hebben de 225 sterren uit de Tour al binnen?
     
  6. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    zit pas op de 65
    heb pas een huis gekocht dus heb niet zoveel tijd om te spelen
    en speel alleen als de server online kan
     
  7. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik zit op 125/225 ofzo, ben pas bij het Pro Championship ook.
     
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heb het al een paar dagen niet gespeeld, toch al 210/225. Vond het vrij snel gaan eigenlijk..
    Alles gehaald incl 9/9 Legend Trophy, bij sommige (o.a. drift challenges) mis ik nog een ster. Die ben ik nu naar 3 sterren aan het halen.
    Zal wel lastig worden bij sommige :+

    En uiteraard Multiplayer als hij werkt..
     
  9. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Heb je nog tips voor driften? Vind die (hogere) drift challenges vrij lastig, haal daar meestal alleen de eerste ster...
     
  10. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ja precies. Ik moet zo een challenge vaak 6x doen ofso eer ik eens kan inschatten wanneer ik moet gaan driften :+
    Voor de rest heb ik ook geen tips haha, vaak beetje geluk hebben.
     
  11. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Misschien kan alexknl conscience challengen. Als het goed is krijgt conscience dan zijn ghost car te zien om dat te verbeteren? (Als ik dat goed begrijp)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Best een vette racer eigenlijk. Ik heb alles omtrent deze game nooit echt gevolgd, had dus geen verwachtingen. Besturing is lekker en graphics zijn best vet. Dat hele community shit is wel als het mooiste poesje ooit, maar dan zonder de sleutel van het kuisheidsgordel.
     
  13. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    De 225 sterren in de pocket nu en niveau 30. Ging toch wel erg makkelijk, helaas.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    McLaren P1 is toch echt mijn favoriete wagen in de game :)
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Die BAC Mono rijdt ook erg lekker!
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Merken jullie inderdaad dat het beter en beter wordt?
     
  17. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Geen idee, in een opwelling gekocht, 2x gereden en daarna alleen maar Destiny gespeeld.

    Zonde, want de graphics, handling en minimalistische interface is wel erg Nice.
     
    Delphiki vindt dit leuk.
  19. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ik vind de Pagani Zonda R en Mercedes SLS Amg het lekkerst rijden. Die Bac mono heeft te veel onderstuur vind ik.
    Daarnaast rijden de Bentley Continentals verschrikkelijk mijn inzien, net als de Hennessey Venom GT. Een en al geslip.

    Online races met de continentals en ferrari FF's zijn lachwekkend, aangezien meer dan de helft de FF nog niet heeft en daarom met de Continental rijdt. Je ziet ze allemaal constant omgedraaid staan.

    Trouwens, die pre-order edities, ik zie ze ook voorbij komen online, maar hoe kom je hier aan?
    Ik heb de game namelijk ook ge-preorderd en de p1 etc heb ik wel.
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik kreeg een notification van Playstation met nieuwe codes, maar het zijn gewoon skins voor auto's die je al vrijspeelt hoor. :)
     

Deel Deze Pagina