1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Nee is een stuk makkelijker nu (in mijn ogen soms té makkelijk). Heel veel abilities zijn weggehaald of samengevoegd met elkaar. Meeste abilities zijn vrij duidelijk nu. :)
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En ze hebben die ghoul heal voor de DK er ook uit gesloopt? Die waar je bij de ghoul een deel van zijn leven kon opofferen om jouw te healen. Beetje kut, daar was ik aardig aan gehecht. :+

    En hebben jullie de patch notes gezien op de vorige via een link van mijn vorige post? Krankzinnig hoeveel er veranderd word/is. 8)
     
  3. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    DK heals hebben ze omgegooid naar shields, self healing was te veel van het goede.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik vind het wel best, alleen dat ze hit o.a. eruit hebben gesloopt snap ik niet helemaal. Word het nu juist makkelijker om alles van je char met gear in te stellen? En zo ja, hoe? Het was toch altijd 7,5% hit zeg maar? Geen idee hoe ik dit in november zou moeten aanpakken. 8)
     
  5. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Je linked een patchnote zeg je, maar leest hem zelf niet? :F: Er is geen hit/expertise meer.
     
  6. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorige keer nog weten te ontlopen, maar deze keer hebben mn guildies toch echt mij te pakken. WoD voor me gekocht en een sub erboven op.
    Nu wil ik wel iets rollen wat ik nooit eerder gespeeld heb, zat eerst aan monk te denken maar wat ik lees zijn deze de laatste patch enorm ruk geworden?
    Kan ik beter iets anders gaan? In gedachten houden dat dit wel een top-end progress guild is.
     
  7. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ruk op 90 ja. 100 is beetje unknown. Wil je nog pre-wod gaan raiden dan?
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik ben ook voor de bijl gegaan, WoD besteld en mijn Rogue van 70 naar 90 geboost.

    Dacht ik : ''ga ff Warsong Gulch spelen'', blijken er een stuk of 8 nieuwe BGs te zijn sinds mijn vertrek :')
    Sowieso al een uur bezig geweest om precies te begrijpen hoe het met talents, glyphs e.d. zit, en ik kon ook zeker 20 minuten nergens vinden waar mijn mounts waren.

    Noob all over again.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het was zo'n gigantische lap tekst dat ik het zag als een onmogelijke opgave. Dus zo vreemd is het niet, vandaar dat ik de vraag over hit/exp stelde. Was gewoon benieuwd hoe ik dit moet gaan aanpakken als de expansion uitkomt. ;)
     
  10. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Echt typisch dat ik gewoon drie maanden volop speel tot die nieuwe patch en daarna niet meer... Ik heb nu een week gratis gekregen dus toch maar eens even proberen.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nog minder dan twee weekjes, dan heb ik weer een excuus om een sub te kopen en een veel te dure server transfer, het zal ook niet anders Yellow = G Force gedachte. :p En nog minder dan twee weekjes om te zien of Pim zich weer gaat opsluiten met energy drank en magnetron lasagne om te kijken of hij nu wel die world's first achievement haalt. Jullie ook zo'n zin in de expansion? 8)
     
  12. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Die achievements zijn er niet meer en Pim is al heel lang gestopt.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Noos, Pim gestopt!? :'-(

    Jij gaat toch niet stoppen hé? :'-(

    Dat zou je alleen doen als ik Heroic de meeste recente raid voltooi. Of bij LFR waarschijnlijk al. :+
     
  14. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Nee hoor. Heb 3 vrienden heel het weekend over de vloer met de release van warlords om heerlijk te nerden. :D
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik vraag me alleen af of het wijs is om op een medium realm te gaan handelen, die samen is met een andere medium, of naar een full realm te gaan. Voor mij is het belangrijk eerst snel mijn mining te kunnen voltooien, om vervolgens te gaan handelen. Ik weet dat het de eerste maanden goud waard is en daar wil ik van profiteren. Wat zou dan handiger zijn? Gewoon mijn mining levelen, 100 zal ik dus moeten halen dan, of lekker bij de AH bivakkeren? Dat laatste lijkt mij het minste, want je kunt volgens mij niet alles automatisch zoeken als je nog niet level 100 hebt bereikt, heb daar handige add ons voor namelijk. Dus in het kort: Eerst levelen naar 100 en mining naar de max en dan handelen? En ook verhuizen naar een andere server voor maximale winst? Ik weet dat sommige ook op low level servers veel winst halen, maar dat lukt mij gewoon niet zo goed. Of zou een medium server samen met een andere medium server ook voldoende zijn? Gaat om runetotem en killrog, zit zelf op runetotem. Denk er aan Silvermoon te gaan doen of een propvolle RP server. Weet alleen niet wat het best zou zijn en hoor graag je mening Inferius, jij hebt toch Vanilla gespeeld en weet dan vast wel wat te doen rond releases? Het nadeel van verhuizen naar een volle server zijn de lange wachtrijen, dus blijven is natuurlijk een optie voor meer speeltijd, ondanks naar mijn idee de lagere winstkansen.
     
  16. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Gewoon blijven waar je nu zit. Tegenwoordig is alles cross-realm te doen en zijn de low/medium servers connected met andere realms. Dus niet echt meer een reden om te switchen van server.
     
  17. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ben volgens mij al 2,5 jaar gestopt. Heb de afgelopen expansion dan ook totaal niet meegemaakt (prepatch gestopt), zou niet eens weten hoe hij heet :)

    En zijn die achievements er niet meer? Wat slecht, dat was toch vet?!
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nog meer reden om gestopt te blijven. 8)
     
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Maar wanneer komt hij precies uit? Zie niets op battle.net?
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    13 november.
     

Deel Deze Pagina