1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat heb ik met bijna alle games :+ alleen games waarvan ik weet dat ik het veel ga spelen, koop ik day one. De rest wacht ik lekker op
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Alien trekt me niet. Het is een nieuwe IP, geef me dan een fucking demo want de trailers trokken me niet. Het valt me op dat men steeds minder demo's loslaat op de gamers. Zonde, want je mist dan gamers die best te porren zijn voor je spel, maar nog niet overtuigd zijn.

    Of is er soms een demo van Alien? Haha, zal je net zien. Ik koos voor tthe evil Within, omdat die trailers me aanspraken.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Helemaal met je eens man. Waar de fuck zijn speelbare demo's? Neem Sunset Overdrive nou, al die video's en zelfs eventjes gespeeld en nog steeds weet ik niet wat ik ervan moet denken. Een demo zou dan echt ideaal zijn. Idioot weinig demo's tot nu toe.
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Doe ik nu dus ook. Vroeger kocht ik nog weleens lukraak games, maar ik ben nu echt heel selectief. Ik hang er voor mezelf ook gewoon prijskaartjes aan en pik ze dan een keertje op als ze bijvoorbeeld rond de 30 euro kosten. Games zoals Halo en Gears koop ik wel day one full-price, maar Halo 4 en laatste Gears waren ook aanfluitingen. Ik hoop echt dat het ooit weer richting kwaliteit over kwantiteit gaat. Ik heb overigens wel vertrouwen in Halo: MCC en nieuwe Gears...
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    C'est moi aussi.

    Heb voor de ps4 alleen
    -Destiny
    -Driveclub (digitaal)
    -Assassins Creed Black Flag (digitaal)

    Normaal gesproken zou ik bijna elke game hebben, maar vind het wel goed zo.

    Ga geen mediocre games meer spelen waarvan ik bij voorhand al mijn twijfels heb qua spelplezier.

    Twijfel nu of ik mijn FarCry4 preorder maar moet annuleren.

    Heb niet zoveel zin in die game terwijl deel 3 kapot heb gespeeld.

    Raar, maar denk dat ik me wel vermaak met bovenstaande game en de nieuwe Call of Duty ;-)
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Destiny was ik echt heel snel mee klaar. Vond de game te weinig content bieden / enorm magere storyline. Ben niet zo'n multiplayer speler, dus dat is allemaal niet zo aan mij besteed. Multiplayer is toch wel iets waar Destiny het van moet hebben. Vind veel games die dit jaar zijn uitgekomen middelmatig en inwisselbaar. Toppers voor dit jaar zijn echt Forza Horizon 2 en Alien Isolation so far. Destiny en Watch Dogs zijn de grote tegenvallers.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Niet specifiek over de One/PS4, maar ik vind het wel een interessante thread:
    http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=916972

    Zo voel ik me ook een beetje over Ubisoft tegenwoordig. Het voelt meer aan als een fabriek die zielloze games uitpompt volgens dezelfde formule.
     
  8. Ferry_1986NL

    Ferry_1986NL New Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    2
    De games van hun hebben me nooit echt aangesproken raar genoeg, maar het valt inderdaad wel heel erg op dat al die games op elkaar lijken. Misschien een andere setting, maar gameplay blijft hetzelfde. Daarom ben ik ook bang dat The Division uiteindelijk ook heel erg gaat tegenvallen.

    De enige games die ik van Ubisoft heb zijn Child of Light en Valiant Hearts, omdat daar nog echt liefde in is gestoken. Dat merk je echt bij die games. Alleen de Splinter Cell games vond ik echt tof van Ubisoft, maar dat was ook alleen deel 1 tot 4.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    De kleinere projecten van Ubisoft zijn inderdaad nog steeds enorm tof en origineel. Die twee games, maar ook bijvoorbeeld Far Cry 3: Blood Dragon en de beide Rayman games zijn echt geweldig.

    Zoals ze ook in die thread zeggen is het op software engineering en bedrijfskundig vlak natuurlijk heel efficient wat Ubisoft doet, maar of ik er nou zo blij van wordt. Waarschijnlijk is dit helaas de realiteit waarmee we te maken krijgen nu de budgetten voor gamesprojecten echt enorm hoog zijn.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2014
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Was al bekend toch?

    28 okt komt de psn update uit voor de PS4 met daarin een nieuwe optie genaamd 'share play'. Je kan straks online met een kameraad samen hetzelfde spel spelen terwijl maar 1 van beiden het spel heeft. Je kan dan de keuze maken om het spel over te laten nemen door de ander of om het spel co-op/local mp te spelen. Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat werken. Het is iig voor fighters en sportspellen een erg gave optie.

    Het zou mooi zijn als co-op niet splitscreen zou zijn.
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Dacht dat met shareplay je alleen de controller van iemand anders kon overnemen maar niet met z'n 2en gelijktijdig kon spelen. Dat zou dan idd een toffe feature zijn :). Voor potjes Fifa tegen elkaar zou dat dan perfect zijn
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Ja zo was het inderdaad uitgelegd bij de launch van de PS4 :)
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Als het goed is kan beiden. Tenminste zo leek het op de screenshots op Neogaf.

    edit:

    http://blog.us.playstation.com/2014...0-to-add-share-play-youtube-and-more-to-come/

    huge, imo
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Klinkt heel mooi... maar ik betwijfel dat het precies zo gaat werken, maar wie weet.
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat kan ik me ook niet voorstellen, dat gaat de uitgevers namelijk veel verkopen kosten.
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Volgens mij ondersteunen niet alle spellen dat inderdaad....Far Cry 4 wel bv, dat werd apart aangekondigd tijdens de afgelopen E3....dus als dat voor alle games is, waarom het apart melden voor Far Cry 4?
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    De game moet ook wel een coop hebben toch? Wie weet zit er een limiet op ofzo? Klinkt iig goed :)
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Lijkt iig een limiet van 1 uur per sessie er op te zitten. Voor games als Fifa is dat meer dan voldoende en anders gewoon snel een neiwue sessie starten. Voor Co-op games kan het lastiger zijn als je net midden in een lvl zit
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die shit gaat echt te ver soms.

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina