1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2015

Discussie in 'Games' gestart door zino, 5 jul 2014.

  1. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
  2. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Heb het idee dat het ze gewoon gaat lukken! Zou wel top zijn! Zou de Premier League zoveel leuker maken om te spelen!
     
  3. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Jammer, geen stadium creator, maar een stadium editor....

    Speelde de afgelopen week weer even wat potjes en dan ga ik toch weer twijfelen. Ook met PES erger ik me gewoon teveel aan dingen. Pirlo die op Superstar niveau net voorbij de middencircel een vrije trap erin knalt. 89e minuut, BAM! 2-2.

    Ook vind ik het tempo nog iets te hoog.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Please note we had a look at the PS3, PS4 and XBOX One versions of PES 2015 this year but chose the PS3 version to explore and test in detail so the following information will be based on this platform.

    Tja denk dat hier weinig PS3 spelers zitten.
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat met Pirlo heb ik echt nog nooit meegemaakt hahaha. Hoe meer ik de demo speel, hoe toffer ik hem vind worden. Ik hoop echt veel plezier met deze game te gaan hebben. Vooralsnog lijkt het erop dat het gaat lukken.
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Jows lijkt net op de grafiek van een onstabiele ziekenhuis-patient.
    Dan weer gaat het goed, dan weer daalt de grafiek.
    Elke week zie ik zijn beoordeling over PES 2015 weer een twist naar boven of beneden nemen. 8)
     
    appie21 vindt dit leuk.
  7. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Meestal verlaat een patiënt de grafiek met een stijgende lijn ;)
     
    HanTerp vindt dit leuk.
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Haha, tja ben kritisch. Vermaak me wel hoor, maar het ziet er op momenten gewoon vaag uit.... is er dan geen enkele maatschappij die echt een X een verandering teweeg kan brengen?
     
  9. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    @HanTerp
    als ik dit zie Han (at 01:48) dan twijfel ik zeer of 2 vs 2 online match lobby mogelijk is. Zo k*t... Wil fifa graag inruilen voor pes 15, maar als pes wederom 2 vs 2 niet heeft in zijn match lobbies, dan pffff
     
  10. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij 20:11 staat aan de linkerkant "add guest User" .
    Dan zou je dus 2 vs 2 kunnen spelen of bedoel je dat niet?
     
  11. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    dat is mooi dat dat kan maar dan speel je vanuit een console met 2 man (dat is guest). Ik wil online kunnen 2 vs 2 met friends of 2 vs 1 en weet nu nog steeds niet of dat kan. Fifa heeft die optie iig gekilled.

    Om het wat te nuanceren het volgende. Op Konami.com wordt gesteld dat er deticated lobbies komen voor 11 vs 11. Het is verleidelijk om dan te denken dat dan 2 vs 2 online ook moet kunnen, maar is een tijd geweest dat je of 1 vs 1 kon of 11 vs 11, hoe idioot dat ook klinkt. Voor mij en mijn vrienden is het een sellingpoint 2 vs 2. Want wij hebben geen tijd (zijn al oude knarren) om regelmatig bij elkaar thuis te gamen, dus zijn van online lobbies afhankelijk. Ik begrijp dan ook niet hoe EA dat eruit heeft kunnen slopen en Konami dus eerder ook al.

    Weet iemand of je bijv. in pes14 2 vs 2 online kon?
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2014
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Er zit een 11 vs 11 mode op en daarmee kan je ook met minder dan 11 man spelen. Dat was ook al zo met PES 2014.
     
  13. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    ha ha Han, we kruizen elkaar. Kan je mijn vorige post beantwoorden? Of bedoel je dat je online bijv 3 vs 5 kan omdat 11 vs 11 ook kan?
     
  14. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja klopt en je kunt er een wachtwoord op zetten zodat niemand anders in komt.
    Dus dan kan je toch 2 vs 2 spelen of 3 vs 2 enz.
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, als je helemaal voorin het filmpje kijkt ( bij de menu's ) dan zie je staan "Teamplay lobby" en daar kan je dus allerlei mogelijke varianten kiezen tussen 2 vs 1 tot 11 vs 11, dus ook 2 vs 2. Als je tenminste tegen twee vriendschappelijke tegenstanders speelt. Als jij met 2 man in die teamplay lobby zit, kan het waarschijnlijk wel dat een onbekende tegenstander met meer dan twee man speelt.
    EDIT: Rastaman geeft al een goed antwoord :)
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2014
    RastafariMan vindt dit leuk.
  16. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Kan echt niet wachten....

    Nog 3 weken en dan weer ouderwets "oke nog 1 potje dan".
    Heb ook nog niet het gevoel gehad dat als je spelers ineens "ziek" worden en ineens niks meer kunnen.

    Als ik beter ben dan de (human) tegenstander, dan ben ik dat ook qua scoreverloop.... Heerlijk.
    Demo echt helemaal grijs gespeeld en dat is echt lang geleden bij een PES versie.

    "Vroeger" ging ik niet eerst op forums kijken of dat er bugs in het spel zaten en mij later ook zouden kunnen gaan iriteren.
    "vroeger" keek ik alleen op et internet wanneer het spel uit was en waar de beste option file te downloaden was. Daarna was het een jaar non -stop spelen.

    Pas bij Pro 6 begon het mij te irriteren dat Adriano zo overpowered was en je spelers ineens zo ziek werden door de scripting.
    Nu probeer ik ook zoveel mogelijk van de forums weg te blijven omdat er zelfs mensen over de rooie zijn over de doelnetten.........

    Maar goed nog 3 weekjes.

    Hoop alleen nog op een goede online functie en voor de rest kan ik mij hier een heel jaar erg mee gaan vermaken.
     
  17. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    @rastaman en @han: TOP!
    nou dan heeft pes2015 weer vijf spelers van het eerste uur terug vanaf 11-11-14 ;-)
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Heb jij het dan twee dagen eerder? Release-datum is 13-11-14 ;)
     
  19. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    lees op metacritic usa date 11-11-14 en ik heb op mijn ps4 account een usa account ;-) met dus voordeel van 2 dagen eerder en een heeeeeel gunstige dollar...

    hoe is het met de lag online gesteld als je met 4 friends speelt in een lobby die allemaal goede internet verbinding hebben?
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Maar onder die link staat "buy from Amazon com" en die zit niet in Nederland en uit ervaring weet ik dat het lang duurt voor je hem van Amazon hebt... Dus hèb je hem dan wel de 11e??

    Wat lag betreft: Zoals je gelezen hebt werkt teamplay-lobby met dedicated servers en dan heb je geen last van lag.
     

Deel Deze Pagina