1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal je wel denken. De game komt toch binnenkort?
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yep. 30 oktober geloof ik.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Xbox heeft eerst nog een aantal games die de pre-load functie hebben, maar ik dacht dat het later al voor alle games was. Destiny had het ook bijvoorbeeld. Anders zul je moeten wachten tot de release gewoon :)
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik merk dat mijn X1 helemaal niet zo snel is wanneer ik naar friends ga en dan ze wil inviten voor een party. Of gewoon andere handelingen in het dashboard. Dit komt zeker oa omdat mijn hdd bijna 100% vol is he? Ik heb nog 15GB over. Als ik een externe hdd haal en alles daarheen kopieer, dan moet het veel vlotter allemaal gaan toch?
     
  5. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    En weer die Friend list error...
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heeft daar niks mee te maken. Het laden van apps etc heeft veel te maken met je DNS. Laatst nog wat over gepost dat de DNS van google voor veel mensen kan helpen.
    Het verschilt gewoon per providers of je dns snel is.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ooooh idd ja. Ik zou dat kunnen doen, maar ik gebruik een andere DNS voor Netlfix. Maar ik zou die van Google morgen eens kunnen testen.
     
  8. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Friend lists werkt hier prima . in de us was het even een paar minuten down.

    Send with Tapatalk HD for Android
     
  9. Numberless Zero

    Numberless Zero Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    19
    Danku vriendelijk! Dit was inderdaad ook de oplossing!
     
  10. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Dat is juist het rare mijn GT staat op zijn console als home console ingesteld.
    Als ik op mijn console met zijn GT inlog kan ik nog steeds niet zijn Fifa 15 spelen.
    Hij geeft aan dat ik hem moet kopen.


    Heeft het niks te maken met dat er Fifa gratis bij zn X1 zat ipv in de store gekocht heeft ?
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2014
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Iemand hier de Xbox One Media Remote toevallig in bezit? Werkt die misschien ook op een PC met Windows 8.1? :)
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  13. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Damn, wilde net wat flipperkastjes downloaden voor fx2, heb ik dus te weinig geld erol staan. Hoe gaat dat ook alweer, ik zit in de usstore. Er was meen ik een site waar je zonder creditcard wat kon kopen. En hoe gebruik ik dat dan vervolgens om flipperkastjes/dlc te kopen? Iets met taxfree states weet ik nog wel. :)
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Offgamer of g2a, zijn er zat...
     
  15. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Werken trouwens de voicecontrols nog als ik m op NL zet? Met name zbox go to en xbox record that gebruik ik nog wel eens. NL voicecontrols werken zonder meer niet, dat weetik
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2014
  16. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    voice controls werken helaas helemaal nog niet als je de xbox op NL zet. Ook geen engelse
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  18. Numberless Zero

    Numberless Zero Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    19
    November update.

    http://majornelson.com/2014/10/20/x...rtglass-features-now-preview/?linkId=10119398

    • Custom Backgrounds The #1 fan-requested feature is making its initial debut for preview members. For the first time, each account on your Xbox One can have a customized background. You can choose a custom color or achievement art as your background on Xbox One, with more customization options coming down the road.
    • Gamer Profile – You can now share your location and bio as part of your profile. You can set these options on your Xbox One console and use Xbox One SmartGlass to browse to other people’s profiles and check out their showcase items. Additionally, you can now select a set of showcase items that are displayed when other gamers look at your profile on an Xbox One console. You can use Xbox One SmartGlass or Xbox One console to add or remove up to six game clips or achievements that will be displayed in a carousel format.
    • Tweet about your Favorite Game Clips – You can now share your favorite Xbox One game clips with your followers on Twitter. Use the Share button on any game clip you have created and select Twitter to compose the Tweet.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  20. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Wat een update is dit weer. MS doet dit erg goed elke maand, en het is ook elke keer leuk om naar uit te kijken :D Vanavond maar eens checken of ik hem al heb met het preview program
     

Deel Deze Pagina