1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] XBW-Clubs Driveclub

Discussie in 'Games' gestart door WorkingTitle, 7 okt 2014.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Absoluut. Iets minder dan 30GB accepteer ik niet. En pas vanaf 40 krijgt het een 9.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  2. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Even voor de goeie orde, xbw 2 is nu:

    Go Ahead
    Rab_NL
    Nol_NL
    TimNED
    Kerho7en
    MisfitNL
     
  3. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik weet niet of ik al een invite heb gekregen maar heb nog geen toegang gehad tot de servers dus als ik een invite heb; vandaar dat ik nog niet gejoind ben dus.
     
  4. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Aangezien xbw 2 dus nu vol schijnt te zitten heb ik je over geplaatst naar XBW 3.

    Gister voor het eerst wat voor de club kunnen betekenen. XBW 1 van level 14 naar level 15 getild en dus de Pagani Zonda R vrijgespeeld. Jeujj. Vanavond maar even de laatste sterretjes binnen halen in de Tour
     
    Makkabeer vindt dit leuk.
  5. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Hier hetzelfde. Vandaag club 2 naar lvl 13 1/2
     
  6. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Heuj 16 alweer zie ik. Ik ga mij nu ook maar eens storten op het online gedeelte nu ik de 225 sterren binnen heb.

    Duurt het bij jullie ook zo verdomd lang voordat de race begint. Synchroniseren, verbinding maken. Soms wel 3 minuten
     
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ja dat duurt echt abnormaal lang. Maar vond ook PSN vanavond weer traag, die berichten wat wij aan elkaar stuurde kwamen pas paar minuten later aan fso :+
    Hebben we 2 multiplayer sessies gedaan, maar die beukers zijn echt frustrerend. Knallen gwn met volle snelheid de bocht in...
    Volgende keer gaan we (liefst de hele club) in een party met een mic (uiteraard) ;)
     
  8. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Wel leuk gereden!! Alleen die beuk partijen bepalen op het begin grotendeels de wedstrijd. Daarnaast te vaak de R8, RUF of FF als standaard auto in die sessies. Wel tof dat we de tweede pot samen 2e en 3e werden met een nek aan nek race de laatste paar bochten met uiteindelijk 2 honderdste verschil.

    Werd ook een pot 2e met 2.25.472 eb de nummer 3 had exact het zelfde haha. Gekke finish.

    Het club aspect stelt tot nu toe weinig voor. Tijdens een race rij je toch echt gewoon voor jezelf en dat hele club systeem verwaterd in het geheel, ik kan niet eens zien welke plaatsen de clubleden rijden.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2014
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Na 15x of meer Audi Showroom, toch een mooie tijd weten neer te zetten, zet ie de rondetijd niet online :mad:
    Cluppie is wel naar level 15, gaat lekker zo :)
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2014
  10. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Met welk camera standpunt rijden jullie ?:)
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    De 2de van achter de auto
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  12. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    die ene dat je niks in beeld ziet. Beste snelheidsgevoel en je ziet alles goed aankomen.
     
  13. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Deze.
    Eigenlijk in alle racing games.
     
  14. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    In car view. Heb ook gevraagd of ik bij de club kan komen. Bij de eerste klasse alle races gereden. Best leuk, maar niet opzienbarend nog toe.
     
  15. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Mag ik bij de club jongens? Wie is de eigenaar?
     
  16. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Omdat er mijn inziens weinig gebeurt met de clubs leek het mij leuk om een competitie op te zetten aan de hand van challenges. Bij genoeg interesse zal er mogelijk zeer binnenkort een topic worden geopend.

    Eerste opzet:

    Http://driveclubxbw.luondo.nl
     
    Go Ahead Eagles vindt dit leuk.
  17. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    XBW 3 is nu vol trouwens.
     
  18. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Is er nog plaats in een club? Ik heb mijn invite nooit gezien door de server problemen
     
  19. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik heb me vandaag ook aangemeld in XBW2 dacht ik. Heb de game sinds donderdag en de Season Pass sinds gisteren.
     
  20. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Dit topic is niet echt up to date en naar mijn weten gebeurd er maar sporadisch wat met de clubs. De clubs zijn imo ook alleen handig voor het unlocken van wat auto's, verder doet het me weinig. De challenges vind ik wel leuk, maar zijn niet club gebonden
     

Deel Deze Pagina