1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Vragen [Deel 6] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Melbuuln, 20 apr 2010.

  1. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    (korte vraag) Klopt het dat er sinds kort opeens random avatars op de rechterbovenhoek verschijnen op xbox.com als je inlogt? Bij elke refresh is het een nieuw plaatje inclusief plaatjes van random avatars (niet vrienden). Opnieuw gamerpicture veranderen op de xbox 360 veranderd niks, geen xbox one.
     
  2. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik heb vandaag het probleem dat ik geen vrienden kan zien in mijn lijst. Weet iemand of er een probleem mee is? Kan wel online gamen en zie in FM5 ook drivatars rijden van vrienden maar mijn friendslijst kan niet weergegeven worden en kan hun tijden in de ranglijsten ook niet zien.
     
  3. 360degrees

    360degrees Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    2

    Ik had ongeveer ook zo'n probleem, ik kon geen vriendschapsverzoeken sturen en ook geen vrienden deleten...
     
  4. 360degrees

    360degrees Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb dus al een paar dagen het probleem dat ik met mijn 2e xbox niet op de EA servers kan komen. Na lang zoeken heb ik wat meer mensen gevonden die hetzelfde probleem hebben. Het schijnt dus met FIFA ook zo te zijn dat het onmogelijk is om met een 2e XBOX op dezelfde router in te loggen op EA servers. Ik heb EA al gebeld maar de wachtrij was me veel te lang. Ook op de EA costumer facebook pagina heb ik het verhaal uitgelegd maar ze kwamen met een berichtje dat ik een static IP moest instellen voor mijn XBOX, alsof ik dat nog niet gedaan heb. Nu gaat er een gerucht over internet dat EA sinds begin deze maand een nieuwe regel dat er maar 1 XBOX per huishouden op een EA server mag...heeft iemand hier iets van gehoord of weet iemand wat ik nog kan doen?

    Ik heb speciaal een tweede XBOX gekocht + BF4spel + premium om samen te kunnen spelen...voel me best genaaid nu...
     
  5. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Volgens mij kan je op Live uberhaupt maar 1 xbox per huishouden tegelijk online hebben. Tenminste je kan sowieso nooit tegelijk online met een 360 en One dus ik denk dat hetzelfde ook geldt voor 2 dezelfde consoles.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Tuurlijk wel, alleen niet als je hard porten gaat forwarden naar 1 van beide

    En dat EA gerucht is volslagen onzinnig, EA verkoopt liever twee games per huishouden dan 1..
     
  7. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Lol Heb kpn als provider en heb zowel de xbox 360 bij me broertje als de xbox one bij mij open nat-type ;)
     
  8. 360degrees

    360degrees Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    2
    Het vage is dat het niks te maken heeft met open NAT of port forwarding of static ip's of weet ik veel wat (ben een ongelooflijke noob wat netwerken betreft, btw) We hebben namelijk perfect internet op beiden XBOXen, zolang we maar niet met beiden consoles op EA servers komen, alleen de eerste XBOX kan verbinding maken met de EA server, de andere komt er gewoon niet op maar kan wel in een party en kan ook berichten verzenden, alles...
     
  9. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik had altijd een xperiabox waarbij ik poorten moest vastzetten om een open NAT-type te krijgen en dat lukt maar op 1 console tegelijk, maar blijkbaar kan het dus wel als je dat niet hoeft te doen.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als de Upnp functie van je router goed werkt zou je zonder port forwarding en met op beide xboxen een dynamisch IP gewoon met beide online moeten kunnen met een open NAT

    Maar dat wisselt nogal per router en dus gaan mensen vaak voor de zekere manier van port forwarden of (DMZ) en als een port hard forward naar 1 bepaald statisch IP betekent dat inderdaad dat een tweede Xbox in het netwerk met de gebakken peren zit
     
  11. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Ik heb de Kpn experia V8
     
  12. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Blijkbaar werkt upnp bij jou dan wel goed. Ik moest altijd een statisch ipadres koppelen aan mijn xbox om het werkend te krijgen.
     
  13. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2014
  14. Forrestfield

    Forrestfield New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je wel met beide een ander spel samen online spelen? Eentje niet afhankelijk van "derde" verificatie servers. Bijvoorbeeld Halo 3?
     
  15. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik kan momenteel niet op live komen, me xbox is wired en me xbox herkent ook dat die is aangesloten. Internettest is oke, multiplayertest is oke, alleen live doet het gewoon niet. Modem heb ik reeds gereset, xbox meerdere keren aan/uit.
    Er staat ook dat me NAT open is maar daaronder staat ''service info not available''

    Heeft er iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  17. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    thnx, laat ze dan gisteren even een melding geven op dashboard ofzo, snap dat soort dingen nooit.
     
  18. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Inderdaad reson. Aardig slecht hoor. En dat ik nu niet eens de Fifa demo kan spelen. Mohhhhhhhhhhhhh wat slecht.
     
  19. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik heb Matchmaking errors, maar op de site staat dat het voor de One is. Iemand een idee?
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Mannen heb een vraag. Mijn internet werkt perfect op alle apparaten, als ik ping is hij constant en als ik een speedtest doe heb ik volle snelheid. Ik meet dit vanaf mijn pc langs mijn xbox. Xbox live werkt, nat staat open en ik word nooit gedisconnect. Echter heb ik laatste dagen lag gehad met fifa
    En soms met cod op de xbox one. Was het beu en heb mijn modem x aan en afgezet en nu is het weg. Waar kan dit aan liggen? Wil dat het weg blijft maar kan het probleem niet tackelen omdat er verder nergens niks fout gaat. Mijn opstelling: modem - switch - xbox one en pc vanaf de switch.
     

Deel Deze Pagina