1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mortal Kombat X

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 2 jun 2014.

  1. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    dit word knallen in april... Goro is natuurlijk mooi meegenomen,
    hoop toch dat ze weer niet gaan beginnen met karakters erin te stoppen die totaal niets met MK te maken hebben!!
    ik kijk er alvast naar uit!
     
  2. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Goro, meh, who cares.

    Denk dat ik het spel op PC haal en uiteindelijk op PS4...wanneer ik die heb.
     
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik zou toch zweren dat ie in januari uit zou komen, maar goed..
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou volgens mij hadden ze het over begin volgend jaar, vandaar dat we misschien dachten januari.
     
  5. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    Quan chi gameplay trailer

    megavet hoe hij tekeer gaat;)

     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Yup, weer een heerlijke trailer, toffe 3 varianten ook van Quan Chi.
     
  7. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    idd maar ik had het mss leuker gevonden als je de stijlen ingame kon veranderen IPV voor elke potje
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2014
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Vind persoonlijk die vleermuis stijl wat minder, maar andere stijlen erg vet.

    Pre order content boeit me niet zo. Haal het spel toch op release. Groetjes kan wel vet zijn als hij gewoon normaal speelt net als de andere characters. Haat het als een boss character tijdens het spelen aanvoelt als een boss character.
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    +1, vind de vleermuis ook minder. Verder ziet het er wel erg gaaf uit weer.
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Ed Boon trollt Mortal Kombat-fans met Kung Lao 'trailer'

    Het is inmiddels bekend dat Mortal Kombat-bedenker Ed Boon graag een loopje neemt met zijn fans. Ook gisteren waren fans slachtoffer van een van zijn grappen, toen zij eisten dat er een trailer voor Kung Lao onthuld zou moeten worden.

    Het finse gamesblad Pelaaja had een primeur met een review van Mortal Kombat X, waarin onmiskenbaar de monnik Kung Lao te zien is, ook al ziet hij er wat ouder en grijzer uit. Dit kwam als een grote verassing voor fans, aangezien Kung Lao sterft in de vorige Mortal Kombat, die uitgebracht is in 2011.

    [​IMG]

    De onthulling zorgde voor een stortvloed aan reacties op het twitteradres van Boon, waarin fans afvroegen of ook Kung Lao een trailer zou krijgen zoals ook Raiden die gekregen had. Toen Boon werd geconfronteerd met een scan van het desbetreffende artikel reageerde hij met 'uuh... geef me een minuutje.' Het resultaat mag er wezen:

    [​IMG]

    Mortal Kombat X komt op 14 April 2015 uit voor pc, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 en Xbox One.
     
    Nightbringer vindt dit leuk.
  12. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18


    kung lao is echt hard.

    Die insect lijkt me echt één van de meeste saaie...
    Lijkt me totaal niet boeiend ziet er ook niet boeiend uit.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2015
  13. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    lol, die boon heeft humor :)
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Vind dat insect mens er wel tof uitzien maar vooral erg nasty :)
     
  15. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Hoop dat Skarlet terug komt, jammer als ze alleen maar in MK9 was en verder niet meer. Andere characters die ik hoop terug te zien zijn Ermac, en Noob Saibot. En Noob Saibot z'n speelstijl wordt herzien in iets wat meer interessant is. Goro geef ik dus echt niets om, net als Sheeva in MK9.

    Ed Boon overigens echt een meester trol, hij doet deze shit wel vaker haha.
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Noob Saibot had wel een interessante stijl eigenlijk, ik verwacht dat Ermac wel terug komt ook omdat er al concept art gelekt zou zijn.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  17. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    megavette trailer maar kung lao terug... hij was dood in MK9.
    het verhaal gaat 25jaar verder, dus met de tijd kan raiden niet spelen, ik ben trouwens zeer benieuwd naar het verhaal.
    en wie de boss zal zijn, ik denk Quan chi de sub-boss word en de tovenaar Shang tsung the boss
    ze mogen van mijn nu wel stoppen met oude fighters erin te steken... want er zitten al oude karakters waar ik niets van hebben zoals Kano vind ik een heel ambetant peetje om mee of tegen te spelen!

    waarom Goro weer als extra karakter? stop met deze onzin of neem eens Motaro die vond ik veel vetter
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Goro is (als ik de trailer mag geloven) een exclusief karakter als je de game besteld.

    MK9 vond ik heerlijk wegspelen :) Eindelijk weer een goede Mortal Kombat game. Alhoewel je met zo'n verhaal alles goed kan verneuken trouwens. Sonya, Liu Kang, Sub-Zero ... en noem zo maar op zijn de pijp uit. Nu snap ik wel dat ze met MK-X de boel willen vernieuwen ... maar eerder genoemde karakters zijn toch DE Mortal Kombat karakters.

    Wacht lekker af of deze boeiend word. Ziet er tot nu toe prima uit.
     
  19. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    ja idd Goro is voor de pre-orders, dat bedoel ik net waarom dan Goro dit is een overpowerde boss.

    MK 9 was idd 1 van de beste games uit de hele reeks, vooral omdat je alles hebt uit de eerste delen hebt maar dan in een nieuw sausje.

    sub-zero zit er wel in en de dochter van sony en Cage zal de bewegingen van de ouders hebben... en Liu kang zie ik ook nog terug komen mss weer als zombie
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Pre-order bonussen :')
     

Deel Deze Pagina