1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Was in 1 dag lvl20, in 2 dagen 28 en na een week alle content gezien. Heb vrienden van mij die het rustig aan doen en die hebben alles in 3 weken gedaan. Voor ons is er in de komende 2 maanden dus niks meer te doen in de game...en het is dat ik de doc gekocht heb en daarom misschien in december nog een keer naar de game ga kijken.

    Ik kreeg maar 25 punten per kill en moest echt 400 kills maken. Kan heel goed zijn dat ze dat generfed hebben. Was ook mijn eerste bounty die ik kreeg en toen was de game net 2 dagen uit.

    Mocht je een engram vinden wil je dan kijken wat de tooltip zegt?
     
    Merliin vindt dit leuk.
  2. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Een week tot 3 weken is toch al vrij lang voor een console game? :+
    Games die ik langer blijf spelen zijn maar op een hand te tellen..
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    In principe wel. Maar als er 4 delen in 10 jaar komen moet een deel je 2,5 zoet kunnen houden. Nu gaat dat nog redelijk omdat de game nieuw is en er nog niet veel anders is om op het moment te spelen. Ben benieuwd hoe ze de mensen 2,5 gaan proberen te boeien met deze game.

    Ik denk dat ik er nu al 100-150 uur plezier van heb gehad. En op zich nog steeds wel. Met 2 groepen de raid doen en andere mensen helpen met gearen etc is wat ik nu doe. Maar ik dat houd ik zeker niet vol tot december.
     
  4. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Je zit al over de 200 uur hoor :+
     
  5. Merliin

    Merliin Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    39
    @GForce staat bij mij inderdaad wel bij "possible content" nog een blue engram, kwam wel een legendary uit rollen.
     
  6. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Hmmz kan destiny opeens niet meer opstarten op de ps4 krijg deze melding:

    Het gebruik van door de gebruiker gegenereerde media is niet toegestaan voor je account

    Daarna:

    Het gebruik va de chat- en berichtfuncties van deze applicatie is niet toegestaan voor je account.

    En verder kom ik niet.... Beetje raar dit
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Vraagje. Heb niet even die Daily Heroic Story mission gedaan. Stond bij dat er een engram bij zou zitten als reward. Heb niks gekregen volgens mij. Of moet ik nog iets doen? Enige engrams die ik kreeg heb ik volgens mij tijdens de missie van de grond geraapt.
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Ook niet via de postmaster?

    En een weekly strike proberen als je een level te weinig hebt en in je eentje bent is niet zo verstandig, had het wel tot de laatste eindbaas geschopt :+
     
  9. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Die exotic engram wat je met mote of light kunt kopen, is dat alleen voor je helmet of kun je daar ook bijvoorbeeld een auto rifle uit krijgen?
     
  10. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Die heb ik nu ook... Vage shit
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is elke week verschillend wat voor engram hij heeft, maar nee je kan uit een helm geen wapen krijgen
     
  12. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Snap ik, doelde ook meer op de exotic engrams van de laatste keren dat hij er was. Las dat heel veel mensen er een helm uit kregen, vandaar. Dacht namelijk dat het een engram was waarvan je niet wist wat het was, dus dat je niet kon zien dat het bijvoorbeeld een chest armor of iets dergelijks is.
     
  13. Merliin

    Merliin Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    39
    Nou, net een uurtje of anderhalf Vanguard Tiger gespammt, 17 blauwe engrams en 1 legendary engram. Resulteerde in een totaal van 4 legendaries, 4 motes of light en blauwe prut. Ik hoop dat ik geluk had want als de "chances" nu zo liggen dan is het veel en veel te makkelijk...
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het was een helm engram, dus vrij logisch dat er helmpjes uit kwamen :+
     
  15. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ah kijk, dat wist ik dus niet. Dacht een random engram. :)
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Vanaf hoe laat morgen is Xur er weer?
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    11:00
     
    Delphiki vindt dit leuk.
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ben benieuwd wat hij beschikbaar heeft. Motes heb ik helaas niet genoeg, maar wel 28 strange coins :) weet alleen niet of ik nog een exotic erbij wil :p levellen gaat zo traag zeg..
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Koop helemaal niks denk ik deze week. Tenzij die een exotic hand canon heeft ofzo.
    Armor heb ik niet nodig want dan moet ik weer alles gaan switchen en upgraden.
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb 50 coins, wie weet koop ik deze week wel wat.
     

Deel Deze Pagina