1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Heeft iedereen (inclusief mijzelf) wel last van.
    Is volgens mij een kwestie van te lang achter elkaar achter je console zitten..
    Ik merk (ook bij eerdere fifa's) dat ik s'morgens na een paar bakjes koffie het beste speel.
    Dan ben je nog scherp, en in mijn geval zit ik dan verdedigend overal tussen en heb meer geduld+inzicht om een mooie/goede aanval op te bouwen.
     
  2. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag. Ik heb wat packs geopend en heb nu ongeveer 400k. Mijn vraag is of jullie voor mij meerdere teams (bv hybrids of teams uit 1 league of land ) willen maken. Ik speel op de xbox one. Alvast bedankt heren.
     
  3. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
    robin van persie wat een beest in dit spel wow
     
  4. Guido3bier

    Guido3bier Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik gedaan.. maar krijg niks. Normaal zou je hem toch in je "winkel" verwachten?
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    een vraag voor de bouwers onder ons (Siemens etc!). Heb even weinig creativiteit maar wil een team bouwen met Bale, Pogba en Vidal. liefst Benzema in de spits (ook Frans dus maak het makkelijk) en 10 chem voor iedereen. (Mag via loyalty, bonus van manager land/league). Daarnaast gewoon goede spelers van normale prijzen (geen Messi, Ronaldo aub)
     
  6. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    Welke formatie speel je het liefst?
     
  7. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Zoiets? Kan met de meeste 433 opstellingen die prima spelen deze fifa

    http://www.futhead.com/15/squads/2542274/

     
  8. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Liefst 442 maar 443 loopt ook goed met juiste spelers

    @mutantmile goed idee. leuk team. Is dit me 2 cdm? Staan hoop favoriete spelers in. Nice Modric met coach en loyalty wordt ook 10
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Wat is nou een goede formatie? Ik speel nu 41212 maar mijn LM en RM zijn zeer afwezig
     
  11. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Speelde eerst in een 4-3-1-2 formatie maar vond dat toch te centraal. Daarna veranderd naar dit en het speelt (zoals ook wel mag als je kijkt naar de spelers) heerlijk!

    [​IMG]
     
  12. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    BPL team verkocht en Bundesliga team gemaakt. Neuer en Aubamayang zijn fantastisch, rest maak eigenlijk al niet meer uit. :D
     
  13. Guido3bier

    Guido3bier Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds geen goldpack gehad ookal heb ik mijn managertaken uitgevoerd. Nu zag ik wel toevallig een kopje "uitleg" met 5 andere taken.. als ik daar een taak van uitvoer blijft die op 3/5 staan, wie helpt me?
     
  14. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja 433(3 ).. Modric is gewoon 9 ook alleen de positie klopt niet.., gebruik hem nu zelf ook met bundeliga team, erg chill, maar je kan ook 433 normaal, 433(4)(5).. Is maar net wat je zelf de chillste vind, alleen 2 kan niet met de chem maar die vind ik persoonlijk ook het minst fijn spelen, is heel statisch. Kies 4 voor aanvallend spel, 5 als je veel inkomt met je vleugels en 3 voor snel counter voetbal wat goed kan met bale en griezman op de flanken.

    442 is een stuk makkelijker team maken, denk dat je daar zelf wel uit komt. Voorbeeldje:

    Casillas
    Carvagal-chieli=barzagli-evra
    bale-pogba-vidal-gervinho
    benzema-tevez

    Denk alleen dat in 442 bale en gervinho, en de meeste andere goede buitenspelers, niet tot hun recht komen.. Dus dat is zonde voor die prijs
     
  15. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Thanx zal als ik thuiskom me wel even verdiepen in die skillchallengs ga daarna denk bundealiga team maken.41212(2) is dit jaar beste formatie?dan word mn team dit


    . Adler
    Pisczek Benatia. Toprak. Schmelz
    . Gustavo
    . Gundogan. Boateng
    . De Bruyne
    . Ramos. Immobille
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    4-1-2-1-2(2), 4-3-2-1, 4-3-3(5), 4-3-3(2) en 5-2-2-1/5-2-1-2 zijn erg populair dit jaar. Prima team.
     
  17. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Heeft iemand al ervaring met een formatie met drie verdedigers? In de meeste potjes die ik speel lijkt vrijwel alle actie zich door het midden af te spelen. Een extra centrale verdediger zou denk ik niet misstaan. In Fifa 14 speelde ik ook zo nu en dan 3-5-2 en dat ging toen vaak echt lekker. Je bent echter wel kwetsbaar tegen aanvallen over de vleugels.
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik zou voor 4-3-2-1 gaan. Deze opstelling blijkt veel beter te werken dan alle 4-3-3 opstellingen, omdat er geen grote gaten vallen in je opstelling en omdat de flankspelers bijna als spitsen fungeren. Met flankspelers als Ronaldo, Bale, Reus, Schürrle, etc, is dat ideaal. Alleen is dat lastiger met Pogba én Vidal op het middenveld, merk ik qua builden.
     
  19. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Zo zie je maar dat er veel van je eigen speelstijl afhangt.. Ik vind de 4321 zeker niet fijner dan de meeste 433 opstellingen, en ben het ook niet eens met je dat 433(2) lekker speelt haha
     
  20. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik speel al jaren 4-2-3-1. Echt een top systeem!
     
    Smirnoff vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina