1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Middle-Earth: Shadow Of Mordor

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 26 aug 2014.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Bij GD besteld, maar nog geen bericht gehad. Ze willen nog wel eens eerder zijn, dus hopelijk vanavond of vannacht bericht.
     
  2. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Is ook niet echt een voordeel te noemen nee. Ik had echter nog tegoed waar ik niks mee deed en de season pass is ook nog paar euro goedkoper. En ik heb zeer binnenkort een stuk minder tijd vanwege een aanstaande gezinsuitbreiding :)
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee maar ik bedoel, veel mensen gaven dat in het digitaal vs fysiek topic aan als voordeel. Naja misschien op jaarbasis bespaar je 50,- maar heb voor die meerprijs liever die doorverkoop. Dan een game waar je over 3jr niks meer aan hebt op je account
     
    mitchdylan vindt dit leuk.
  4. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Het spel is op momenten best pittig, de meeste gevechten zijn hetzelfde als in Batman's challenge mode waar er 10+ vijanden om je heen staan. Daarnaast zijn de graugs echt lastig om tegen te vechten, ik word elke keer finaal geslacht door die beesten. Sauron's Army is niet lastig te verslaan, alleen worden de Captains e.d. elke keer aangevuld door nieuwe orcs en ghuls. Tot nu toe lijkt de game niet zo afwisselend qua omgeving maar ik ben pas in 4 van de 10 gebieden geweest.
     
  5. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Zit even wat streams te kijken, vind het wel jammer dat ze vlak voor release ervoor gekozen hebben om bij het counter icoon ook de knop toe te voegen (Y) bijvoorbeeld. Het was beter geweest als het gewoon die witte kraag was gebleven die je nu ziet, wordt iets te druk met al die button prompts.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Giant Bomb is ook behoorlijk stoked over deze game:

     
    Alexknl vindt dit leuk.
  7. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Dat kan je uitzetten in de opties onder "Combat prompts". Je kan voor Prompt & FX kiezen, geen promts & FX of alleen FX (witte gloed)
     
  8. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Sold, damn. Dus ik kan dat apart uitzetten? Awesome, dacht dat je alleen de counters in zijn geheel kon uitzetten. Je kunt ook die vervelende witte/rode outlines uitschakelen, thank god voor dit soort opties.
     
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Gisteren dit topic gezien, heb hem meteen in de pre-order gegooid.
    Eerste chille game van de hele reeks die dit najaar nog gaat uitkomen. Kan ik me hier al eens mee amuseren :cool:
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Niet bij Gamedumper bestellen mensen, die krijgen niet genoeg aangeleverd heb ik net bij mail te horen gekregen.
    Pas 13 oktober weer, 10 dagen na de officiƫle release.

    Heb hem dus ook geannuleerd en ga direct elders bestellen.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Was dat niet laatst met metro ook al
     
  12. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Nog een voordeel van digitaal vs fysiek.... ;)
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    En hoe wou je digitaal verhandelen als het niet bevalt?

    Weer een voordeel van fysiek vs digitaal. :p
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ja, toen ook. Net als bij All4Games. Die zijn gewoon te klein om voldoende aantallen los te peuteren bij de distributeur ...
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat zal ik dan onthouden voor de volgende keer. YGZ heeft dan kennelijk wel genoeg grootte.
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nog een goede review

     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ah maar dit is toch goed om te horen na al die onduidelijkheid en stilte joh:

    http://www.ign.com/articles/2014/09/26/middle-earth-shadow-of-mordor-review

    Slightly lower resolution...dus 900p lijkt me dan en dus een fps die van 30 naar 60 kan gaan. Zou dat laatste echter niet moeten betekenen dat het nogal schokkerig zal verlopen wanneer het van 30 naar 60 gaat?
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Is het niet eerder andersom? :confused:
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Niet perse, of het nou van 60 naar 30 dropt of andersom , het is allebei schokkerig. Heel veel games zijn tegenwoordig zogenaamd 60fps maar wat ze er niet bij zeggen is dat het een unlocked 60 fps is. Dat is helemaal niet erg als de schommelingen niet te groot zijn en je gemiddeld ergens in de 50 zit (want dan voelt het alsnog bijna zo goed aan, zoals bijv in Tomb Raider) maar het is toch een beetje valse marketing. Echte 1080p60 moet locked zijn
     
  20. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    Ieder zn ding, maar ik betaal hooguit 55 euro voor een nieuwe game en kan hem over 2 maanden nog verkopen voor 30 als ik hem niet wil houden.
     

Deel Deze Pagina