1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Welke exotic bounty deed jij? Ik heb Toland nog iets
     
  2. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Hoe kwam je er aan?
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  4. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Hoe krijg je een exotic bounty?
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wapen is echt crap :) over shielded, bosses en PvP niet eens te spreken.

    De laatste stap is overgens niet 10k kills in PvP maken ;)

    Accuracy is echt matig van het wapen, maar het aller grootste probleem is een erg lage impact, range en magazine size. Iets wat een upgrade deels op lost, maar dan moet je kills maken. Dan krijg je een auto reload en een damage boost. Tegen bosses en sterkere vijanden is hij echt useless. Ook raakt je verder dan midrange helemaal niks meer door zijn lage range en accuracy. Menig rare wapen is nog beter dan deze helaas. Was blij dat ik hem gehaald had en baal nu dat ik deze gekozen had.

    Meerdere bounties tegelijk inleveren. Dan heb je een kans dat je er 1 krijgt.

    Heroic strike telt voor 2.
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2014
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Heb die strike en die weekend missie niet eens gedaan, voelde er niks voor. Elke keer hetzelfde...
     
    Servantes vindt dit leuk.
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ondanks dat ik de game best veel speel, kan ik het alleen maar eens zijn met hem. Hij zegt veel dingen die gewoon waar zijn. Maar de aankomende content, dat is toch gewoon gratis? Althans dat had ik wel begrepen...zoals die ene Queen missie ofzo. Immens triest als we dat wel moeten betalen. Verder is bij bang dat dit met andere AAA games ook gaat gebeuren. Denk zelf niet dat dit het geval zou zijn, zou anders nogal...een ramp zijn eigenlijk voor de toekomst van gaming.
     
    Raafie vindt dit leuk.
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het was deze of de super gold advice of een fusion rifle. Deze zag er zo tof uit :p
     
  9. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    FUSION RIFLE <3<3<3
     
  10. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Gisteravond lopen grinden bij de famous cave samen met @NeonovA en Planeet Bob. Krijgt die Planeet bob zomaar een een Legendary Item en gaat ie het inruilen krijgt een exotic armor.... Fucking bastard. Krijg ik een legendary item veranderd het terug in een rare sniper :'-(
     
  11. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    ZOu het met die bounty's uitmaken of je ze van pve of pvp inlever?
    Lever bijna elkaar wel een keer 5 bounty's in.
    Ik zal met die exotic bounty's het zelfde geluk hebben als met legendary engrams..... niet veel dus.
    Gisteren 4 ingeleverd 0 paars gehad, die gast is gewoon kleuren blind of ontzettend bejaard
     
  12. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Maakt helemaal niks uit. Ik heb ze een keer allemaal gedaan en Lever ze meestal pas in als ik 2 of 3 klaar heb.
    Lever een keer 1 bounty in en bam ik krijg een exotic bounty! Het is zo random als een motherfucker.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Fusion Rifle is beest in PvE. Sowieso tijdens raids en heroic strike/nightfall zijn ze echt nodig. Alle smaakjes als het kan.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Godverdomme :p nu wil ik niet eens voor dit wapen meer gaan! Bedankt G-force....

    Nja laat de bounty wel gewoon staan, maar zal dan niet er voor gaan spelen.

    Is het ook niks in pvp? Oké de netcode is soms echt bagger, maar over het algemeen ben ik wel te spreken over pulse rifles. Misschien dat het nog gebufft wordt, want dat plaatje dat ik postte had het wapen veel meer impact of misschien verhogen ze de mag naar 21
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2014
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    PvP is hij al helemaal slecht. Heeft maar 15 kogels en is niet accuraat genoeg. Bijna onmogelijk om iemand op midrange met 1 magazijn neer te krijgen. Daarnaast zijn de Pusle Rifles in PvP sowieso de minste wapens.

    Net Nightfall solo gehaald. Echt easy ook nog :) Toen de boss op 5% zat vrienden laten joinen haha.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Misschien dat hij nog een upgrade krijgt :)
     
  17. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Welk soort wapen (main) vind jij het prettigst werken in PvP? En waarom?
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    I
    Ik speel amper PvP. Wat ik zo merk spelen meerdere wel fijn. Pulse Rifle ligt wel achter. HC als je goed kunt aimen is 2 hs genoeg om iemand te droppen.
     
  19. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Vandaag eindelijk van lvl 20 af haha. Lvl22 nu allemaal gear uit de crucible :D andere manier wouden niet lukken. Straks wel mijn eerste lvl22 strike doen. Heb alleen geen goede wapens. Hopen dat er eens wat leuks dropt :)
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ga toch ook maar is proberen om 4-5 bounties tegelijk in te leveren. Heb besloten geen Legendary "gear" te pakken voor een Titan. Ziet er niet uit. Dan maar een wapen waar ik mee vooruit kan. Komende week ook maar is voorzichtig beginnen aan een Warlock.

    Ben nog steeds level 24 helaas. Gisteren geen geluk gehad met Legendary Engrams :mad: Die Cryptarch haat mij echt zwaar. Wel leuk dat je dan van je postmaster een beloning krijgt als hij (Cryptarch) level up is :)

    De Crucible modus (PvP) is nog steeds hit-and-miss. Zo heb je 3~4 potjes waarin je mensen redelijk simpel neer knalt ... de potjes daarna is het weer één lag festijn. Lijkt soms echt teveel op COD. Dood gaan achter hoekjes, kill-trading. Heb vaak het idee dat ik mijn tegenstanders niet op tijd zie. Dat terwijl hun dus al op de muur aan het schieten zijn. De "rewards" die je krijgt als je 30/8 staat ... o, wacht. Die krijg je niet :+

    Sterker nog, als iemand 5/22 staat krijgt die nog eerder 2 Legendary (of Exotic) items dan iemand die het hele team draagt. Irritant!
     

Deel Deze Pagina