1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Helemaal niks, azijnpisser.
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  2. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
  3. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Ja! Regel CB's met wat meer pace. Anders ga je het moeilijk krijgen ben ik bang.
     
  4. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Pace is niet meer zo belangrijk, marking etc is belangrijker dan afgelopen edities.
     
  5. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat het in jou team aanvallend lastig is met Drogba, het is natuurlijk een andere speler dan een mogelijke Oscar, die staat daar om alles te creëren en af en toe een kans af te maken. IMO is Drogba daar niet de juiste speler voor, maar dat ligt uiteraard aan jou spel ;)
     
  6. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Weer een glitch. Ik krijg nu als ik een speler uit mijn club te koop wil zetten op de web app een foutmelding dat ik niet meer gelijk loop met de server oid. Vervolgens moet ik inloggen op mijn console om dit op te lossen alleen zijn de 6 uur al op bij mij.. Ik kan voorlopig dus alleen transferen direct uit de markt..
     
  7. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ik kan nu met m'n account waarmee ik de Early Access speel nog steeds nog op de fut webapp.. Is dit donderdag op de dag van de release opgeheven, of duurt dit nog langer?
     
  8. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Huh? Ik hoor echt uit elke hoek dat pace en dribbeling OP is in fifa 15. Dat je er maar om kan denken met slome verdedigers etc.

    Edit. Errhm hoezo krijgen Ljajic en Kolarov maar 5 chem?
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2014
  9. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Edit 2:
    Okeeee. Ik neem nog wel een bakje koffie anders.
    [​IMG]
     
    Niema94 en Saaslijer vinden dit leuk.
  10. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Jij bent ook al in de war met de edit en de quote knop? :+
     
  11. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Waarom word je dan boos, terwijl je onzin post in dit topic?
     
    Smirnoff vindt dit leuk.
  12. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Ja haha, ik kan beter weer op bed gaan! :+

    Edit: Arg ik kom er maar niet uit. Ik wil graag een beetje een gemixte squad. Alleen blijf ik steeds met 2 spelers met 6 chem zitten.
    http://www.futhead.com/15/squads/1231082/
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2014
  13. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Iemand?
     
  14. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Dat is een bekend probleem. EA is daar mee bezig, kan nog wel even duren. Ik zou de twitter account van van EA in de gaten houden als ik jou was. Het is alleen voor early acces gebruikers ontoegankelijk, als je donderdag de volledige game hebt (disc) dan moet het gewoon werken lijkt mij.
     
  15. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Als je er een manager in zet gaat je Chem ook omhoog, weet alleen niet met hoeveel.
     
  16. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb weer ontzettend veel schijtmazzel gekregen in me loyalty pack. Ik heb hem nu nog in de club zitten en twijfel of ik hem moet verkopen nu de prijs van hem rond de 160k ligt. Hij was al eens 180k van het weekend maar ja een first owner Reus is wel leuk :p

    [​IMG]
     
  17. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon wachten tot de release, Reus was op een punt zelfs 225.000. Misschien wel 300.000 bij de release.
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Reus zou ik bewaren/team omheen bouwen! Dat is een topspeler en die worden alleen maar meer waard naarmate spelers meer geld hebben om toppers te kopen. Ik ben jaloers in ieder geval, Reus is mijn lievelingsspeler in Fifa.

    Edit: wel ff een LW van maken, hij moet dichter bij de goal spelen om zo ook gebruik te maken van zijn goede schot.
     
  19. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Awww man. Het handelen zit me tot dusver écht niet mee. De spelers die ik steeds voor 3-4k kocht en voor 5k verkocht ging eerst prima. Maar nu heeft iemand al mijn spelers voor 5k gekocht en voor 15k te koop gezet en kan ik dus niet meer inkopen én loop ik die dikke winsten mis. Dit is nu al de 2e speler waarbij het gebeurt.
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Makkie!

    Markovic 6 chemistry? Gebruik Ivanovic als RB. Dat is beter voor de chemistry van Markovic en Nastasic!
    Abraham 6 chemistry? Gebruik de keeper van de club van Abraham voor betere chemistry. :) Inderdaad, dan heeft Nastasic geen chemistry meer met de keeper.. volgende stap is dan om Djuricic te vervangen voor een Servische middenvelder uit de Premier League: geweldenaar Matic!

    Oftewel:

    [​IMG]

    Tevreden? ;)
     
    Edjuuuuuh vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina