1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

  1. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Gelukt alles werkt weer naar behoren. Enkel nog even wat updates binnenhalen. Hd vervangen is echt piece of cake haha. Dus DulleNL je leven is veilig hoor :lol:

    @Alexknl dan kijk je toch voor een andere hd van 1 a 1,5 TB. Zijn er genoeg.
     
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ja heb er eigenlijk niet veel verstand van. Snap dat er bepaalde richtlijnen zijn, maar kies liever ene waar ik mensen positieve reacties over hoor geven.
    Die van jou is ook een optie, alleen is deze 1 TB en liefst zou ik 1,5 TB willen. :D
     
    MentalMarco vindt dit leuk.
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    phew
    [​IMG]

    Ik heb straks een nieuwe HDD nodig, alleen al voor de hoeveelheid captures. :lol:
     
    Alexknl en MentalMarco vinden dit leuk.
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ik verwijder echt alles. Enige wat erop staat is installatie van MGS en demo van FIFA. 500GB voor altijd genoeg! :+
     
  5. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb het al snel gegoogled, maar kon niks vinden. Is het mogelijk om Amerikaanse PS4 games (geen PSN, maar met disc) op een NL PS4 te spelen of is het regiogebonden?
     
  6. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb direct 2tb genomen. 1tb lijkt me niet echt een waardige upgrade toch
     
  8. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Vanaf morgen ook in het bezit van een PS4. FIFA 15 + de console was 359,99 bij Bart Smit gister. Beter prijsje ga ik voorlopig toch niet vinden gok ik.
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    [​IMG]

    Nearly 700 Games Available to Play on PlayStation TV on Day One This October


    With PlayStation TV’s launch right around the corner on October 14, I’m pleased to confirm that nearly 700 games will be available in the U.S. and Canada to play on PS TV on Day One, including established, popular franchises like Killzone: Mercenary, cult hits like Persona 4 Golden, and classics like Metal Gear Solid. In addition, I’m pleased to announce that Adventure Time: The Secret of the Nameless Kingdom from Little Orbit will also be available in November for PS TV (as well as PS Vita). Our library will continue to expand, with other fan favorites like Minecraft and more. We’re proud to bring such a broad array of content from multiple PlayStation platforms to PS TV, a small console at a great value.

    On October 14 (November 14 in Europe), you can pick up a PS TV starting at $99.99 for the standalone system, or $139.99 for the bundle that includes a Wireless Controller (DualShock :cool:, 8GB memory card, and The LEGO Movie Videogame. For a limited time, you can find an exclusive PS TV bundle at Walmart, which comes with everything in the PS TV bundle plus Sly Cooper: Thieves in Time, also for $139.99.

    PS TV plays select content from PlayStation systems past and present, including:

    PlayStation Vita – PS TV plays select titles from PS Vita, which can either be downloaded to the device or inserted directly into the system using a PS Vita card.
    PlayStation Classics – Download classic games from PS One and PlayStation Portable, like Wipeout and Metal Gear Solid.
    PlayStation 3 – Our game streaming service PS Now is coming to PS TV, which will let you play many PS3 games on the device over the Internet*.
    PlayStation 4 – If you’re a PS4 owner, use Remote Play to stream a remote play enabled PS4 game from your console to a PS TV over a wired internet connection. If the living room is tied up, just use Remote Play to send your PS4 game up to the bedroom and keep playing on PS TV.

    You can find more information on the games available for PS TV here. The list will continue to grow as our library expands, so stay tuned for more.

    PlayStation TV may be a small platform, but it’s got a big PlayStation heart. We hope you get a chance to experience it when it launches in North America on October 14.

    blog.us.playstation.com - blog.eu.playstation.com


    Erg tof ding, toch jammer dat er een DS3 bijzit en niet een DS4, als ik een Ps4 had dan had ik waarschijnlijk wel 1 gehaald.
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    DS4 is los nog iets van €60 dus snap wel dat die er niet bij zit. Had anders alleen voor de DS4 dat ding wel gekocht :+
     
  11. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Zo dat is wel een goede prijs! Ik heb toentertijd bij Wehkamp mijn PS4 gekocht voor 360,-

    Was toen in de veronderstelling dat hij sowieso niet goedkoper te vinden zou zijn. Ik heb mijn PS4 voornamelijk gekocht om FIFA 15 :mad:
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat hou je altijd wel. Over 2 jaar vind je de console met 2-3 spellen voor 300 misschien wel. Moet je daar dan op wachten?
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Persona 4 Golden op tv, yeahhh :cool:
     
  14. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Is het al bekend, welke + Games beschikbaar zijn in oktober?
     
  15. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik had best nog een maandje kunnen wachten. Gelukkig ben ik extreem tevreden met de PS en is het apparaat zijn geld meeeer dan waard.
     
  16. Ghost

    Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    1
    Final Fantasy X wordt in ieder geval niet ondersteund. Ook Uncharted niet. Voor mij helaas de reden om de PS TV niet aan te schaffen.
     
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Fifa binnen van de US store. Ga daar maar vaker mijn games kopen, echt relaxed


    Oh en nogmaals thanks voor je hulp Maddmonkey
     
  18. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    FFX wordt gewoon ondersteund hoor. Ook best logisch gezien het feit dat er geen gebruik wordt gemaakt van touchscreen en -pad.

    Ik twijfel nog of ik er een haal. De hebberd in me schreeuwt van wel, maar waar ik het precies voor ga gebruiken is nog de vraag. Remote play is niet echt nodig in mn appartementje en als de tv bezet is kwak ik de tweede tv er naast als het moet. Dus de enige reden gaan de games zijn die ik ook gewoon op mn vita kan spelen.

    Is het al bekend of je je memorycard vanuit je vita in de pstv kan doen en verder spelen, zonder dat hij gepartitioneerd oid moet worden? Dat zou wel een grote plus zijn.
     
  19. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Zit een beetje met hetzelfde als hierboven. Wil het ook gewoon kopen, maar ja dan komt de vraag wat ga ik er precies mee doen. Voor mn vita games vind ik het wel tof en ik denk dat het als ie met een DS4 geleverd zou worden ik het gelijk zou doen haha. Ik denk dat ik nog eventjes wacht, zal wel eens een pricedrop komen, of ik eens veel geld over hebben;) (denk het eerste eerder haha).
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Hoeveel moest je daarvoor betalen?

    Ik ga vanmiddag even mij US account (FrankyUnderwood) activeren :p
     

Deel Deze Pagina