1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Shizzle25

    Shizzle25 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    http://uploadenfoto.nl/pictures/1d807047c0519532d9c2ccc72013478e.jpg

    Dit krijg ik de hele tijd, Staat der onder dat ik fifa 15 moet kopen maar dat hebben meer mensen nog niet. Vorig jaar had ik nergens problemen mee
     
  2. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik kom ook niet op de web-app. Één account omdat daar Early Access meegespeeld is en andere account zegt dat de servers unavailable zijn...
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    De WebApp denkt dat je op je telefoon zit. Twee oplossingen: verhoog je resolutie van je scherm of zet de WebApp op full-screen. Beiden zouden moeten helpen. Je bent niet de eerste met dit probleem ;).
     
  4. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ziek vermoeiend dit.. zit je er dagen op te wachten en dan wordt je zo genaaid.. Betaal je ook nog eens extra
     
  5. Shizzle25

    Shizzle25 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke top dankjewel, ga zo ff kijken.
     
  6. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Heb na het verkopen Rojo, Lallana en Wanyama uit me packs + een paar discards nu 8,5k coins.

    Geen idee of ik het eigenlijk kan behouden aangezien ik overstap naar de PC, maar me Origin en PSN account wel weer gelinked zijn, het feit iedereen weer wat anders zegt maakt t er ook niet makkelijker op.

    Ik las vanochtend wel dit

    If you link your PC account to your PS account, you can keep your EASFC Level & coins.. but nothing fro UT or catalogue/pro carry over.

    Hopelijk is dit waar:D
     
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Fullscreen aanzetten. Als je scherm kleiner is dan de app, krijg je die companion shit te zien.

    Edit: Hij had nog wat fifa points over :mad:



    Lijkt me overigens geweldig om een keer te doen, 73.000 Fifa points er door heen rammen op een middagje.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2014
    Shizzle25 vindt dit leuk.
  8. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Inmiddels Giroud verkocht voor 1200, heb nu 2000 coins.
     
  9. Magikdekay

    Magikdekay Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geraak er niet in ( via android app ). Een update blablala voor fifa 15... Hebben jullie dit ook of is er een andere manier om erin te geraken ?
     
  10. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Die app werkt in het begin nooit lekker, de normale website heeft de prioriteit.
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
  12. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30

    In deze lijst worden ook alleen sterren genoemd. In de volledige lijst op Futhead zul je zien dat Ronny van Hertha de hoogste shotpower heeft en er in de top tien nog spelers als Bosnar, Guarin, Huddlestone en Tino Costa staan.

    http://www.futhead.com/15/players/a.../all/all/shotpower/table/?sort_direction=desc
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Aah, dat is een hele andere lijst. Het leek me al vreemd dat alleen de hogere ratings hard konden schieten. Die Ronny lijkt me wel een leuke eerste speler om een teampje om heen te bouwen :).
     
  14. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Beetje duur alleen, 15-20 k :+.
    Op PC tenminste.
     
  15. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik heb ToTw Icardi, wat denken jullie dat het slimste is om hier mee te doen? Verkopen nu of donderdag als het spel overal uit is
     
  16. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Maakt niet zoveel uit eigenlijk, ik denk alleen dat verkopen een beetje moeilijk wordt omdat mensen nog geen geld hebben. Veel meer dan 15k gaat hij je nooit opleveren. Ikzelf zou hem nu gewoon quick sellen voor 10k omdat je met dat geld veel meer kunt verdienen dan een week wachten voor die 5k extra.
     
  17. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Als je het geduld heb, 2 a 3 maanden bewaren dan kan Icardi opeens 30k waard zijn, enige risico die je kan lopen is dat Icardi een SIF in die tijd krijgt...

    Kon me nog IF Campagnaro herrineren die toen 20K was en rond kerst 60K was. Sigurdsson ging van 10 naar 40 en Alaba IF was 60k terwijl die nu 400K is....
     
  18. Funkyommel050

    Funkyommel050 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan je microsoft points ook toevoegen op de xbox one heb namelijk points gekocht
     
  19. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Bewaren. Nu is nog amper iemand bezig met een team bouwen. Als de game uit is een weekje wachten, dan pak je de hoofdprijs. Nu verkopen kan, maar week na release pak je het dubbele.
     
  20. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Dan 'verdien' je in 3 maanden tijd slechts 20k. Als je nu 10k hebt, is het alsof je 250k hebt doordat er nog niet zoveel geld in de markt is. Kortom, met 10k kun je nu in verhouding véél meer verdienen dan met 20k over 3 maanden. Ik zou hem nu gewoon echt quick sellen en gaan handelen als een malle. Wie weet kun je volgende week Robben kopen voor 100k ofzo, en als je dan 3 maanden wacht is die 500k waard. High risk, high reward.
     

Deel Deze Pagina