1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Nope, helaas niet, dus ook voor hangt het af van wat Xur me kan bieden. Ik heb bijna genoeg motes voor twee legendary engrams en ik wil eigenlijk nog even de weekly heroics doen voor 6 en 9 coins zodat ik vrijwel genoeg heb voor een wapen en een armour.
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Probeer je te farmen en dan zijn er continu mannetjes die in de weg lopen en ervoor zorgen dat de enemies niet respawnen. Vervolgens is er een random event en dan is er opeens niemand meer te bekennen... Uiteindelijk was het maar een spinnetje die ik in mijn eentje op gold heb gehaald maar het was wel typisch...
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Heerlijke samenvatting van hoe ik Destiny ervaar als ik op patrol ga.
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik ken het :+ Van die irritante kwasten die dan de boel compleet ontregelen. Had ik vanavond. 3 Amerikanen die me de ene na de andere invite stuurde. Uiteindelijk gejoined. Kreeg eerst een "your-mom" grap, daarna of ik een retard was etc. Cluster Rocket Launcher erop, en binnen 15 minuten waren ze weg. Had ze bijna alle 3 dood, zon schild eromheen gezet :+

    Farmen is leuk, maar na 1,5/2 uur heb ik dat wel weer gezien. Heb nu twee Legendary items. Stel laarzen en een shotgun. Kan ik die mooi misbruiken in de MP. Zo overpowered!
     
  5. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Die weekly Heroic strike is echt onmogelijk voor het level die het claimt te zijn. Een goed communicerend team met twee level 23 dudes en een van 24, en het is gewoon niet te doen. Whats up with that?
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je weet dat je maar 1 exotic kan equipen?

    Vriend van mij had direct toen hij 20 werd al 2 exotic missives gekregen. Zelf heb ik er 1 gehad. Volgens mij droppen ze alleen van bosses en names mobs. Alle 3 die wij hebben kwamen namelijk daar vandaan.

    Kan ik trouwens maar 1 item per crucible factie kopen? Meen dat ergens gehoord te hebben.

    Dan ben je gewoon niet goed genoeg. We deden die zelf easy op 24 met 3 man van lvl22. Ik heb zelfs bijna de weekly nightfall solo gedaan, maar de weekly heroic is echt HEEL makkelijk hoor...
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Warlock power (Nova Bomb in ieder geval, Solar Flare werkt volgens mij hetzelfde) heeft voordelen die Hunter powers niet hebben en andersom. Ik vind de een niet beter dan de ander eigenlijk. Nadeel van de Hunter powers is dat ze meer een soort charge up time hebben. Als je die pas gaat triggeren terwijl je al in een gunfight zit verlies je gewoon. Heb je geen/minder last van als Warlock. Warlock powers doen ook splashdamage, dus als je de juiste momenten kiest kun je meerdere tegenstanders tegelijk killen. Hebben de Hunter powers niet, maar juist voor de balans is het daarom wel fair dat de power langer 'actief' blijft. Daardoor kun je ook als Hunter, wederom als je het juiste moment kiest, meerdere gasten killen.
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ze moeten minimaal een gamemode maken zonder classes en iedereen dezelfde wapens.
     
  9. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Met die strange coins en motes of light kun je dus spullen bij dat exotic ventje kopen ?
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Armor voor 13 coins. Wapen voor 23 coin en een engram voor 23 motes. Hij heeft voor iedere class 1 armor te koop, verder heeft hij nog 1 wapen en 1 engram. Iedere week dus 5 items.
     
  11. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Ahh duidelijk heb nog 1 strange coin nodig voor armor. en heb 27 motes of light
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    PPfffffft, net ook drie uur gedaan. 2 blauwe en wat groene shit. Die blauwe leverden uiteindelijk ook niks op. Zit al op +11 light :'-(
    Deze game is echt NIET rewarding ...

    Dacht doe ik de daily heroic missie (solo), levert ook al geen snik op ...:F:
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hoe hoger je lvl hoe meer items je krijgt.

    Kan ik die faction armor en wapens alleen maar in the Crucible gebruiken? En hoe zit het met items van de normale crucible vendors?
     
  14. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    1 wapen en 1 stuk armour toch? Ik weet 't, maar ik zie het al gebeuren dat ik uit de engram een item voor de verkeerde class krijg en verschillende exotics hebben verschillende effecten, dus zoveel mogelijk exotics fixen en dan kijken wat me het meeste bevalt. Meerdere wapens kunnen ook handig zijn, want ik neem aan dat je kan switchen? Ik wil het gewoon allemaal hebben en je hebt verder niet heel veel aan die currencies.

    Edit: Holy shit:
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Eindelijk een exotic uit een legendary engram. Fusion Rifle.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Yes! Leg primary. Helaas een scout :p mja mag niet klagen!
     
  17. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Vanavond 2 legendary engrams geloot tijdens een strike. 1 Exotic item, een Warlock helm, helaas niet zo handig als je Titan bent... Voor de rest natuurlijk alleen maar rare items uit legendary engrams voor mij!
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Haha ik had echt nog mazzel met die engram net voordat ik weer een disconnect krijg! Sta jij met lege handen en ik uiteindelijk een primary erbij :+ RNGsus <3
     
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Toch nog een beloning voor al je revives :+
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Eindelijk Blink unlocked ook voor Bladedancer. Wennen met hoge jumps. Maar heerlijk in bossfights.
    Vanavond in een strike echt constant lopen reviven daardoor. Maakte niet uit waar ze lagen. Ik kwam overal binnen een paar seconden en kon iedereen heerlijk ontwijken.
     

Deel Deze Pagina