1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon 2

Discussie in 'Games' gestart door McSparkle, 3 jun 2014.

  1. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Wat houden die extra's precies in? Als je VIP bent of zo'n ultimate edition o.i.d. Zijn dat gewoon extra dlc's of een season pass voor extra content ofzo?
     
  2. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Xbox One Pre-Order FAQ OOK digitaal

    Forza Horizon 2 Day One Edition -
    This edition includes the full game of Forza Horizon 2, along with the Day One Car Pack.
    featuring:
    - 2012 Dodge Challenger R/T,
    - 2014 Ford Fiesta ST,
    - 2013 Mercedes-Benz A 45 AMG.

    Forza Horizon 2 Day One Deluxe Edition -
    Same as above but with the VIP membership.

    VIP membership gets you:
    - exclusive benefits in Forza Horizon 2,
    - a five-car VIP Car pack
    (2012 Lamborghini Urus,
    2014 Tesla Model S,
    1967 Ferrari 330 P4,
    1949 Mercury Coupe,
    2013 Donkervoort D8 GTO),
    - 2x player reward acceleration,
    - access to exclusive multiplayer events,
    - in-game gifts from the Forza community team,
    - and special in-game recognition.

    Forza Horizon 2 Day One Ultimate Edition -

    This edition gets all from the deluxe edition + a CAR PASS
    - This gets you access to six monthly pack add-ons (5 cars each).
    - 2010 Noble M600


    Over de swift. Als ik naar Swift global site ga, dan wordt daar vooral gezegd dat de Swift voor Europa is. Vaak moeten auto's die in Forza zitten een amerikaanse basis hebben, dwz de amerikanen moeten hem wel kennen, wat denk ik niet het geval is. Zowieso zit er geen enkele suziki in forza, WEL in (eerdere) GranTurismo maar dan waren dan de oude mensen bakken

    edit dr worden helemaaaaal geen suzuki's nieuw in amerika meer verkocht, daar is de auto afdeling failliet verklaard
    http://www.popularmechanics.com/cars/news/auto-blog/how-suzuki-usa-could-have-saved-itself-14544833
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    In Horizon 1 kon dat wel. Je kon upgrades kopen en tunen.

    Ik had die oude Kever helemaal tot de max getuned (inclusief dakdrager). Dat ding ging als de brandweer.
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Upgrades en tunen is beide mogelijk volgens meerdere interviews. Pro tip, houd (down) ingedrukt om telemetrie over de auto te bekijken terwijl je rijdt. Dacht eerst dat het weg was maar knopjes langer ingedrukt houden is blijkbaar magisch. :+
     
  5. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Leuke demo, topmuziek en game ziet er erg mooi uit. 1 groot minpunt wat hopelijk in de uiteindelijke game is verbetered: de snelheid in dashboardview. Die is tragisch langzaam
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    De game is gister gold gegaan dus ik ben bang dat dat niet meer verandert.
     
  7. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Je hebt in de demomap een berg waar je een gigantische jump naar beneden kan maken.
    Wat ook lekker is dat de overgang van Horizon2 terug naar Forza 5 met een stuur minder groot is dan Horizon 1 terug naar Forza 4.
    Ik reed eerst demo H2 en toen hotlap in FM5 en reed bijna gelijk een PB (personal best) S-class Yas Marina in de XBWR-GT3-cup auto.
    Met FM4 en Horizon 1 was dat nooit gelukt.
     
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    De nacht is echt te kort hoor, belachelijk hij duurt net 2 minuten ofzo en dan wordt het weer licht.
     
  9. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Het is een house party festival in Horizon 2 l dan moet je maar 2 minuten van de afgelopen nacht herinneren na een nacht doorzakken.
     
    Surreallistic vindt dit leuk.
  10. WhiteIce

    WhiteIce Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    9
    De dag/nacht cyclus in de demo is volgens mij versneld ofzo, zodat het vaker voorkomt en je het dus vaak meemaakt. In de echte game zal het compleet dynamisch zijn en dus realistischer zijn. Hetzelfde geldt voor het weer denk ik. Gewoon om juist de dag/nacht cyclus en het weer goed te showen dus. Wat ik wel minder vond is als je in de regen rijdt het waterspoor wat er onder de banden van auto's vandaan komt, zag er een beetje onrealistisch uit.
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hmm ik heb het gevoel van niet, in Horizon 2 duurde de nacht ook maar amper 3 minuten.
     
  12. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61


    In Forza Motorsport 4 zaten echt wel Suzuki's ;) Sx4 Liana en Sx4 Hill Climb van Go Pro
     
  13. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Ik zie het! My bad.. maar ik denk wel dat als een automerk of auto geen cultstatus heeft of niet verkocht word in us of a dat je als merk weinig kans maakt.. neem aan dat in forza zittend ook een vorm van reclame is voor de merken
     
  14. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Suzuki heeft toch aardig wat bereikt in de racerij vind ik. Ook is het Swiftje aardig populair in europa en andere delen van de wereld.
    En nee niet omdat ik Swift rijd :p Maar bedoel meer te zeggen Swift heeft een aardige fanbase en een aardig pittig wagentje.
    En doen het ook goed in de Rally met Swift en Ignis en Sx4. Er word door Turn 10 net gedaan of de hele automerk Suzuki niet bestaat....
    Terwijl ik zelf vind dat er een hoop wagens in Forza niet verdienen in Forza te zitten!

    Gran Turismo zat geloof ik wel een Swift in dacht deeltje 5.
     
  15. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Het is wel heel mooi om je auto gewoon te parkeren op een parkeerplaats langs de kust en kijken naar de zonsopkomst.
     
  16. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    mijn valt de demo toch tegen, ik vind het B.V onrealistisch om met een lambo door het veld of bossen te vliegen!
    geef me dan maar liever Forza 5 wat me nu na een paar maand ook al wat tegensteekt!

    ik zou toch liever eens een goede next- gen en ouderwetse RALLY game terug zien, zonder al dat gedoe er rond!
     
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Codemasters is al 3 jaar bezig met een core rally game dus dat komt wel goed. Ik deel jouw mening en had het er in de demo online ook met anderen al over. In Horizon 1 had je overal hekjes en daar was wat commentaar over. Het is dan jammer om te zien dat de developer gelijk doordraait en elke race offroad maakt. Ik had liever beide gehad en dat je dus een modus had waarbij je minpunten krijgt als je met een band offroad gaat en een andere mode waar je kan gaan en staan waar je wilt in een race.
     
    opeltwintop2007 vindt dit leuk.
  18. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Zijn echt alle races off road?
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Nee niet alles, en uiteraard weten we het echt als de game uitkomt. Maar 1 race is helemaal off road en de andere kan je op punten afsnijden. Leuk als je dat met een subaru of een rallyfighter doet, maar als je inderdaad met een Lambo door wijnvelden knalt dan valt de fun voor mij juist een beetje weg. Ik ben gewoon niet helemaal de doelgroep. :p
     
  20. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    zo voel ik het ook aan en dus volledig eens met jou 2 post!
     

Deel Deze Pagina