1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] DriveClub

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 24 feb 2013.

  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Die lijkt me juist het minst leuk.
     
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Kom maar op met deze game. Zit al sinds januari te wachten op een fatsoenlijke racer! :)
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Wat details:

    - Image quality and AA is not an issue. This is playing the beta on a 50" Panasonic Plasma that has been calibrated (though I have sharpness up to 15). Aliasing is definitely visable, but it's not distracting and is barely noticeable while racing.

    - Gameplay really is fantastic. I've played a lot of racing games. From Burnout, PGR, Need For Speed series, Motorstorm, Gran Turismo, Forza (though not the Horizon series) and more. The car handling feels semi realistic, so a mix or realism and PGR style arcade, though I think it leans more towards realism.

    - Plenty of content/events/challenges. I'm not going into details on these, you'll have to wait until release.

    - Graphically it is the best racing game I've played (haven't played PC racing games). At first I didn't think it looked that great, but then you keep racing and it just hits you. It's stunning, and just feels so rich. The environments just feel like they've had so much attention and it really brings the races to life. I haven't really experienced this before, it's just very dense. Motion blur is really well implemented, it doesn't feel distracting at all.

    - Sound quality is obviously amazing.

    - There is no rubber banding. Though the AI does remind me of Motorstorm in how aggressive the other drivers can be. No mercy here.


    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    Tyrant en AnubisNefer vinden dit leuk.
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Pff, wat een vooruitgang heeft deze game gemaakt zeg.

    Van 'ik speel de Plus versie wel een keertje' tot bijna must buy....en dat bijna eigenlijk alleen puur omdat ik al zoveel games heb te spelen tegen die tijd....damn.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Van 60 fps naar 30 fps, jammer. Maar wat ziet deze game er strak uit zeg...

     
  7. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    [​IMG]

    38 cars, 176 events en 80 liveries de komende driekwart jaar voor €25? Deal. En dan ook nog gratis 9 cars en 11 tracks de komende driekwart jaar :thumbs:.
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2014
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Vanaf de 10e minuut offscreen beelden van een race in Noorwegen waar het gaat sneeuwen:

     
    AnubisNefer en Alexknl vinden dit leuk.
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ve
    te
    shit
    :cool:
     
  10. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ziet er wel vet uit. Toch vraag ik me af hoe lang het echt leuk blijft.

    Tegen de tijd van de release maar even PSN id's uitwisselen voor wat onderlinge competitie. :)
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Sowieso een XBW Driveclub aanmaken!
    Door die PS+ editie zullen er vast genoeg mensen zijn om het een leuke club te maken :cool:
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Beste om te doen denk ik: Eerst voor PS+ gaan en mocht het echt tof zijn tegen de tijd dat weereffecten erbij komen de game kopen.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  13. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit maakt het wel lastig kiezen DriveClub of Project Cars. Ze zien er beiden heel vet uit :)
     
  14. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik krijg steeds meer zin in dit spel. Volgens mij gaat dit een hele toffe arcade racer worden. Ik begreep dat de graphics van de weersomstandigheden echt subliem zijn en ver boven die van Project Cars uitsteken. Nog nooit vertoond in een game werd er zelfs gezegd, dus dat klinkt goed, maar kan ook een iets te enthousiaste previewer zijn natuurlijk ;) Las dat er 6 racers in één club kunnen of is dit inmiddels veranderd ?
    Voor een XBW clubje hou ik mij aanbevolen :)
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2014
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  15. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Voorgenomen om te wachten op de ps+, maar nu toch maar tomb raider ingeruild bij Game Mania en hem besteld.
    Ik sta ook zeer zeker open voor een xbw club. Zoek sowieso tzt nog wat 'ps4 vrienden' om te racen.
     
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Genoeg interesse voor een XBW clubje zo te zien, zou wel chill zijn.
    Ik hou mij ook aanbevolen ;)
     
  17. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb het nieuws niet zo gevolgd. Maar waarom zitten de weereffecten er nog niet bij ? De game is al zo lang uitgesteld. En nu krijgen we dit weer.
     
  18. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Als je het nieuws wel had gevolgd had je niet zo hoeven miepen m.b.t. het weer.

    het weer is blijkbaar een lastig iets om te implementeren en daarom is gekozen om het later toe te voegen. Ze hadden er ook voor kunnen kiezen om hem nog verder uit te stellen...

    Verder zie ik persoonlijk uitstel altijd als iets positiefs, in plaats van een gerushed produkt op de markt brengen. Battlefield 4 is daar een goed voorbeeld van.
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Hoe zit het nou met Driveclub en PSN+?

    Zit er een verschil tussen de PSN+ versie en de retail?
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Er is zeker een verschil!
     

Deel Deze Pagina