1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Mijn PX4 heeft het al een paar maanden goed gedaan zonder kraken of wat.
    Gisteren Begon die ineens te kraken en pary members hoorden zichzelf ineens dubbel via mijn headset.
    Want als ik dan via de kinect sprak ging het goed.
    Als ik het kabeltje wat tussen de adapter en het kabeltje van de headset beweeg kraakt tie heel erg.
    Vermoed dus dat het kabeltje stuk is

    Iemand enig idee waar je z'n kabeltje kan kopen?
    Of wordt het een nieuwe adapter?
     
  2. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Losse astro mixamp gekocht voor m'n PS4 icm de Samson SR850 koptelefoon die ik al had schijnt een top geluid op te leveren.
    Enige wat ik dan nog moet doen is een mic aansluiten voor de chat :)
    Jammer genoeg niet draadloos maar je moet wat over hebben voor een beetje goed geluid ;)
     
  3. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    [​IMG]

    Fijn ding, alleen kabeltje beetje flimsy.
    Nu heb je gelijk die headset adapter erbij, hoera.
    Tot ik dus keek op MS z'n site,

    http://www.xbox.com/nl-NL/xbox-one/accessories/headsets/Stereo-Headset-Adapter#fbid=LQ6kc8ZsxyP

    Inclusief 2,5 mm- naar 3,5 mm-adapter waarmee je een bedrade Xbox 360-stereoheadet kunt gebruiken op de Xbox One.

    Alle stereoheadsets van 3,5 mm (waarvoor de CTIA-plugstandaard wordt gebruikt) kunnen game-audio in stereo ontvangen door deze aan te sluiten op de adapter.

    :confused:
    Die 2,5 naar 3,5 mm adapter heb ik dus niet?
    En wat bedoelen ze met CTIA plugstandaard?
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik wil de komende maand ook een headset kopen. Nu wil ik voor de TurtleBeach XO Four gaan. Nu vroeg ik me af hoe het gamen met een headset gaat. Ik snap dat de audio van de party waarin je zet en de audio van de game over de headset gaan. Is dit niet heel lastig? Ik bedoel hoor je de chat nog wel goed als je gameaudio actief is en andersom?
     
  5. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Je kan de volume van de party en de game net zo instellen wat je zelf prettig vind.
    Ik heb overigens een XO 7 te koop staan in de bazaar!
     
    SHiZ NL vindt dit leuk.
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ah oke thanks voor de uitleg. Ik zag hem staan inderdaad, alleen dat model is toch een stuk duurder dan de XO Four? Wat is je vraagprijs?
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Zijn er ook nog ''budget'' headsets die wel wireless zijn? Ik heb de Turtle Beach X42 kunnen vinden, maar ik weet niet hoe chill die met de X1 werkt in combinatie met een adapter.

    Of is momenteel de enige keuze de 500X van Turtle Beach?
     
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    De X41 van TB vond ik een onding. Je hebt alsnog een kabel nodig van de headset naar controller voor de chatfunctie, dus zo draadloos is het niet. Ik kan die van Microsoft uit de post van LightMiner echt aanraden! Geen batterijen en prima geluid/pasvorm.
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou'ja de 500X is dus wel echt wireless, maar is ook wel echt duur.
     
  10. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Die bediening pad die in je controller klikt is dus de 2,5 naar 3,5 mm adapter :whistle:
    CTIA plugstandaard kom ik nog steeds niet echt uit, wat dus wel werkt is een willekeurige (stereo)koptelefoon
    aansluiten met een 3,5 jack. Een headset zal wss net als de X1 headset 4 delen in zn jack moeten hebben, of dat
    bestaat, een standaard is bij 3rd party headsets voor bijv. PC weet ik niet.

    4 delen jack X1 headset,
    [​IMG]

    :)
     
  11. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb sindskort een PS4 gekocht en vroeg mij af, of het mogelijk is om mijn Turtle Beach X31 (xbox 360) te gebruiken voor mijn PS4??

    [​IMG]

    Ik hoor het graag, ben benieuwd!
     
  12. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Officieel niet, je zit met de chat kabel, PS4 gebruikt 3,5mm jacks en Xbox 2,5mm. Die zou je ergens moeten kopen of je moet je PS4 chat kabel ombouwen,
     
  13. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Even een vraagje mbt tot headsets van de X1. Ik heb op een console nooit een headset gebruikt, behalve de chat headset.
    Hoor je met de stereo headsets de game en de chat?
    Werkt alles via je controller met de MS adapter game geluid en chat, of moet er ook nog een kabel naar je TV of X1?
     
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Je bedoelt die officiele headset van €70,-? Die heb ik ook. Daarmee kun je afzonderlijk instellen hoe hard je de party en het game geluid wil. Alles werkt via je controller, dus naast die draad/chat adapter heb je geen batterijen of kabels meer nodig. Ik vind hem super kwa pasvorm en geluid, zeker gezien de prijs.
     
    Ron76 vindt dit leuk.
  15. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Zoiets bedoel ik indd.
    Bedankt voor de info.
     
  16. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Vraagje: Ik heb voor de 360 een Turtle Beach X11 (bedraad), waar ik altijd veel plezier aan heb gehad. Nu zoek ik voor de ONE iets vergelijkbaars. Iemand tips?
     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb hier al wat positieve comments geplaatst over de Xbox Stereo headset van Microsoft. Lees de laatste pagina's hier maar eens door.
     
  18. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Geen idee of die ook voor de Xbox 360 of Xbox One te krijgen is, maar de Razer Kraken is voor mij de koning onder de headsets voor een maximale prijs van 100 euro. Op de PC echt gruwelijk goed geluid en gehoor, wel even goed instellen, en hij kan ook echt gruwelijk hard muziek nog goed draaien. 7.1 geluid, maar dat moet je niet al te serieus nemen, al komt het er wel dicht bij in de buurt en is het ding ook zo in te stellen. Het instellen gaat ook heel makkelijk. Gewoon USB erin, programma installeert zich vanzelf op Windows 7, en klaar. Alleen nog even geluid naar wens met het programma instellen. Kabel is niet vreselijk lang op de PC, maar dat is ook niet handig. Microfoon zit in de linker ear phone en is makkelijk te gebruiken en kan ook apart aan en uitgezet worden. Zowel de kabel als de microfoon en headset in het algemeen zijn van zeer goede kwaliteit en het geluid is voor 100 euro maximaal & inclusief niet beter te krijgen qua prijs.
     
  20. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb een sharkoon headset voor de Xbox 360. Die kan dus niet aangesloten worden op de Xbox One. Is een stereo adapter van Microsoft de oplossing, of ondersteund dat Sharkoon niet?
     

Deel Deze Pagina