1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Dunlop GT3 Series [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 mei 2014.

  1. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ben ik het ook wel mee eens. Met nieuwe auto's krijg je misschien mensen die ook wel willen switchen. Hetzelfde is als je de auto wat verbeterd qua tune.

    Ik zou dus zeggen laat ze kiezen tussen de auto's die tot nu toe beschikbaar waren
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Prima.

    Als er maar voor de race een definitieve keuze is gemaakt.
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2014
  3. majong

    majong Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    79
    Dank je.
    Ik zal morgen nog eens zoeken.
    Ik weet niet hoe de rezerve lijst gaat werken.
    Ik ben morgen aan het testen op de tracks die ik nog niet goed ken.
    Daar is nog veel werk te doen.
    Invite me maar als er nog plek over is vlak voor de start.
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Zal ik doen!
     
  5. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Wij gaan als team over naar porsche... jawohl!
     
  6. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik hoop dat deze auto jullie wel brengt wat je ervan verwacht! :thumbs:
     
  7. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Tja dat zullen we vanavond wel zien. Vooral mijn 2 andere teamgenoten zullen hierdoor meer bovenaan kunnen komen..

    Ik zelf zie t allemaal wel gebeuren. :)
     
  8. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Als we maar lag vrij kunnen rijden :)
     
  9. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Met enige trots presenteren Alpha NL en ik (f1freaky) ons team:

    Heineken Puma Racing
    Het kleine team wat bestaat uit de RUF Rt 12 S met als grootste sponsoren Heineken en Puma.
    Na lang overleg met de rijders hebben Heineken en Puma besloten om zich aan te sluiten bij het team als sponsoren.
    Ze reageren als volgt: 'Heineken Puma Racing is een klein, maar talentvol team'. Alpha NL rijdt al een tijdje mee in Forza 5 en heeft zich in de Clio Cup goed ontwikkeld. Met de RUF kan hij aardig overweg en hoopt in het AM Klassement om de titel te strijden. Samen met zijn teamgenoot f1freaky hoopt hij mooie resultaten te zullen halen, individueel en als team zijnde.
    f1freaky is er pas sinds kort bij, maar we hebben vertrouwen in hem dankzij zijn prestaties in Forza 4. De 6-voudig kampioen heeft genoten van een lange rust en is klaar voor Forza 5. Vorige week had hij een mooie 3e plek op Silverstone, wat niet verkeerd is als je voor het eerst meerijdt in Forza 5, maar door problemen werd hij 16e en 9e...
    Vanavond staat Road Atlanta op het programma. 'We hopen op een goede race en een mooi finishresultaat zonder problemen' aldus de rijders van Heineken Puma Racing.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  10. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Hopen dat mensen zich beter opstellen tijdens rollende start. De startrijden een beetje uitelkaar houden tijdens opstellen lijkt naar mijn mening het beste. Minder kans op botsingen....geen zin in weer dat getob met de start
     
  11. Aragnite

    Aragnite XBWRacing!!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    25

    Gaaf mannen, feli met 't team :)

    team SLS, hiero geen enkel bezwaar voor auto wissel. net als de rest heeft onze eigen Bernie 't laatste woord, maar ik begrijp 't wel dat jullie willen wisselen :)
    tot straks allemaal.
     
  12. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Gewoon achter elkaar rijden en dus niet links/rechts opstellen. met 3 á 4 autolengtes afstand houden moet het dan een stuk beter gaan.
     
  13. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Precies, als we op die manier rijden en dan pas op het eind van de ronde, vlak voor de start voorzichtig in elkaar schuiven moet het goed gaan. Dan moet de voorste wel ruim van tevoren het tempo omlaag gooien om het veld weer in elkaar te laten schuiven.
     
  14. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    En misschien wat stiller zijn tijdens het racen, volgens mij komen de meeste fouten door "oops" momentjes... en dat gedrift en zogenaamde warme banden creeren daar geloof ik ook niet in... dus kappen daarmee. + iedereen die een inrij ronde verpest mag de volgende x achteraan starten :D
     
  15. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Zo, vliegtuigje geland en ben optijd thuis voor de race straks. Zijn er nog belangrijke dingen besproken in de afgelopen tien pagina's? Scheelt mij een hoop leeswerk ;)
     
  16. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Geheel Black Swan Racing team rijd nu in de RUF. En er is getest voor de AM Cup. Zondag hebben we geen last van lag gehad maar hopen dat we dat vanavond ook niet hebben natuurlijk :D!

    Word weer een volle lobby zo te zien :D
     
  17. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Driften kan als je genoeg ruimte heb en het zelf ook kan (beheersen)
    Je merkt het wel hoor koude of warme banden in je 1e ronde. Probeer maar is na de pit dat te doen...
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Schade bij rollende start is vanaf vanavond pech. Rij je schade dan gaat de start gewoon door en mag je de pit in lap 2 nemen.
     
  19. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    En wanneer het een flinke lagstoot is? Ook moet er gewoon aan de regels gehouden worden want daar staat zo uit mijn hoofd dat idd de veroorzaker (wanneer bekend) achteraan moet starten. Uitgezonderd van lag uiteraard daar kan niet veel aangedaan worden

    Ik heb er een goed gevoel over vanavond. Als Ron niet aan de knopjes zit moet het goed komen :D
     
  20. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Freaky en ik hadden al lag met zn tweeen, dus hoop dat t lukt. Geen slomo gemerkt, maar zag wel Freaky alle kanten op vliegen. Kan ik een invite krijgen btw? ;)
     

Deel Deze Pagina