1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb zelf m'n pre-order bij bol.com staan.
    Ergens in Aug 2013 al geplaatst.

    Ik heb zitten twijfelen, mede omdat de 3 games me niets doen, en omdat ik niet wist of ik nu wel of geen Kinect wilde.
    Nu lijkt dat spraakbesturing me toch wel nice, dus laat ik m'n bestelling gewoon staan.

    Games verkoop ik wel via MP ofzo, en van de opbrengst daarvan gaat deze jongen o.a. Destiny kopen. :)
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik vind de Kinect achteraf gezien toch wel een leuke toevoeging die ik iedere dag gebruik. Als je van plan bent om je decoder aan te sluiten om tv te kijken op je Xbox, dan zou ik de kinect sowieso nemen. Het schakelen tussen games en tv werkt ideaal met spraakbesturing. Ook de overige voice commands werken prima, maar gebruik ik iets minder vaak. De camera gebruik ik tot dusver alleen voor het lezen van QR codes en het inloggen op mijn gamertag. Ik denk dat hier de leukere dingen nog voor gaan/moeten komen.
     
  4. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik was voordat ik de ONE had 100% tegen de Kinect en zag het als een waardeloos product waarvoor ik verplicht 100 euro voor moest betalen.

    Inmiddels ben ik een paar maanden verder en ik gebruik heel veel voice commands in de menus en voor het saven van gameplays en het inloggen uiteraard.

    Uiteindelijk vind ik het wel echt een toevoeging. Dat komt omdat het goed werkt en dat had ik nooit verwacht.

    *edit* ik verwacht trouwens dat je de kinect misschien wel goedkoop op marktplaats kan vinden, kan je toch gauw wat geld schelen.
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2014
  5. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Voila, geduld is een schone zaak.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik ben hier nodig steeds van mening dat Kinect hier niet voor nodig was. Een simpel apparaat puur voor geluidsopname was hier ook voldoende geweest. Had tussen de €10-€20 kunnen kosten en het zelfde effect kunnen hebben. Ik ben het eens dat voice commands een erg goede toevoeging is.

    Denk overigens niet dat je er veel zult vinden die los verkocht worden. Maar goed dat is pure speculatie. Dan moeten ze eigenlijk allemaal van de import versie komen aangezien mensen hem niet met kopen om ze vervolgens op MP te zetten.
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2014
  7. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Iemand de nieuwe update al gehad ?
     
  8. Zoso

    Zoso The Soft Machine

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er hier meer mensen waarvan de nieuwe XBOX ONE irritant geluid maakt als hij geen opdrachten krijgt? Als ik niets doe en gewoon het menu aan laat staan hoor ik steeds een vreemd geluid, als een oude HDD die druk aan het schrijven is. OF het is een aanlopende fan.

    Dit geluid verandert, vanmiddag was het luid, nu is het zachter en met korte pauzetjes. Ik dacht ik post dit hier omdat er geen tech-forum lijkt te zijn mbt. de XB1.

    Het feit dat het geluid steeds minder wordt geeft me hoop dat ik m niet hoef in te ruilen. Daarbij komt dat ie tijdens het gamen of kijken van filmpjes compleet stil is. Echt bizar.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat bedoel je met nieuwe? De versie die zonder Kinect verkocht werd?
     
  10. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Oh lekker handig van mij, xbox heeft hem in standby al gedownload
     
  11. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
  12. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik denk nieuw als in "net uit de doos". Die van mij moest ook eerst ff inlopen. :')

    Nee een nieuwe X1 hoort geen herrie te maken, tenzij je het disc probleem hebt of het fan lager probleem....
     
  13. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lezen van QR-codes en de auto-inlog lijkt mij handig.

    Tv kijken via de xbox ben ik niet van plan. Grootste gedeelte van het jaar game ik zo'n 2 avonden per week. Om die andere 5 dagen naast de standaard 3 (decoder, soundbar en tv) ook de xbox aan te hebben vind ik zonde. Hoewel we netflix best veel gebruiken maar dan hebben we de decoder weer niet nodig.

    Het geen wat ik denk ik wel zal missen is om snel de laatste x minuten te kunnen opnemen via een comando tijdens online gamen.. Maar of ik daar 100 euro extra voor ga uitgeven...

    Ik denk dat ik toch maar voor de kinectloze versie ga. Mocht ik er spijt van krijgen is er vast wel iemand te vinden die voor minder zijn kinect wil verkopen.
     
  14. Zoso

    Zoso The Soft Machine

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonder kinect, imported versie. Omdat de echte officiele nieuwe release in NL nog niet uit is.

    Vanochtend binnen gekregen. Eerste 2 uur een irritant geluid waarvan ik denk dat het een fan was. Dit begon zodra ik voor het eerst op het dashboard was (na update en registratie enzo.)
    Kwam dus 2 uur later weer even luisteren en nu klinkt het meer als een HDD die geluid maakt, ookal ben ik niet gewend dat dat zo ritmisch is. Het is geen hard geluid maar toch wel hoorbaar door de kamer. ggg ggg ggg ggg ongeveer 3x per seconde met een kleine pauze steeds.

    Als ik een game opstart(heb alleen maar 1 demo om het mee te testen) stopt het, als ik filmpjes kijk of iets download is het ook minder. Daarom denk ik dat het geen fan is, die zou juist harder moeten gaan werken.
     
  15. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Het zou wel een fan kunnen zijn die in onbalans draait, dit zou kunnen verklaren waarom je hem alleen hoort als ie rustig loopt (als ie sneller draait word de onbalans minder merkbaar). Mocht het dit zijn, dan zou ik hem laten nakijken want je lagertjes kunnen zo helemaal verrot lopen.
     
  16. Zoso

    Zoso The Soft Machine

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja, dat is opzich logisch! Het is een eigenaardig mankement.
    1. Toen ik de XBOX net aansloot ging ie natuurlijk meteen aan het werk met de updates enzo, dus toen merkte ik het niet.
    2. Toen het Dashboard voor t eerst tevoorschijn kwam begon er eerst een constant zacht geratel wat doet denken aan een fan. Vanochtend is dit weer hoorbaar, omdat ie is afgekoeld denk ik?
    3. Toen later was het een geluid dat steeds aan uit aan uit ging, 2x per seconde denk ik. Dit begon toen ie ongeveer 2 uur aan stond. Hier leek het meer op een HDD.
    Opmerkelijk dus dat ie perfect stil is als ik een game opstart, zelfs als ik die in het menu laat staan.

    Ironisch genoeg, toen ik het ding aan mn pa liet horen maakte 'ie bijna geen geluid, dus hij gelooft er geen ruk van :D

    Filmpje: http://youtu.be/sQV1VpChpzc
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2014
  17. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    Voor de mensen die de console graag met euro's willen gebruiken kunnen nu ook kinect support gebruiken. Je kan bijvoorbeeld Ierland als local met engelse kinect voice control
     
  18. LucianoDS_

    LucianoDS_ New Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    PFFFFF IK WORD HELEMAAL GEK VAN DIE XBOX ONE KRIJG ELKE KEER EEN MELDING DAT IK NIET KAN INLOGGEN EN NAAR ACCOUNT.LIVE.COM MOET GAAN DIT IS AL DE ZOVEELSTE KEER WIE KAN ME HELPEN AUB ANDERS WORD HET VOLGENDE MAAND TOCH EEN PS4
     
  19. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.791
    Broertje van Reckuuza? :+
     
  20. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Top manier om iemand om hulp te vragen.
     

Deel Deze Pagina