1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik vond het ook niks hoor. Maar ik kan wel zien waarom zoveel mensen die game helemaal geweldig vinden. Snap de hype daarom wel een beetje.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Alleen al het feit dat ze bij deze game je handje niet vasthouden is al een hele grote plus vind ik. Je gaat veel dood en je zult elke keer een strategie bedenken hoe je het gaat aanpakken. Heb je het dan gehaald, dan is de blijdschap groot. Zodra je je echt verdiept in de game en je moet natuurlijk wel wat met action RPG hebben, dan wordt ie gigantisch verslavend ook.
     
  3. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Dus dit! Heb zelf precies hetzelfde gevoel ben nu 25 en kan bij de nieuwste games zoals gisteren watchdogs op de ps4 bij een maat niet meer heel warm of koud ervan worden. Ik zie het nu als een sandboxgame waarin hacken het hoofdelement is maar meer dan dat ook niet. AC hoef ik niet meer te spelen om precies dezelfde repetitieve redenen. Ik dacht eerst dat ik misschien het gamen ontgroeid was :cool: te oud ervoor ofzo 8) . Ik besef me nu als ik er ook zo naar kijk dat het allemaal dezelfde troep al jaren is alleen een mooier jasje of net een aanpassing hier of daar. Games als fallout, the witcher, borderlands die gaan de volgende games weer precies hetzelfde doen alleen een andere setting of verhaal. Ik hoop maar dat het hele virtual reality gamen er snel is aangezien dat no way hetzelfde kan zijn. De opzet van het spel misschien wel maar de ervaring zelf no way. Met de ontzettend grote mainstreamgamerclub word out of the box denken niet echt beloond. Ik hoop dat het ooit als de filmindustrie word enn dat er art house games komen ofzo :)
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Is er al. Noemen ze 'Indie'.:b:
     
  5. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Klopt vind dat het verschil in kwaliteit en budget vaak nog een te grote factor is. Ik vind arthouse films vaak betere kwaliteit dan regular movies is natuurlijk ook een rare vergelijking tussen twee verschillende vormen. Het is denk ik bij gamen een nog veel grotere budgetkwestie dan bij film. Dus doe je maar wat verkoopt.
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Als een AAA game niet verkoopt ga je gewoon failiet. Dat is het risico van innovatie.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    En toch (zoals ik al eerder zei), is het vreemd. De game-industrie is groter dan de filmindustrie, je zou toch verwachten dat er ruimte zat is voor spellen als Catherine, Demons Souls, Deadly Premonition, Valkyria Chronicles etc.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja maar iedereen speelt cod
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Was het maar zo. Valkyria Chronicles was echt een titel die ik geweldig vond.
     
  11. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Daar hebben we een mooi Xbox One topic voor en is gisteren al uitgebreid aan bod gekomen in die thread. :)
     
  13. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    ah shit dacht gooi dr wat nieuws in haha

    Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk
     
  14. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Pff dat is wel een goede bundel zeg!
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Tot nu toe ben ik maar teleurgesteld in deze generatie. Er is nog geen fatsoenlijke game uitgekomen en de E3 heeft me ook niet enthousiast weten te maken. Al die indies kan ik ook op mijn pc spelen, dus voorlopig zie ik echt geen enkele reden om 400 euro uit te geven.
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Dan doe je het toch niet? Waarom zou je iets kopen als je het niet wilt hebben.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Agh is gewoon voor de heb :)
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Tja maar ik snap iMark wel. Altijd moest ik een nieuwe console gelijk hebben, ditmaal is het anders. Komt ook misschien wel omdat ik mij nog best goed vermaak op de 360 ondanks de lelijkere grfx en minder uitgebreide gaming.

    En elke maand nog twee games with gold en vaak zijn het titels die ik nog niet heb gehad. Al is het deze maand wat minder maar hey ies graties!

    Uiteindelijk koop ik wel een Xbox One of PS4. Als de nieuwe Dirt uitkomt exclusief op de next gen dan moet en zal ik er een kopen en dan uiteraard wel zonder kinect maar dat is logisch. :+
     
  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Heb precies het zelfde...

    Van de week werd ik door Gamemania gebeld of ik mijn 'Xbox One pre-order pakket' wilde doorgeven en 50 euro aanbetalen. Maar heb gezegd nog een even bedenktijd nodig te hebben. De gratis games Fifa en Forza word ik namelijk niet echt vrolijk van, die speel ik twee weken en dan ben ik ze toch zat.

    Denk dat de pre-order maar volledig annuleer en wacht tot de release van The Witcher 3. Koop ik die game wel te samen met een nieuwe console. GTA V 'HD' neem ik dan ook gelijk erbij... O-)
     
  20. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind deze nieuwe gen ook bagger hoor. In het verleden moest ik per se de nieuwe console hebben voor de games. Ze waren must have voor mij, maar bij de nieuwe games heb ik dat gevoel niet. Heb zo van meh kan nog even wachten. Wacht wel als het minimaal 100 euro goedkoper is ;-)
     

Deel Deze Pagina