1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [GTAV] Grand Theft Auto Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 5 sep 2013.

  1. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Bij mij staat op social club nu de gegevens van character op slot 1 (rank15) en op slot 2 (rank6) door elkaar haha.

    Wil vanavond eigenlijk echt spelen maarja wil ook niet definitief m'n rank 15 kwijt zijn ( als die al niet weg is)
     
  2. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Dat snap ik inderdaad ook niet, elke keer als ik kies voor een missie, wordt ik alsnog in een random deathmatch game gegooit, terwijl ik daar niet om gevraagd had.
     
  3. Seh

    Seh Guest

    [​IMG]

    Ronaldo kan ook niet spelen. :+
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik kreeg gisteren ook de hele tijd dat bericht dat de cloud-servers down zijn, terwijl vrienden van mij er wel gewoon op zaten. Cache geheugen al tig keer geleegd maakt niet uit... vanavond nog maar eens proberen.
     
  5. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Had een maat van mij ook. DNS instellingen op de xbox veranderd en het werkt als een trein.
    Primary 8.8.8.8
    Secondary 8.8.4.4
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Thanks ga ik dat dan ook toch maar proberen, had gehoopt dat het niet nodig was. Maar aangezien iedereen uit mijn Xbox Live lijst het wel al een aantal dagen kan spelen ga ik het nu ook maar doen.:thumbs:
     
  7. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Als je dit wijzigt veranderd er toch alleen iets aan de instellingen binnen de Xbox, niet in de router of modem zelf hè?

    Want heb net thuis alles goed draaiende, wil niet dat door een spelletje als "GTA Online" dadelijk ook nog gezeik hebben met de rest van mijn netwerk!

    Maar eigenlijk geloof ik niet helemaal dat dit de oplossing is.. Want sommige mensen raken hun character niet kwijt, andere wel. Oftewel er zijn meerdere cloud-servers die afzonderlijk van elkaar on en offline kunnen zijn.
    Is dus maar net waar jou gegevens opgeslagen staan hoe goed of slecht het allemaal werkt.
     
  8. Seh

    Seh Guest

    Die melding is volgens mij gewoon dat hij er niet op komt, niet letterlijk dat de servers offline zijn.
     
  9. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik kan je wel kussen, ik kon nooit online omdat ik altijd de melding kreeg dat de could niet beschikbaar was maar nu ik dit heb geprobeerd kon ik er in 1x op. Dat is de eerste keer dat ik GTA online kan spelen sinds 1 oktober.
     
  10. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij mij is online nog niks verandert helaas :'-(

    Op socialclub zie je wel dat ik 130K heb, maar dat voor de rest alles op 0 staat, terwijl ik oorspronkelijk lvl 19 was
     
  11. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ik ben sinds mijn character weg is niet meer online geweest via mijn Xbox.. Maar check geregeld door de dag heen op "Social Club"..
    En daar veranderden nu al twee dagen lang de gekste dingen in mijn profiel, vandaar ook mijn vermoeden.

    Character van een maat van mij waarmee ik zondag voor het laatst samen heb gespeeld, en die eigenlijk nooit verbindingsproblemen had, is nu ook al 2 dagen helemaal weg.

    Hier precies het zelfde... Wel de tijd dat ik gespeeld heb en mijn behaalde awards zijn al terug, maar geen rank meer. Geld staat er ook nog gewoon.

    En juist die rank vind ik zo belangrijk, want daarmee krijg je tenminste meer content beschikbaar om te doen in de onlinemode. Tot rank 10 ofzo is het qua game oersaai!
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2013
  12. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ben ik het behoorlijk mee eens:

     
  13. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Meer dan eens met het filmpje.. Stomste vind ik ook nog dat de meeste ventjes die je online tegenkomt allemaal teveel op elkaar lijken.

    Een geheel blank character maken is/was ook al een opgave opzich... 8)
     
  14. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Een woord: gimmick. Het klinkt allemaal heel leuk op papier, of in reclames. Maar in de praktijk werkt het niet.

    Gebeurt zoveel in games. Je zag het met GTA IV ook. Dat hele friend systeem dat in die game zat klinkt heel leuk op papier, maar in de praktijk is het gewoon saai.

    EDIT: en die visuals van je character zien er slecht uit omdat de technologie niet ver genoeg is om realistische gezichten te genereren op zo'n manier.

    P.S. Google uncanny valley maar eens.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2013
  15. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb net een 24/7 store overvallen, de eigenaar neergeschoten maar de deuren gaan niet meer open??? -.-
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb gewoon random een character gemaakt, teveel werk al die shit. Als ze het nou zo uitgebreid en goed uitgewerkt als in SR hadden gemaakt dan was het nog wel te doen.
     
  17. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik de 1e keer ook last van, als het goed is gaan ze wel open als de politie erop schiet?
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.433
    Leuk Bevonden:
    4.970
    Ik beroofde een winkel met een minigun, die vent bij de kassa had nog nooit zo snel geld uit de lade gehaald :cool:
     
  19. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Op de xbox? Neem aan dat dit niet op de xbox zelf kan worden aangepast?

    Aan de router komen hier thuis is onmogelijk haha
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Jawel. Je kunt DNS settings op de Xbox gewoon aanpassen.
     

Deel Deze Pagina