1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.434
    Leuk Bevonden:
    4.970
    Cheats.
     
  2. AliKebabje

    AliKebabje Guest

    Dat ziet er wel echt hartstikke gaaf uit.
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb net ook de credits voorbij zien rollen. Dit is voor zover ik mij kan herinneren de eerste GTA waarvan ik de main story heb uitgespeeld :9
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik had met Trevor een mooie privejet gejat van de airport en de game vertelde me dat ik het in de hangar kwijt kan en het icoontje wat ze lieten zien was van de Sandy Shores hangar. Die is echter niet van mij, maar daar zouden mijn planes in opgeslagen moeten worden? Want het property wat ik gekocht waar je ook die air/ground trafficking missies kan doen, daar kon niets meer in die hangar.

    Hoe dan ook...het vliegtuig pastte er niet eens in. Krijg ik later grotere hangars waar zo'n privejet dan in kwijt kan?
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.434
    Leuk Bevonden:
    4.970
    Sandy Shore was gewoon al van Trevor. Je kunt meerdere vliegtuigen kwijt daar. Als je in de hangar bent kan je dan met pijltje naar rechts kiezen welk vliegtuig je wilt spawnen.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar om het vliegtuig waar ik net mee was aangekomen te stallen, moet ik het niet eerst persé in de hangar plaatsen? Of was het landen op de runway al genoeg?
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Via je iFruit telefoon!

    Met de telefoon internet op en naar finance gaan.
     
  8. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt nu zo vanzelfsprekend. Maar check hoe mooi de wereld is:

     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Supernice he. Zelf heb ik die gitarist nog niet gezien en heb ook geen mensen bij de gym gezien. Het is er altijd leeg :D

    En later in die video zie je een gebouw en dan zo'n lift omhoog gaan. Dat is puur voor het detail he?
     
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    [Algemeen] Grand Theft Auto V [Deel XII]

    Verkeerde topic
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2013
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  12. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ik heb alleen keer gehad dat Trevor ruzie had met een paar guido's daar :+
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Gisteren ook eindelijk echt met de game begonnen. Wat een brute game. Autos rijden ook erg lekker (met Franklin dan).

    Ook ff stukje online gedaan. Wist niet dat daar ook een soort van SP in zou zitten. Op stap mat Lamar enzo, cool!
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja serieus die Trevor krijgt fucking overal ruzie man. Hij kan mensen ook niet eens begroeten, hij scheld ze altijd gelijk uit. Had net ook dat ik gewoon een soort kamp aan het bekijken was als Trevor. Ik zag twee vrouwen zitten en viel ze niet eens lastig, maar eentje begon gelijk te dreigen met dat ze de cops ging bellen. En dat deed die bitch ook nog eens...damn....Trevor can't catch a break, haha.

    Ik blijf me elke keer weer verbazen over de aandacht aan detail in Rockstar's games he. IV, RDR en MP3 hadden al fantastische details, maar V is gewoon nog vetter qua dat. Ik reed net op de snelweg van het Chilliad gebied naar Sandy Shores en zag naast de weg een soort tunnel. Dus ik daar checken en blijkt het een soort settlementje te zijn. Allemaal mensen die daar aan het chillen waren bij hun tentje. Dit zijn plekken waar je in de story niet eens zal komen en toch heeft de ontwikkelaar de moeite gedaan om daar details te brengen. Love it.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.484
    Leuk Bevonden:
    8.492
    Sowieso. Heerlijk al die details. Sowieso de meest awesome open world game na RDR. :cool:
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Na RDR? Voor mij niet, veel meer te zien en doen in Los Santos en countryside :D
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.484
    Leuk Bevonden:
    8.492
    Natuurlijk is het een supertoffe wereld en is GTA altijd top, maar in de buurt van RDR komt het gewoon niet voor mij. Als algehele feeling.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm ok, je hebt meer met de Western setting dus?

    Wel vind ik het wildlife beter gedaan in RDR, betere variatie en meer. Maar ja...misschien maar beter ook want die mountain lions in V zijn fucking ergelijk.
     
  19. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Dat moment dat je Mexico ingaat dat was zo heerlijk in RDR. Its so far, so far away _O_
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Duidelijk een knipoog naar Breaking Bad trouwens in die video, tenzij die RV daar zelf is neergezet door de speler.
     

Deel Deze Pagina