1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [GTAV] Grand Theft Auto Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 5 sep 2013.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Intro gedaan, sta bij de race 'Launching Session' maar helaas. :F:
     
  2. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Heb nu voor 20 minuten aan 1 stuk door online geweest, beetje winkels overvallen enzo, maar zodra ik een missie start wordt ik eruit gekickt, echt vaag. hoort het ook zo dat je geen andere spelers door de stad ziet rijden?
     
  3. Seh

    Seh Guest

    Race en eerste missietje gedaan. Nu loopt hij weer vast. :+
     
  4. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik sta ook al 20 minuten op launching session bij de eerste race. Dan maar Xbox uitzetten vrees ik :mad:
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik ben maar naar het dashboard gegaan na 15 minuten wachten, nu gewoon weer opnieuw proberen. Zal er toch eens doorheen moeten komen lijkt me. Was gisteren ook zo.
     
  6. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Op de ps3 schijnt nu alles goed te werken. Zal voor ons dan ook wel niet heel lang meer duren dan.
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Oh nice, ik doe die race nu. Progressie! :p
     
  8. AliKebabje

    AliKebabje Guest

    Ik ben er aan het denken om een XBW-crew te maken. Iemand geinteresseerd? :)
     
  9. Seh

    Seh Guest

    Cloud service kan hij weer niet vinden.

    Vanavond maar weer proberen, nu maar even wat belangrijkers doen.
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Bestaat al! Check de startpagina. :)
    Oh dat probleem heb ik gelukkig niet. Sta nu wel vast na die missie, hoor alles om me heen verder gaan alleen ik zie het 'van boven af' zeg maar. Dan maar weer wachten..
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.433
    Leuk Bevonden:
    4.970
    Die is er al, check beginpost
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wat is dit voor Online gebeuren? Zoveel hype en het valt me echt smerig tegen.

    Ik wil gewoon wat vrienden uitnodigen om met z'n allen de map door te racen en chaos te stichten. Kan dit niet meer? ... Nee, nu duurt het eeuwen om is met z'n allen bij elkaar te komen.

    Overigens is er op het vliegveld geen kut te beleven. Er staat welgeteld 1 helikopter. Meer niet. Ook is de toegang tot het vliegveld meerendeel afgezet en je kan de militaire basis ook niet op.

    Verder mis ik de "drukte" en de dieren. Als je snachts rijd kom je geen hond tegen... letterlijk.

    Nee, niet echt wat ik ervan verwacht had :emo:
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2013
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wtf , bizar. Dan verneuken ze online echt goed.
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Top, zit er ein-de-lijk in. Drugs missie gedaan nu kan ik gewoon free-roamen. Gewoon blijven proberen mensen, opnieuw opstarten als je niet door de eerste race missie heen komt.. En als je de tweede missie voor Lamar moet doen kun je op start drukken als hij 'vast loopt' en moet je telkens een nieuwe online sessie zoeken.
     
  15. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    Online is niks aan inderdaad, nu iedereen stoppen met online te spelen dan kan ik ;)
     
  16. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Heb al zoveel geprobeerd en gewacht, ben er wel klaar mee.. Dit is gewoon niet leuk, zeker niet omdat als ik online kan spelen het ook niet super vet is ofzo.

    Beter maken ze een content-creator voor de single player, heb je meer aan! :p
     
  17. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Na een uurtje heb ik het racen en deatchmatchen wel weer gezien ja, nog geen missies gedaan, hoop dat dat wat leuker is..
     
  18. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Rockstar het aantal NPC's heeft teruggeschroefd vanwege de drukte. Als alles meer steady is qua servers enzo zal Rockstar denk ik het Online gedeelte verder "opleuken".
     
  19. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40


    Zat ik ook aan te denken. Scheelt een hoop sync data. Kan me niet voorstellen dat dat zo blijft aangezien 4 op high traffic evenveel NPCs had als de single player. Dat terwijl GTA V meer traffic dan 4 heeft in de SP.
     
  20. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Jah zeg online is echt stom!!!!!!!
     

Deel Deze Pagina