1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet wel dat je een hangaar ding kan kopen op vliegveld, zou kunnen dat daarna de politie shit vervalt. Zelf heb ik em nog niet gekocht, dus zeker weet ik het niet
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja pas bij het kopen van een hangaar kan je er komen zonder sterren :)
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb bij mijn ouders thuis een fobie opgelopen. Mijn ouders wilde altijd honden, en ik moest die krengen altijd uitlaten. Altijd zeiken van de regen, altijd op momenten dat het me echt niet uitkwam. We hadden zelfs een hond die wilde alleen maar poepen als er ergens iets kriebelde aan zijn anus, anders vertikte hij het. Het moest precies het goede bosje zijn, anders was het een no-go.

    Dit verhaal wekt waarschijnlijk de illusie dat ik zelf geen hond wil. Ik ga dus zeker over een paar jaar een hond aanschaffen. Niet omdat ik dat nou echt zo leuk vind, maar ik heb twee dochters en daarom neem ik een hond. Ze zijn nu nog wat jong, maar als ze straks oud genoeg zijn, dan gaat de vaatwasser het huis uit (mijn vader:"Ik heb toch een vaatwasser in huis?" haha, heel grappig) en koop ik een hond zodat mijn dochters hem kunnen uitlaten.

    De hond in GTA V laat ik dan ook steevast links liggen. Hij schijt maar lekker in huis, I don't fucking care.
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Wtf did I just read? :lol:

    Als er ergens iets kriebelde..... Hahahahah
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee echt, die hond was niet goed hoor. Hij weigerde ook gewoon om op het gras te lopen als het gras vochtig of zelfs nat was. Het was een enorm beest maar hij blafte als een kuttenlikker. Verschrikkelijk beest.
     
  6. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Net de laatste heist gedaan, heeft iedereen ...

    maar 201 miljoen gestolen? Ik heb per persoon maar 36 miljoen?! Ik dacht dat Trevor de hele tijd over 400 miljoen sprak. :confused:
     
  7. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    ik ga het gras ook niet op als ik op mijn blote voeten loop.. doe ff normaal man.. :lol:

    en het beestje doet waarschijnlijk ook maar zijn best..
     
  8. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Zucht, wat moet je hier toch mee |:-

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  9. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Net meer dan twee uur naar nuclear waste in de zee gezocht. Wat een kut werk, weet ook niet waarom ik het deed. In ieder geval de scuba-aanleg plaats weer terug verdiend. :+
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh

     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.818
    Oh damn, muziek in Blitz Play. _O_

    Wel gaar dat ik mensen uit mijn friendlist nu in mijn contactpersonen heb in de game en rechtsboven op je homescreen een verandering is gedaan naar online crap. Eerst kon je daar zien welke missies en side missien open stonden en wat je allemaal al had gedaan. Nu kan ik dat niet meer zien. ;(
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2013
  12. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Main story net uitgespeeld.

    Heb wel een meh-gevoel op een of andere manier. Ik koos voor optie C, dus ik ga die missie nog eens opnieuw spelen en kijken wat je bij A en B moet doen maar toch. Ik vond RDR/La Noire toch meeslepender qua verhaal. Sowieso het einde was dramatischer, had nu wel een emotioneler einde verwacht niet gelijkaardig zoals RDR of La noire maar toch dat ik zeg "wow".

    Misschien waren er te veel missies en vergeet ik gewoon iets. Blijft uiteindelijk een ontzettend goed spel. _O_
     
  13. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze is inderdaad nice :)

    Fix for issues with saved vehicles going missing, or losing their upgrades
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik lik mijn eigen ballen ook niet. Je punt?
     
  15. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Was effe wat missies replayen en ik was denet gewoon 20 minuten bezig met een stukje van een missie dat je een trein op een vracht truck moet zetten wat was dat een hell zeg echt moet er precies op en die kut helikopter gaat dan weer iets te hard of dan weer te langzaam ik stresde me echt helemaal kapot :D
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2013
  16. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Spoilers? Niet iedereen heeft het spel al uitgespeeld. :)
     
  17. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    2 vraagjes:

    1. Heeft er iemand nog tips om snel aan cash te komen? Wil namelijk voor de achievement gaan dat je 200 mln moet besteden.

    Ik heb de game al uitgespeeld (sta op 95%) en heb de Lester missies al gedaan zonder rekening te houden met de stock market. Is er dan nog een mogelijkheid om snel geld te verdienen? En dan bedoel ik ook echt veel geld.

    2. als ik de D-pad omlaag doe en naar Franklin kijk dan staat er nog steeds een 1 boven (dat er een missie open staat) terwijl ik niet eens weet wat voor missie dit is, want de hele map is leeg. Misschien iets van een bepaalde persoon dat ik borden moet kapotmaken opzo??
     
  18. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    1. Gewoon met al je geld stocks kopen en weer verkopen tot je die achievement krijgt.

    2. Zou kunnen via die site van een makelaar (dinasty ofzo) kan je zien waar die borden staan ;)
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Trouwens die liedjes die je hoorde tijdens de GTA Online trailer, zitten die op de radio? Dat waren nummers zonder enige zang, maar wel gaaf. Tot nu toe zit alle muziek uit de trailers in de game-radio. Maar die van GTAO heb ik nog niet gehoord.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.818
    Is gewoon van OST als het goed is, net zoals uit singleplayer gameplay-trailer.
     

Deel Deze Pagina