1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Grand Theft Auto V [Deel X]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Op dit moment heb ik alleen maar een vehicle impound op de map staan. Maar daar heb je hem niet terug kunnen krijgen?

    Ik heb nu twee scraps gevonden, papieren over een moord. Moet je deze gewoon puur per toeval vinden of zit er meer achter?
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die grote garage werkt wel volgens mij alleen die garages bij je huis zijn een beetje bugged.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zijn jullie al beesten tegengekomen die de speler ook echt aanvallen? Een cougar ofzo bijvoorbeeld?

    Ik reed net bij die Vinewood letters, ging een hek binnen en er stond een soort bewaker. Maar die was niet blij met mij en viel mij aan en daarna viel zijn hond me aan. Had ik nou Chop maar bij me gehad.
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    In die bergen lopen van die wilde beesten zag ik.
     
  5. equinox1985

    equinox1985 Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat strippen is echt geweldig met dat balkje.
    Ze laten je lang genoeg kijken naar die chick, en dan moet je ook nog meerdere keren doen om die like vol te krijgen.

    Heb je hem eigenlijk vol, kun je vragen om der mee naar huis te nemen.
    ''Í don't sleep around'' haha
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik heb een beetje rondgereden bij het Vinewood teken, maar allen herten enzo gezien. Niets wat mij wilde opvreten nog iig. :) Maar die zitten er wel in als het goed is.

    Ja ik kreeg dat ook steeds. Toch schijnt het mogelijk te zijn het nummer te krijgen van zo'n griet en dat je haar naar je huis kan laten komen. Misschien een aparte vraag, maar iemand vertelde mij dat hij de game pikdonker vond wanneer het nacht is in V. Tot nu toe kan ik nog prima alles zien, zowel in de stad als in het wild waar geen licht te vinden is. Hoe zit dit bij jullie?
     
  7. equinox1985

    equinox1985 Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe vet. Ergens een stukje waar wade achter in de open truck van trevor zit. Vlieg ik te hard over een heuveltje, word hij achter uit de auto geslingerd, en nog overreden door mij ook. En wat denk je? Hij stapt gewoon weer in. Echt gave details.
     
  8. equinox1985

    equinox1985 Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is alles gewoon goed zichtbaar. Geen problemen.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ah ok, nee want anders stond de brightness van de game wellicht te licht bij mij. Vooral omdat die persoon zei dat hij echt niets kon zien in de wildernis. Denk dat het aan zijn reference level ligt dan. (expanded)
     
  10. equinox1985

    equinox1985 Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou niet veel uit moeten maken naar mijn idee. Ik heb gewoon de standaard instellingen genomen.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    En nog steeds geen GTA V gespeeld. Heb je mij weer met het uitstellen van topreleases die ik nog moet spelen. :+:emo:
     
  12. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Iemand enig idee waar je een een beetje coole zonnebril kan kopen? Heb nu een strak pak aan met Franklin, cool kapsel en baard en alles en zo'n plastic 5 dollar bril van die budgetwinkel :+
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik kwam net deze discussie tegen en heb zelf ook gereageerd. Kan serieus niet begrijpen dat sommige mensen zo denken. De characters zijn 'wooden' in GTA V en hij vind de humor belachelijk, maar lacht zich kapot om de humor in Saints Row.....wow. Ieder zijn ding, maar LMAO! Een dubstep gun, slaan met dildo's en een alien met een mannelijke stem is betere humor dan wat we in GTA krijgen? De geweldige parodies op de VS met die ingame shows en commercials? De opmerking van The Wulf daar is helemaal te idioot voor woorden. GTA is voor 12 jarigen die het doen voor het zinloze geweld.....nee SR is lekker volwassen....LMFAO!

    maar mensen lullen echt hele rare taal daar:

    http://www.vg247.com/forum/topic.php?id=46195&page=1#
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2013
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Holy shit, lees net dat de publisher Take Two bekend heeft gemaakt dat de game op launchday 800 miljoen dollar opgehaald heeft. De game heeft 260 miljoen dollar gekost, dan hou je een leuk zakcentje over :)
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.433
    Leuk Bevonden:
    4.970
    Waarom lees je dit soort dingen allemaal man :+

    Iedereen zijn ding qua humor :)
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Sorry Kabuto maar waar the fuck maak je je druk om gozer :+.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.818
    Bij Suburban hebben ze wayfarers, aviators en nog meer voor Franklin. Wel gek dat de Binco en Dollar Shop (?) zelfde kleding hebben en gewoon same zijn.

    Maar blijkbaar kun je niet gewoon random met een rugzak lopen? Game of the never. :mad:
     
  18. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    GTA V spelen of rotzooi van Saints Row vs GTA checken..|:-

    Ontopic: Trevor is wel awesome! maar echt te geweldadig.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2013
  19. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste keer dat je een auto moest tunen. Die heb ik bij Michael in de garage gezet. Maar heb m nooit meer terug gezien.

    Maar boeie. Wat een top game.

    Het meest van onder de indruk ben ik van het water. Wat is dat ongelofelijk mooi gedaan. En natuurlijk alle kleine details, wat een werk, damn.

    S3 TapaTalk
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2013
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.433
    Leuk Bevonden:
    4.970
    Ook niet op de oprit?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina