1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Grand Theft Auto V [Deel X]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Niet dat ik weet, misschien kan het door op je laptop naar die aandelen site te gaan. Zoals lifeinvader.com ook werkt.
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja klopt, maar ik kan iets aanklikken om ze te kopen!

    http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/bawsaq

    Maar deze site is trouwens bij mij ingame ook nog offline...
     
  3. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Pracht game! Heb er nu zo'n beetje 20u opstaan. Het enige wat mij een beetje tegenvalt is wat hierboven ook aangehaald wordt, ik had meer shops e.d. verwacht, gebouwen waar je naar binnen kunt.

    Had gister avond van alles in de planning om te gaan doen, maar kwam langs een tennisveld, een hele game gespeeld voor 2,5u lang ofzo haha. Véél diversiteit!
     
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    lol? bug?

    [​IMG]
     
  5. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Ik ben een brave burger *)
     
  6. FerryNL1986

    FerryNL1986 New Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik merk het zelf ook ja.

    Jaren geleden speelde ik GTA heel anders dan nu. Toen reed ik iedereen dood en reed ik veel harder en overal tegen aan. Nu wil ik toch op de een of ander manier iets netter rijden. Gewoon net doen alsof je echt in die wereld zit.
     
  7. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaa, deze website had ik ook al gevonden en ook alle tips al geprobeerd. Dit helpt allemaal niet! Ik baal hier echt heel erg van:mad:
     
  8. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ik had altijd 2 savegames. In 1 als ik geen zin had om na te denken en gewoon lekker schieten en overal doorheen rijden. En 1 waarin ik alleen criminelen schoot, zo min mogelijk auto's probeerde te stelen en soms ook nog weleens voor rood stoplicht stopte :+ (mja dat laatste houd je niet heel lang vol..)
     
  9. Venzl

    Venzl Uw gastheer

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds gisteren heb ik sinds maanden weer uren lang op m'n Xbox gespeeld. Wat een gruwelijk spel. Het spel bevat zo details en knipogen naar film/series etc., ongelofelijk!
    Ik heb na een aantal uren spelen wat vragen. Wellicht zijn deze vragen al gesteld, excuses hiervoor.

    • In een missie met Franklin moest ik een attachment op m'n pistool zetten. Allemaal leuk en aardig, maar hoe krijg ik deze er weer vanaf? Moet ik dan speciaal naar Ammu-nation of kan het ook in de wereld zelf?
    • Het lukt mij niet om mijn camera te gebruiken omdat ik telkens een fout melding krijg van Social Club - er kan geen verbinding worden gemaakt. Als ik via m'n laptop inlog op Social Club herkent hij wel dat ik GTA V speel. Het zelfde probleem met de iPhone iFruit App - ik kan hier ook niet inloggen.
    • Ik vind het verdienen van geld naast de missies erg leuk en wilde me verdiepen in de aandelenmarkt, heeft iemand tips om hiermee snel geld te verdienen?
    • Last but not least, weet iemand waar je een tank kan jatten?

    Thanks!
     
  10. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Balen! Wat je nog kunt proberen is bij de winkel waar je hem gekocht heb langsgaan en / of bellen. Ze zullen misschien in eerste instantie zeggen dat het aan je xbox ligt, maar als je uitlegt dat het een bekend probleem is (wanneer je erop googled krijg je veel hits met hetzelfde probleem) geven ze je misschien een ander exemplaar mee..
     
  11. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    1: Ja, dit moet via Ammu-nation
    2. Deze fout krijgen meerdere, heb er zelf ook last van. Soms kom ik erdoorheen en soms niet.
    3. Gebruik ik nauwelijks.
    4. Google gaf me dit:

    Can be found at Fort Zancudo and will shoot at the player when found entering the base.
    Can be bought for $3,000,000 from Warstock Cache & Carry.

    :b:
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Aandelenmarkt: luister hiervoor naar de radio en denk logisch na. Bijv. koop aandelen van een vliegtuigmaatschappij en vernietig wat vliegtuigen van de concurrent. En de missies van Lester zijn ook vaak gericht op bedrijven op de beurs...

    Socialclub is gewoon overbelast dus daarom werkt dat niet 100%.
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2013
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Voor de mensen die de gratis Assault SMG en de gratis garages + Elegy car NIET hebben;

    Koppel je Xbox Live Gamertag aan je Social Club ID!
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Gedaan maar heb bij Ammu-nation niets gezien van een gratis SMG. Wat moet je daar doen dan?
     
  15. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Even een opname gemaakt van wat laad problemen.

    [yt]8C3yJm7Y0YE[/yt]
    Emmm... ben ik de enige met dit probleem en is mijn Xbox Slim langzaam aan het sterven of hebben meerdere hier last van?

    Al geprobeerd disk 2 te installeren maar zonder succes.
     
  16. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Idd, hoe kom je aan de SMG?
     
  17. Venzl

    Venzl Uw gastheer

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, Tyrant en iTz FaRiiD! Probeer het van de week dan nog wel is met Social Club.
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Met Doelie is het net wel gelukt.

    Hij heeft wel zijn Xbox herstart (Of in ieder geval terug naar Dashboard en Xbox Live opnieuw inloggen en GTA V weer starten)

    /Edit: Er kan een tijdje overheen gaan voordat het ingame beschikbaar is. (Ongeveer een uurtje)
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2013
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Heb ook een Slim maar dit probleem nog niet gehad. Disk misschien vies?
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    Dat is dan eerder met krasjes, maar beelden in het filmpje zijn wel ernstig. :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina