1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tablets

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Taab, 15 jan 2011.

  1. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.305
    Ben je met zijn tweeën?
     
  2. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Hahahaha sterk opgelet ;) iPad 2 na mijn mening, draait zonder lag waarbij ik de Tab2 van mijn zus nog wel is gebruikt maar me toch erg irriteer aan lag en geen ondersteuning voor meerdere vingers.
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Had het zelfde met de Note 10.1
    Ik heb alles verwijderd , ook de irritante grote Samsung Widgets :mad:

    Op het scherm staan nu alleen de apps die ik het meest gebruik.

    Heb nog steeds geen goede case gevonden voor de Note 10.1
    Ik weiger om €50/60 te betalen voor een stuk plastic.
    Die ondingen bij de Turk op de markt hoef ik ook niet.
     
  4. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Haha, scherp! Ik ben er momenteel 1 aan het instellen voor mijn oom en tante, die zijn er (nog) niet zo handig mee. Moet zeggen dat hij erg fijn werkt!

    Enige wat overblijft, is het mogelijk om alle muziek die op mijn Ipod Touch staat (ongeveer 50 GB) over te zetten naar de Galaxy Tab. Ik neem aan dat ik de muziek dan op een SD kaartje moet zetten?
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Filmpjes en muziek staan hier ook op een mirco SD-kaartje.
    De kaartjes worden steeds goedkoper en goedkoper , 16GB voor minder dan € 10.
     
  6. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat is geen geld, maar is het mogelijk om de muziek vanaf mijn Ipod te kopieren naar een Micro SD kaartje?
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb mijn gegevens destijds via Windows (Deze computer) terug gekopieerd naar de HDD van de pc.
    En van de HDD weer naar de SD.

    De Mediamarkt heeft nu een 16GB Sandisk Ultra voor € 11
     
  8. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Lol gebruik mijn nexus 10 bijna nooit maar nu ik heb weer begin te gebruiken blijkt het dat de batterij naar de klote is. Hij laad helemaal niet meer op. Heb wel nog garantie maar weet niet bij wie ik moet zijn aangezien ik heb uit America heb gehaald.
     
  9. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    1024x600 LCD? Meh, alleen dat al. Het is goedkoop, maar vast ook duurkoop!
     
  11. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi,

    Koop geen budget tablet van een onbekend merk. Dan heb je geen toegang tot de officieële app store van Android. Je kunt dan niet alle apps downloaden.
     
  12. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Serieus? Er zit toch gewoon legale Android 4.2 op, hoezo zou je dan niet op de officiele Google Play kunnen?
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    :thumbs:

    Ik heb hier een tablet van Arnova.
    Voorop staat met grote letters Powered by Andriod 4.1 Jelly Bean.

    Aan de zijkant van de doos staat met hele kleine letters.
    Based on Android (non certified).

    Met de app ArcTools heb ik als nog de Store kunnen downloaden.
     
  14. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ligt er aan, op sommige tablet niet en op sommige wel, en anders valt is ie handmatig te installeren maar als je verder niet zoveel van Android af weet word dat lastig.
    Op zich een prima tablet voor het geld als je een beetje basic dingen gaat doen, beetje internetten, filmpje kijken, wat appjes draaien maar verwacht er niet te veel van.

    Alle tablet van onder de 200 euro zijn eigenlijk meestal niks (met een aantal uitzonderingen daargelaten, zoals de Asus Memo Pad HD 7).
    Je kunt voor onder de 200 euro ook prima tablets uit China halen, alleen moet je dan wel wat meer verstand van zaken hebben (welke je moet hebben, waar je ze het best vandaan kan halen, hoe je de chinese apps er af krijgt mochten die er zijn etc.).
     
  15. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe Nexus 7 lijkt me een prima tablet voor mij om te beginnen. Hopen dat hij in Nederland komt.
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Zit ook te denken om een tablet te nemen en wil hem eigenlijk hebben voor mijn vakantie eind augustus. Nieuwe Nexus 7 is mijn eerste keuze maar die zal hier voor die tijd zeker niet uit komen dus zit nu een beetje te kijken naar de Galaxy Tab 3 10.1 want zeker met de €50 cashback actie is deze qua prijs vrij interessant. Is volgens mij net uit en wacht nog wel even wat reviews af. Mediamarkt gaat binnenkort ook de Nexus 10 verkopen en ook al is de tablet al wat ouder is deze qua specs volgens mij nog wel redelijk up to date. Iemand hier ervaring met een Nexus 10?
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De Tab2 en Tab3 gaan nu bij de mediamakt als warme broodjes over de toonbank.
    Zocht een nieuw case voor Note 10.1 en zag in het krantje dat de Belkin in de aanbieding was.
    De case voor de Tab2 en Tab3 kost nu €24,95 en voor de Note 10.1 moest ik bijna €45 betalen.

    Als ik de Note10.1 vergelijk met de nieuwe Tab3 dan gaat alles bij de Note toch vloeiender en sneller.
    De 1,4Gzh Quad doet zijn werk beter dan de 1,6Ghz Dual van de Tab3.
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Was gisteren even bij de MM en op de meeste low-budget tablet's staat aan de zijkant van de doos met kleine letters (non-certified).

    Eigenlijk is dit oplichting want voorop de doos staat Android 4.1 of 4.2 Jelly Bean.
    Thuis kom je er pas achter dat de Store niet aanwezig is.

    De Arnova tablet die ik gekregen heb is niet vooruit te branden.
    Apparaat zou 4GB geheugen hebben maar ik ben meer dan de helft kwijt voor de besturingssysteem , vast backup en werkgeheugen van 1GB.

    Mijn neefje van 6 wil hem niet eens hebben , zo traag is dat ding :D
    Kan de tablet ook gebruiken als fotocamera maar moet dan wel de frontcamera gebruiken want de andere is niet aanwezig :F:
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb hier ook een Arnova tablet snap echt niet dat die dingen verkocht mogen worden, wat een compleet k*t apparaat is dat. Alles werkt als dikke stront door een trechter, was eerst van plan om die tablet te gebruiken om naar klanten mee te nemen om bijvoorbeeld websites te tonen. Nou eer dat de browser is opgestart ben je al een minuut verder zo ontzettend traag je zou haast kunnen stellen dat ze gewoon een half product leveren de tablet is er maar de gebruikerservaring is echt 0,0.
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik gebruik daarvoor een iPad met Retina want mooie plaatjes zeggen meer dan woorden.

    Was in februari bij een klant op St.Maarten en hebben meer over Apple gesproken dan over onze eigen producten.
    Zag de trip eigenlijk ook meer als 3 weken werkvakantie :cool:
     

Deel Deze Pagina