1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Graphics van RDR zijn uber. Ik denk dat er geen mooiere sandbox game op de huidige consoles te krijgen is.
     
  2. Venzl

    Venzl Uw gastheer

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt tot nu toe allemaal veel belovend. Goed om te zien dat Rockstar duidelijk naar de wensen van de spelers heeft geluisterd en ze vele features van vorige games, zoals customization, weer terugbrengen. Kan het zelf erg waarderen dat de spelwereld enorm groot is en blijkbaar ook zeer gedetailleerd is. Op welke generatie hij nou wel of niet uit komt, het staat vast dat het weer een geniale game zal worden.

    Rockstar heeft duidelijk inspiratie uit HEAT gehaald en dat is in mijn ogen alleen maar een dikke pluspunt. Bankovervallen zijn altijd geniaal in zowel films als games, en de missie in GTA IV was erg vet.
    Michael is op dit moment mijn favoriete karakter; ik hou wel van die mix tussen een Tony Soprano en bankovervaller ala Michael Cheritto (Tom Sizemore) uit HEAT. Misschien heeft Rockstar de Michael van GTA V op de Michael uit HEAT gebasseerd?
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat denk ik ook, ik moest gelijk aan HEAT denken toen ik dit allemaal zag.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Wat lees ik trouwens, regenerating health. No, wat is deze! :mad:
    Mhm, tot 50% van je leven is regenerating, rest niet. Okay.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2013
  5. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    593
    Leuk Bevonden:
    234
    Dat had ik ook en vooral na de preview te hebben gelezen. Er zit een missie in GTA V waar je een geldwagen moet overvallen. Dit lijkt verdacht veel op het begin van Heat.

     
  6. JeeEm

    JeeEm Guest

  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.552
    Jeeezus gasten zoveel zin in deze shit
    Ik leg er ook zo 200eu voor neer.
    Grafisch echt fking leip ook, wat bigkabuto zei, geen waterverfeffect meer. Heel scherp allemaal!
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.552
    Ja maar de overall prestatie moeten we nog afwachten.
    Wss veel popup, haperingen etc. Dan zie je wel de gebreken van de consoles, ondanks dat de graphics wel prachtig zijn ja. Ook weereffecten en shit. Schieten ala max payne 3? Zoon vette game was dat ook. Tering, fuck summer!!!
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Slowmo a la MP3 zal er niet inzitten denk ik :+
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Haha, doe dan gelijk de besturing van MP3 erin. Het beste van alle games in GTA V proppen, kan niet mooier :+

    Wat een sfeer ademen die screenshots van die zonnige kust uit zeg. Prachtig :)
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Beter dan die vieze stinkstad van GTA IV _O_
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Michael heeft een soort bullet-time als special skill en Franklin kan de tijd in slow-mo laten gaan tijdens het rijden. :)
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Haha, vet :D

    En die van Trevor? :+
     
  14. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Trevor heeft een soort berserker power-up.

    Die power-ups hadden van mij dan weer niet gehoeven, maar eens zien hoe dat uitpakt. Die van Franklin lijkt wel uit Midnight Club.
     
  15. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Die pic met die chopper ziet er echt zo dik uit! Hoe dat strand mooi overloopt naar de stad, en het kleur gebruik is ook zo netjes! Veel helderder dan GTA IV.

    Leuk dat ze nu gaan hypen, maar nu moet er nog 4 maanden gewacht worden, zou dit weer even een storm geweest zijn, en zal het nu weer wat stiller worden in de zomermaanden?
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    I know! Reageerde alleen op het feit dat het geen slowmo wordt ala MP3 ;)
     
  17. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Al die toevoegingen klinken geweldig!!

    zelf ben ik heel tevreden met de customisations, je haar, tattoo's, kleren en ook de auto"s! dit vind ik altijd heel vet, en heb je ook meer het gevoel zelf in de game te zitten. :)

    ook het kopen van properties is nice, dus ook meer plaats om auto's op te slaan ;).

    over het switchen ben ik nog niet "helemaal" mee.
    Kan iemand me vertellen hoe dat juist zit. Als je met bv Michael speelt, mis je dan missies van Trevor? of kan je zijn missies doen? kan je alles met 1 character doen? dat snap ik nog niet helemaal..
     
  18. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik weet niet of de screenies bullshots worden of niet, Maar als het net zo mooi is Red Dead dan ben ik allang tevreden, Ik hoop dat er insane veel sidemission in zitten ik hoop op 40 uur maxx
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Alles wat zo'n beetje mistte in GTA IV van GTA:confused:A zit er weer in. Echt geweldig. Daarnaast eindelijk wapens kunnen aanpassen en het nieuwe wanted systeem klinkt ook erg goed, precies wat ik altijd al heb willen doen. Me gewoon kunnen verstoppen in het gebied waar cops achter me aanzitten en dat ze dan niet magischerwijs altijd weten waar ik ben.

    Maar misschien ben ik de enige, ik krijg het idee dat deze nog wel een delay zal krijgen. In de video preview van CVG hadden ze het over een gebied wat Rockstar niet wilde laten zien en CVG had het erover dat het bewaard woord voor een andere preview misschien, of dat het er gewoon nog niet ingebouwd zit. Als dat het geval is met vier maanden te gaan, nou...

    En dat is niet het enige, in andere previews las ik ook over dingen, waar het klonk dat er nog genoeg in de game gestopt moet worden en nog niet klaar is. Nou ja..we gaan het wel zien.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Welk nieuw wanted system? Ik heb alleen gelezen dat R* daar nog niets over wilde zeggen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina