1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 4 sep 2012.

  1. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat indd net ook te denken over een Virtuous Mission achtige proloog, maar dan iets langer.
     
  2. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Bij deel 2 was dat zo lekker. begon je met snake om daarna met raiden pas de tutorial te doen haha :)
     
  3. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.822
    Leuk Bevonden:
    844
    Komt deze wel meteen op de Xbox? Wel raar dan dat ze nog niet deel 4 subsistence hebben gemaakt voor de 360 :+.
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2013
  4. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze de sci fi wezens achterwege laten, die verschenen in MGS2 en het werd met elk nieuw deel alleen maar erger! Mensen met tentakels, super wazige magic powers.. Nee doe mij maar MGS1 style, waar je vijanden ook gewoon soldaten zijn van vlees en bloed, denk aan al die fox hound members. Geen enkele heeft echt buitengewone krachten.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.482
    Leuk Bevonden:
    8.488
    Welke MGS games heb jij gespeeld? 8)
    De enige met "bovennatuurlijke" krachten is Vamp.
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Hmh, ik denk dat hij doelt op Solidus en Vamp? Maar dan nog..
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.482
    Leuk Bevonden:
    8.488
    Maar dat is toch gewoon een armor? Daar is niks bovennatuurlijks aan.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Klopt, dus ik snap ook niet echt wat het probleem is. :+
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is Martinibaby. ;)
     
  10. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    En Psycho Mantis dan? die kon je controller laten bewegen!! en memory cards readen
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.818
    Aap die cola drinkt en rookt kan ook niet, wat is deze.
     
  12. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk bedoelt hij de bossfights in MGS3, The Pain, Volgin, Sorrow, etc.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.482
    Leuk Bevonden:
    8.488
    Geen van die bosses heeft tentakels. :+
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.433
    Leuk Bevonden:
    4.970
    En van roken ga je toch niet zo snel dood? Wat een kutspel.
     
  15. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, heel MGS 4 zit vol met gekke bosses die inhuman powers hebben met wazige outfits en robotarmen etc. Denk ook aan MGS2 waarbij Liquid ineens weer levend was?! Omdat zijn arm ofzo aan Ocelot was vastgenaaid.. Dat trok ik echt niet. Ook had je die chick die kogels kon buigen met haar sci fi schild. In Snake Eater was het gelukkig weer soort van normaal, ow nee je had ook weer sci fi bosses.. en met MG4 begon het weer hoor.. Enemies die vliegen en tentakels hebben en shit:9
    Psycho Mantis van MGS1 vind ik wel passend, niet al te gek.. Ik bedoel alleen, wil meer bossfights a la MGS1, dat was gewoon zo.. vet. Zou jammer zijn als MGS teveel sci fi wordt :cool:

    @Modder-eter, ik bedoel deze gasten op de achtergrond: http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20110924041708/metalgear/images/9/92/Metal_gear_solid4_12.jpg Dat noem ik tentakels (ja ok, het zijn robot outfits, maar toch slecht character design.. Al die armor is ook totaal nutteloos want Snake killt ze toch) :p

    Om nog ff wat toe te voegen, volgens mij ligt het ook een beetje aan het verhaal en de setting. MGS1 was gewoon een basis met terrorristen infiltreren en de 'nuclear threat' stoppen. Vind de games daarna wel beetje over de top gaan qua verhaal ook.
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2013
  16. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik weet niet of je de trailer hebt gezien, maar ik heb een vrouwtje zien zweven, een gigantische walvis die in de fik staat, een paard met vleugels van vuur en een vent die opstaat uit de vlammen. Dus verwacht het maar niet. Maar dit is juist wat MGS zo vet maakt. Het maakt het allemaal net een stukje epischer.
     
  17. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee heb hem niet gezien, ik kijk niet zo vaak trailers... Hoop dat het dan een droom is van Snake ofzo:9 Maarr ik vind juist dat die dingen het MGS universum beetje saai maken, maja ieder zijn ding:9
     
  18. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    The Pain die horzels kon manipuleren, The Fear die ontiegelijk snel en atletisch was (beetje Vamp-achtig), Volgin die 'elektriciteit' kon manipuleren... dat lijkt me toch wel redelijk bovennatuurlijk. :+
     
  19. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik ben het helemaal met jou eens
    Ik vind het ook allemaal te worden. Een klein beetje fantasie is leuk zoals in deel 1 en 2. Maar deel 4 vond ik al weer wat te ver gaan. En nu zie ik weer een unicorn en een grote beest van vuur :confused: Waar gaat dit heen? Final fantasy?
    En die vrouw die kogels kon weren bedoel je zeker die van deel2? Zij had geen bovennatuurlijke krachten maar een device die kogels kon weren. Beetje fantasie maar daar hou ik wel van.
    In deel 1 had je nog het gevoel dat snake een soldaat was die er helemaal alleen voor stond. In deel 3 ook wel. Ik moet ook zeggen dat de bosses steeds minder zijn geworden. In deel 4 waren ze teleurstellend, omdat het mooie chicks waren. Zal we iets typisch japans zijn :F: maar persoonlijk zie ik liever geen chicks met dubbel D en slank zandloper figuur in oorlog settings.
    Door dat over the top fantasy gedoe is de verrassing eraf. Je kan nu van alles verwachten en ik kijk er niet meer van op. Maar hoe dan ook kan ik niet wachten om dit deel weer te spelen._O_
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dan gaan jullke toch lekker ff Splinter Cell spelen? Vanaf deel 1 is MGS al zo.. jullie.zeuren echt.
     

Deel Deze Pagina