1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 27 nov 2012.

  1. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds de update staat er steeds 'New' bij de camo's van mijn wapens. Als ik er dan op klik, blijkt er helemaal niets nieuws te zijn. Doe ik iets fout 8)?
     
  2. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm lijkt er op dat de servers plat liggen, geen multiplayer dus....
     
  3. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    Klopt, ik was online aan het spelen en toen kreeg ik disconnect.
    Sinds dien kan ik op het menu scherm niet connecten naar de hoofdserver.
     
  4. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    Altijd leuk in het weekend de servers down :mad:
     
  5. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    zelfde probleem, maar mijn vrienden kunnen wel gewoon online....
     
  6. Martijn093

    Martijn093 Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier nergens last van, heb vanmiddag gewoon kunnen spelen en nu net ook nog.
     
  7. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft zin om binnenkort fv samen te spelen? Voeg me toe: Luukiee09, of stuur even een berichtje :)
     
  8. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is trouwens de singleplayer van dit spel? Ik vond het verhaal van Black ops (1) erg goed, en de afgelopen 3 cods heb ik alleen maar de SP gespeeld (via de wat alternatievere manieren) voor het goeie verhaal.

    Is het de moeite waard :p?
     
  9. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Zeker! je kunt hem zelfs 3 keer opnieuw spelen omdat er verschillende eindes zijn.

    die Zombie achievements zijn wel pittig lastig hoor!
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    HC Kill Confirmed is echt dik. Sta lekker na een paar uur spelen vandaag op 500 + score per minuut :).

    Even twee clipjes gemaakt

    SHiZ NL - Black Ops II - 6 Rapid Kills


    SHiZ NL - Black Ops II - First 5 Kills With One SMG Clip
     
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    RVDV, nice filmpjes. alleen beetje spijtig dat het hardcore is, zijn ze stuk sneller dood en hoef je dus ook minder te aimen:p. Ik speel eigenlijk normal i.p.v hardcore.

    Nu 3 wapens goud. de M27, M8A1, SMR. ben nu op de 42 headshots met de MTAR. en daarna nog 5 wapens te gaan voor de diamond op alle assault rifles.
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Thanks.

    Ik vind hardcore fijner spelen. Zeker met de lag issues. Je krijgt mensen eerder dood maar je bent het zelf ook. Dus dat cancelt zichzelf uit.

    Vind core gewoon muf met health regeneration. Hardcore is makkelijker om een kill te maken, maar moeilijker in mijn ogen om een goede score neer te zetten.
     
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja dat verschild. heb zelf ook wel eens hardcore gedaan maar het gaat in mijn ogen te makkelijk. En wat je zegt klopt je gaat ook makkelijker dood en daar heb ik een hekel aan. Zelfs de mensen die niet kunnen mikken krijgen je dood. Je hebt totaal geen tijd om te draaien oid als iemand achter je zit of je van afstand schiet. Deze mogelijkheid heb je in Core wel.

    beste potje tot nu toe hard ik vrijdag. 59 om 7. Potje daarna 29 om 0 en toen werd ik dood geschoten. Totale score 2de potje werd uiteindelijk 47 om 8.
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Je kan best wel goede scores neerzetten zonder snel dood te gaan. Ik heb regelmatig potjes met van 30-6. Mijn speelstijl is rushen, rushen en nog eens rushen dus je hoeft zeker niet voorzichtig te spelen op Hardcore.

    Ik vind bij Core dat hele re-gen van je health het grootste issue. Zo kan je bijna niet dood. Wordt geraakt, geen probleem even wachten en weer gas erop. Maar ieder zijn ding :). Plus dat je soms met die lag compensation een hele clip nodig hebt om iemand neer te leggen.
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Nou ben blij als ik weer een keer minder dood ben dan dat ik zelf gekilled heb. Ook logisch dat ik waardeloze scores heb, want iemand moet al die kills voor jullie op zich nemen. Geen dank hoor!! 8)

    Moet wel zeggen dat het steeds beter gaat. Enkel snap echt niet hoer die Sniper gasten dat doen..... net een filmpje over quickscopen gezien. Dat je dus moet inzoomen en als je maar net het beeld door de scope ziet dat je dan moet schieten, maar dan moet je toch wel goed gemikt hebben...... enfin, vind het iig knap en wellicht dat het me ook een keer lukt.
    Waar ik ook iig achter ben is dat FMJ als attachment geen invloed heeft op damage, maar enkel op de penetratie van muren/wanden. Kortom nagenoeg zinloos op de sniper. Heb nu als attachment de Ballistic CPU en de Variable Zoom. Die laatste vind ik op kleinere maps wel prettig. Wat gebruiken jullie als attachments op de sniper of tips??
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2012
  16. davejong

    davejong Active Member

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan het dat mijn scores van Zombies in custom games (niks veranderd aan de settings) en online niet op leaderbords worden gezet ?
    ik had ronde 20 in Town, maar er staat nog steeds ronde 12.

    Kan iemand me ook uitleggen hoe dat ranking systeem werkt ?
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Wellicht storing, weet dat er momenteel een storing is voor oa classes/videos ed. Wellicht dat de storing ook invloed heeft op jouw probleem.

    Gisteravond heeft Elite ook van enkele games de stats niet opgeslagen om na te kijken.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2012
  18. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad Hardcore Kill Confirmed is echt leuk, nouja tis makkelijk :p Wat wel jammer is, nouja moet ook wel, is dat je na 3 teamkills wordt gekicked, ik was dus echt goed bezig en opeens gekicked omdat iedereen ook altijd voor mijn neus staat :/
     
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  20. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Camper. 0 plants en 0 defuses.
     

Deel Deze Pagina