1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Midtown Madness 3 @ LIVE!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 24 jun 2003.

  1. Blisz

    Blisz Plague on words

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    nog een weekje of 2 en dan ben ik ook aanwezig met Midtown madness 3, Heb nog geen live dus ga zodra ik alle singleplayerzooi gehaald heb wel op zoek naar paint. En dan kom ik jullie ook wel verblijden. Her er nu al vet veel zin in!
     
  2. Ik heb de tread een beetje doorgekeken en ik kan geen 'e'en persoon vinden dit dit spel bagger vind!
     
  3. femmerink

    femmerink Active Member

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    0
    Was gister idd erg cool met dat teamplay. Dan komt het spel echt tot zijn recht, maarja je moet wel met 8 mensen zijn die allemaal meewerken. Als je 1 irritant persoon hebt die persee het gold wilt dan heb je al een probleem... Vanavond doe ik iig weer mee, eerst nog ff werken :p.
     
  4. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    yep ik wil graag vanavond ook nog een potje serieus capture the golden :) dus mensen, invite me 2night plz
     
  5. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    DAT VUILE #@$% LIVE!!!

    Er gebeurd dus weer precies hetzelfde als wat ik 2 maanden geleden had. Live doet het gewoon...zonder problemen. En ineens als je de volgende keer Live opstart kom je er niet meer in....en hoe vaak je het ook probeert je komt er niet in.
    Met deze reden heb ik vorige keer 2 maanden geen Live gehad en had net me pc geformateerd en toen deed ie het ineens weer.
    En nou is dat klere ding er dus weer mee gekapt....
    dus beter krijg ik het weer aan de praat anders geen MM 3 meer voor mij :mad:
     
  6. chaser2600

    chaser2600 X-gamer

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je eigenlijk met z'n 2e tegelijk via Live spelen ?
    En zo ja, hoe dan ?
    Kheb in de handleiding gekeken maar ken niets vinden.
     
  7. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    Nope dit kan niet, jammer maar helaas.
     
  8. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Neeeeeeeeeee :eek: :mad:. Dan kan ik geen Capture the Gold meer met je spelen, gelukkig hebben we Globox nog als supersub :9.
     
  9. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Wees maar niet al te blij Globox....

    HIJ DOET HET WEER!!!!!!!!!!!!!!!!!
    dus nimrod: ben jij vanavond online?
     
  10. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Natuurlijk, moet alleen wel van 7 tot 8 zaalvoetballen. Ben vanmiddag ook al een uurtje of 4 bezig, ook ff Capture the Gold gespeeld, maar het was toch minder dan gistermiddag.
     
  11. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    my nephew (of hoe je dat schrijft) is gone, so i'm back on live for some mm3 challenges, let's game!
     
  12. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    Was net je broertje toevalig online onder jou naam? want de stem was wat anders (vooral zachter) ook reed hij wat minder.
     
  13. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    pfff ff een pauze van mm3 :p
    zit er al vanaf 10 uur 's ochtends agter
    maar over een uurtje ben ik er ook weer :+
     
  14. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9

    ja dat viel mij ook op.
    Zo van dat is zkr Nimrod niet :9

    maar goed ze zitten nou allemaal hunter te spelen en daar heb ik niet zo zin in dus ik ga maar wat anders doen :9
     
  15. GameGuru NL

    GameGuru NL Allo...?

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag van een uur of 1 tot half 6 gespeelt! Bijna alleen maar hunter gedaan... :D Dat roeleert vet vind ik! Capture the gold is inderdaad ook lachen, alleen dan moet je wel een knap team hebben ja! Denk dat ik vannacht ook nog maar ff ga mm3'en! :D

    Heb nu wel een beetje last van me wijsvinger:+
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2003
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    óf je doet het gewoon in het Nederlands :)
     
  17. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Inderdaad, ik heb nog een broertje van 14, die ook wel eens wil spelen. Dus als de stem iets zachter klinkt, en je kan van Nimrod winnen, dan is het mijn broertje :eek:. Ik had al gezegd tegen hem, dat hij niet teveel tegen mensen uit mijn friendlist moet spelen, of anders zeggen dat hij het is. Anders is mijn goede naam, naar de klote :mad: (als ik die al had :D).

    Een kwartiertje nadat jij weg was zijn we Capture the Gold gaan doen. Ik probeer rond een uur of 12 op live te komen, om met jou Capture the Gold te gaan doen.

    PS: Sonic Circle en Gerbo kom ook _O_.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2003
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Hmm dan kom ik rond die tijd ook wel, als ik nog welkom ben :cool:
     
  19. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    je bent welkom hoor Wouter. In het andere team zodat we je inkunnen maken :D

    speeld net even met Dabo nl en het was echt te grappig. Die gozer heeft alle paintjobs en alle wagens. Maar we zijn er nog steeds niet achter hoe die het gedaan heeft want dat ie ze eerlijk heeft gehaald geloven we al niks meer van ;) maar aangezien er geen cheats zijn....
     
  20. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik nodig jou wel uit, heb je in mijn friendlist staan, ik probeer alleen een beetje serieuze mensen uit te nodigen. Zodat wel lekker als team kunnen samenwerken.
    We kunnen WouteR maar beter wel in ons team laten, want als wel hem elke keer dik inmaken, krijgen we misschien een ban :eek:.

    Heb ook al aan Darkwing gevraagd of hij kwam, die is ook best goed.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2003

Deel Deze Pagina