1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Tekken Tag Tournament 2

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 13 dec 2011.

  1. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    dus over die dlc, die is sowieso gratis alleen die is pas over een tijdje beschikbaar om te downloaden? is er al iets over bekend wanneer? en krijg je echt alle dlc die ook bij zon pre-order editie zit?
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ja altijd gratis, geen idee wanneer alles beschikbaar is, en ja alle pre-order DLCs worden uiteindelijk voor iedereen beschikbaar.
     
  3. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dat geld wel voor de meeste grote namen bij vechtspellen. De meeste zijn vrij lang te spelen online, zelfs als er een nieuwer deel in de serie is. Ik denk dat spelers van dit soort spellen langer trouw zijn aan zo'n spel. Zeker degene die tijd hebben geinvesteerd om goed te worden.
    Vechtspellen lijken minder vergankelijk dan shooters bv wat dat betreft. Tenminste dat is mijn ervaring.
    Hopelijk ligt ie bij mij ook vandaag in de bus. Ik vermaak mij prima met fall of cybertron en mark of the ninja maar tekken is een welkome en toffe afwisseling. En ik heb een appeltje te schillen met pi3t ;)
     
  4. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    oke goed om te weten. vriend van me bleef erop hameren dat de snoop dogg stage niet gratis zou zijn voor non pre-orders (wat me overigens niet zoveel boeit maar goed).
     
  5. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    BRING. IT. ON.
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    capture card!
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Spel binnen van 12game. Uiteraard geen pre-order dlc erbij. Ondanks dat ze daarmee nog steeds adverteren en ik hem gepre-ordered heb. Dat het later voor iedereen beschikbaar is perfect natuurlijk. Maar ik wil wel graag wat mij beloofd is.. Soul Calibur deja vu all over again (extra character codes die ze ineens niet meer konden leveren maar nog wel mee adverteerde). Het is dat ik Borderlands 2 lootbox daar nog in pre-order heb. Maar ik denk dat het nu echt de laatste keer is dat ik er wat bestel.
    Maar goed, het spel zelf.. Speelt lekker, in solo spel met Paul de 'story' line doorlopen. 1 keer verloren van Ogre, daarna had ik zijn tactiek door en afgeslacht. Verder toffe graphics en ook de rare typische Tekken humor. Maar.......... en dit is een hele grote maar.. Slowdown? in de single player? sorry hoor maar dat is dus totaal niet acceptabel.
     
  8. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Slowdown? Alleen gemerkt wanneer er een achievement op het scherm kwam...hmm misschien moet ik wat beter opletten anders. Overigens had ik in de eerste instantie ook geen pre-order bonus gekregen ondanks geadverteerd, even een mailtje gestuurd en daarna kreeg ik code toegstuurd voor die zooi.
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Inmiddels heb ik het spel op de HD geinstalleerd, hopelijk is het dan voorbij met de slowdown. Maar ik heb het toch echt een paar keer gehad. Ene ronde nergens last van, andere ronde een paar keer. En dat zonder achievement pop ups. Ik heb aardig wat vechtspellen, maar dit ben ik nog niet tegengekomen op deze manier. Een vechtspel en slowdown gaan in ieder geval niet bepaald lekker samen.

    Het is helaas niet de eerste keer zoals gezegd. Ook al met Soul Calibur gehad, had ze toen nog van te voren gebeld en 'ja hoor meneer, er zit zeker een code bij'. Dus niet, en toen was het ineens dat ze niet genoeg binnen hadden gekregen. Maar ondertussen wel rustig door adverteren ermee. Als dat een paar keer gebeurt dan denk je wel twee keer na voordat je weer bij zo'n winkel besteld. Een mailtje is nu wel die kant op, we zullen verder dan wel zien.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Is de slowdown weg, nu je het spel geinstalleerd hebt?
     
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Yay een bol verzendmailtje binnen, nay afleverdatum op werkadres op zaterdag.

    Dit weekend dus nog geen Tekken voor mij helaas.

    Ik heb niemand over slowdown gehoord, en in geen enkele review erover gelezen. (buiten die achievement popups om)

    Vreemd dus dat jij er zo'n last van hebt.
     
  12. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    Ik heb het spel ook geïnstalleerd en totaal geen last gehad van slowdown o.i.d.
     
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik heb na installatie niet meer gespeeld. Was niet de meest snelle installatie, zo'n 7,8 GB. En daarna had ik meer zin in Mark of the Ninja. Maar ik ga het vanavond zeker weer proberen.

    Misschien dat het net iets is met mijn disc. Ik weet het niet, je zou wel verwachten dat als het een probleem is waar meer mensen last van hebben deze thread er helemaal bol mee zou staan. Maar het was echt merkbaar. Bij achievement popup gebeurt het wel met meer spellen, maar dat was hier niet het geval. Ik moet trouwens wel zeggen dat ik maar 2 modes gespeeld heb. Combot, waar ik er eigenlijk geen last van had. En offline 'story mode' waar het wel gebeurde.

    Ja maar ik had er last van terwijl het spel niet geïnstalleerd was. Ik heb het boekje (uiteraard) niet gelezen, misschien word het ook wel aangeraden.
     
  14. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ja, weer een filmpje :+
    Deze keer hebben de heren van LUYG een tutorial gemaakt voor combos.
    Het is niet een tutorial van laat een aantal combos zien en probeer deze na te doen, ze gaan echt diep op het vechtsysteem in en laten zien hoe jezelf combos kan creëren en welke soort combos je moet gebruiken in verschillende situaties.

    [yt]cVtPed3nBno&[/yt]

    Nu weet ik tenminste waar ik ongeveer op moet letten oa in een command list
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2012
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik installeer sowieso altijd. Kan ik ook altijd aanraden, tenzij je geen ruimte daarvoor hebt op de HDD van 360.
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ook maar besteld. Als oude Tekkenfan heb ik de versies op de current gen nooit gespeeld. Ik ben erg benieuwd want dit was voor mij vroeger echt DE fighter. Samen met Battlearena Toshinden, maar die kent bijna niemand meer.
     
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik heb wel wat ruimte moeten maken, mijn HD zit aardig vol inmiddels. Er zijn gewoon te veel toffe arcade games :)
    Maar ik vind wel dat het niet nodig zou moeten zijn. T6 heeft dit probleem tenslotte ook niet, die speel ik ook alleen maar van disc. Is het nou een enorme rpg dan is het wat anders. Maar nodig voor een fighter?
    Goed, hij staat nu wel op de HD dus ik merk het vanavond wel. Ik zou het enorm jammer vinden als het probleem blijft.
    Pre-order dlc is ook opgelost, codes via mail binnen gekregen. Duidelijk was wel dat ik niet de enige was met dit probleem.
     
  18. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Slowdown wordt niet veroorzaakt door de disc, zou echt in de game moeten zitten. Maar wat versta je onder slowdown? Wat frame stutters of echt freezes?
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Tenzij hij om wat voor reden dan ook moet bijladen denk ik? Het zijn spaarzame momenten van input lag maar vooral momenten van stilstaand beeld. Slowdown is idd op meerdere manier uit te leggen.
     
  20. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ik heb er ook last van. Vooral als je een " special move " in zet dan blijft de game iets hangen. Gelukkig heb ik er niet al teveel last van. Jun Kazama is trouwens wel een $%#%. Ik ben nu maar eens gaan trainen.
     

Deel Deze Pagina