1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Midtown Madness 3 / DICE - Microsoft

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mike, 25 jan 2003.

  1. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat de graphics betreft, die vielen me in eerste instantie inderdaad tegen. Maar inderdaad, als je nagaat dat de steden gigantisch zijn en dan toch nog behoorlijk wat detail hebben is het grafisch gezien lang zo slecht nog niet. Je wagens zijn dan geen Project Gotham race wagens, maar dat hoeft in deze game ook niet. Het gaat inderdaad om het lekkere arcade racen en dat gaat prima. Het gevoel voor snelheid zit er absoluut wel in en tja, die langzame wagens zijn gewoon langzaam. Maar wie gaat er dan ook met een vuilniswagen rijden... En het crashen gaat ook erg gemakkelijk, je beukt zo met je Mini een vrachtwagen omver. :cool:
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Mwah het is inderdaad relatief. De steden zijn immens en vooral met zoveel actie op het scherm op zulke snelheden ben ik niet echt ontevreden over de graphics. Lookin' good :)
     
  3. matn

    matn .

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de graphics mooi alleen nie in de multiplayer(teveel pop-up) en als je in de camera mode zit waarbij je alleen de voorkant van de auto ziet die is te kartelig... maar de humor is top... zoals bijv. bij split screen : dan staat er in het vierkantje onderin: It works because we split the screen... dikke lol
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ich habe Sauerkraut in mein Lederhose!
     
  5. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Wouter vordert al in de undercover mode... :cool: Zitten idd leuke one liners tussen. :)
     
  6. chaser2600

    chaser2600 X-gamer

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    welke auto's zitten er allemaal in ?
    kan ik de chevrolet camaro ook verwachten ?

    bvd
     
  7. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    damnz net FRS gebeld maar ze hebben 'm nog niet binnen :mad:
     
  8. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    &
    Thanks a bunch.. mooi om te horen dat het idd relatief naar omvang / grootte steden wel goed in elkaar zit. Ik hoorde ook dat de belichting wel erg mooi was?

    anyway.. ik heb even bij de plaatselijke intertoys een pre-ordertje gedaan. Ze krijgen hem zowiezo vrijdag of eerder binnen, en dan is hij voor mij :)

    Expect me on a screen near you sometime soon :cool:
     
  9. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    In welke winkels is ie al beschikbaar? Dan heb ik het dus over normale winkels en niet webwinkels waar je moet wachten omdat je pakketje opgestuurd moet worden...
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Klik hier!

    Geen dank. ;)
     
  11. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier in Apeldoorn bij Nedgame hebben ze hem ook al! :)

    Ik belde vanmiddag ffies en ze hadden hem net binnen dus gelijk ff wezen halen maar het speelt echt fantastisch..
    Heb nu alleen nog maar 2 player splitscreen gedaan en echt al dubbelgelegen :D
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    t'Is best cool ja :) Alleen wat makkelijk... Weetniet of dat nog verandert of..?
     
  13. matje

    matje Soco Socoo!!!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je...makkelijk?
     
  14. bass

    bass bass ...®

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wagt ff op de review van de single palyyer als die goed is haal ik hem....HEHEH kan iig niet wagten
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het is niet heel erg moeilijk om de Undercover dingen te halen. Had net wel iets moeite met één van de Paramedic dingen, maar kwam meer omdat ik alles te moeilijk wou doen :)
     
  16. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Wat vinden jullie eigelijk van de Cruise?
    Mijn lijkt dat nou een relaxe optie
    gewoon als je net een zware race achter de rug heb en is lekker wil gaan toeren met je vrienden via xbox live.
    gewoon kijken hoe andere voorbij komen racen
    en stunts uit te testen met een grote groep.
    dat lijkt me wel leuk,

    Nu effe iets anders:
    Is het ook zo dat je Wagens moet unlocken en die ook kan gebruiken in xbox live? dat je kom patsen met je unlockte Car :)

    Lijkt me eigelijk wel leuker geweest dat je netzo als bij sega2002 eerst moet racen voor een duurdere/snellere wagen te krijgen
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Is wel cool ja, vanmiddag even gedaan met wat Amerikanen. Die gingen gewon zelfbedachte mini-games doen en de levels verkennen.

    Helaas; Offline moet je ze verdienen, maar op Live heb je ze allemaal al tot je beschikking... Vind ik zelf jammer, misschien zelfs wel een minpunt. Hoewel ik begrijp dat het moeilijk is omdat je als host bv restrictie's kan leggen op wat voor auto's gebruikt worden en dan zouden dus beginners niet mee kunnen doen en echt gedwongen worden om offline het eea te behalen.

    Wat je wel kan verdienen zijn spray paints, die kan je dan ook meteen online gebruiken
     
  18. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    spray paints? w00t kan je je auto spuiten?
     
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Je hebt gelijk, maar dan nog hadden ze er bv cheatz voor kunnen maken. Had iemand uiteindelijk toch nog...... Die cheatz dan wel na een half jaar pas vrij geven.
     
  20. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Amerikanen Smidags?
    Dat waren dan vroege vogels :)
    ----------------------------------------
    Wat heeft spray paint voor nut?
    op xbox live dan.
     

Deel Deze Pagina