1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

  1. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Dan ben je niet juist ingelicht, aangezien het server mergen nog niet eens is aangekondigd laat staan toegepast.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Vannacht even deze game gespeeld. Stikt nog van de bugs. Questlog kwam niet eens in beeld terwijl ik iets van 3 quests geactiveerd had.

    Komt nog bij dat de server ook retetraag was.'

    Mijn god, waarom heb ik nu nog eigenlijks een nieuwe 60 dagen gehaald. Mooi af laten lopen en dan account en game wegflikkeren denk ik. :emo:
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Is de Endgame content al een beetje leuk geworden of is het nog net zo saai?

    Het bestond eerst uit diashow pvp(pc van 4 jaar oud) of rondjes rijden op de fleet.
     
  4. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Toevallig heb ik nog een 60 day subscription kaart liggen. Iemand geïnteresseerd voor 17.50?
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Ik vind de end-game content geen reet aan, maar PvP is best leuk. De game bestaat bijna alleen maar uit grinden en dat word erg saai na een tijdje. Er is simpelweg te weinig afwisseling. Patch 1.3 brengt ook weer het nodig nieuws, maar veel vrolijker word ik er vooralsnog niet van.
     
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    End Game content was best goed imo 2 raids al gelijk. Alleen te makkelijk, we whipte alleen als er weer een bug opdook.... Sinds de nieuwe patch met de nieuwe raids weet ik het niet, niet meer gedaan.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Bespaar je de moeite, lijkt wel erger geworden. Bij mij viel het geluid niet eens op de juiste plaats en stond de muziek aan. Ik heb standaard de muziek uitgeschakeld, om het echter te laten lijken. Helaas zijn dingen gereset en blijf ik de option's menu's een rommelig zootje vinden. Er is nog een lange weg te gaan voor BioWare, maar ik denk niet dat ze het redden hiermee. Ik hou mijn hart al vast voor Elder Scrolls online.
     
  8. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor alle Bao-Dur spelers:

    Je mag nu gratis transfer naar de nightmare lands server, waar wel mensen zijn. Net 250+ spelers in the fleet :)
     
  9. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ze zijn al free 2 play aan het overwegen dus dat zegt wel genoeg lijkt me.
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.821
    Leuk Bevonden:
    844
    Gelijk mijn lvl 50 marauder getransferred en mijn alt, misschien dat ik ooit weer eens ga spelen. Zit ik tenminste op een betere server :+.
     
  11. SlimSmokey

    SlimSmokey Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    MMmmm f2p is tot lvl15.
    Ze gaan echt niet volledig f2p, soort trial tot en met lvl15 wordt het dit is al aangegeven.
    EA/Bioware zal echt niet, naar al dat inversteren en wat ze geplannend hebben over gaan op f2p.
     
  12. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Best leuk, een mmo spelen samen met andere mensen in een wereld :+ zelfs de koriban chat was levendig.

    Over dat f2p. Geeft een goede shitstorm aan nerd rage op de swtor forums. Blijft lastig lezen voor velen, het is maar een trail/demo. Prima plan en vrij standaard.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    F2P is meestal het gevolg van een flinke leden drop.
     
  14. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar ook wel standaard. Meeste MMO's hebben een f2p demo systeem. Sommige hebben eerste week vrij of andere hebben eerste 10 a 20 lvls vrij. Lijkt mij logische ontwikkeling.

    Al is het natuurlijk wel zo dat het aantal members van swtor significant daalt.
     
  15. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.821
    Leuk Bevonden:
    844
    Ja, Bao-Dur was al dood een maand na de release :+. Zag wel dat alle EU servers light zijn, dus zo goed gaat het niet met de game.. Jammer dat tot nu bijna elke MMO faalt.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.433
    Leuk Bevonden:
    4.970
    Guild Wars 2 gaat niet falen :cool:
     
  17. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.821
    Leuk Bevonden:
    844
    Dat is een uitzondering. Deel 1 werd door miljoenen gespeeld, dus dan kan deel 2 niet falen :cool:.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Nee idd, zeker als je weet dat GW de enige MMO is die halverwege het spoor was van WoW. GW had op zijn piek rond de 6 miljoen spelers. ;)
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.433
    Leuk Bevonden:
    4.970
    Eerste deel is geen MMO maar een CORPG :+

    En 6/7 miljoen moet je met een korrel zout nemen want het is inclusief uitbreidingen.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Ja, WoW ook hoor. ;)
     

Deel Deze Pagina