1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TychY

    TychY Die-Hard rpg'er

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    en het klopt dat de stronghold bij uvirith's grave ligt (ook in the middle of nowhere)
     
  2. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    ik heb ook een stronghold maar zo vaak kom je er niet, vraag me af waarom jullie het zo bijzonder vinden.
     
  3. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    van welk house?
     
  4. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    had ze van alledrie (meerdere accounts)
     
  5. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het ook niet helemaal. Een eigen huisje is leuk, maar de plaats waar dat ding ligt is echt onhandig. Ik had met mijn vorige char de Telvanni Stronghold. Je bent echt ff aan het reizen om die te bereiken. Ik dropte er wel al mijn spullen omdat het mijn huisje was. Maar nu doe ik het toch anders. Als je een plaats wilt hebben om je spullen op te bergen, kies dan een huis uit ergens in een stad met magesguild en silt strider (zo kun je snel overal komen). (het huisje van die orc die je voor de fightersguild in Balmora moet vermoorden is een goede plek, daar woon ik ook)
     
  6. ~X-Box Junkie~

    ~X-Box Junkie~ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch is zo'n eige plekkie wel eruggg vet :9
     
  7. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, maar de plaats is zo slecht gekozen dat het weinig voordelen heeft om daar je basis te maken. Vanuit die plek iedere keer vertrekken en terug komen om spullen op te halen en te droppen is echt irritant. Alleen de house op het odai plateau gaat nog een beetje. Gewoon zoals ik al zei een huis ergens in een belangrijke plaats toe-eigenen.
     
  8. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Die van Redoran is ook niet zo ver. Je bent vanaf je strong hold vrij snel in Ald Ruhn of Maar Gan.

    Ik heb trouwens het plein in Balmora aan mezelf toegeeigend. Daar liggen al mijn dure spullen die ik nooit gebruik.
     
  9. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    In kisten hoop ik toch voor je. Maar bij mij bewaardt Creeper al mijn dure spullen die ik niet nodig heb. Kan ik patsen met mijn geld. :cool: (eerst nog wat dure spullen zoeken voordat ik daar mee begin 8) )
     
  10. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Nee hoor, ligt allemaal los op dat plein. Hoezo?
     
  11. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel eens gehoord/gelezen dat die spullen na een tijdje verdwijnen. Ik stop al mijn dure spullen uit voorzorg in kratten voor het geval dat het verdwijnt.
     
  12. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ze liggen daar al weet ik veel hoelang, en er is nog niks weg.
     
  13. chaser2600

    chaser2600 X-gamer

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    klein vraagje

    Ben nog niet zolang bezig met Morrowind maar nu heb ik als character zo'n hagedis gekozen ipv een mens figuur. Echter nu heb ik dus een of andere laarzen gekregen waarmee ik sneller kan lopen. Alleen dat beest kan die laarzen niet dragen. Is het mogelijk om van ras te veranderen ( met een spell ofzo ) of een andere manier dat ik die laarzen kan gebruiken ? Kheb namelijk totaal geen zin opnieuw te beginnen met een andere char.
     
  14. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb wel eens ergens gelezen dat, dat met een hack op de pc versie kan. Bij de xbox zal je toch echt opnieuw moeten beginnen.
     
  15. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1

    en welke stronghold vond je het mooiste?
    en bij welke house vond je de opdrachten en items die je kreeg het leukste?
    en wat voor character heb je?
     
  16. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    het meest relaxte huisje vind ik de council club waarvan je de members moet uitmoorden voor larrius varro van forth moonmoth. veel kisten, zakken enz, 2 slaapkamers, eigen bar :D, tegenover de silt strider en als je via het dak springt 10 meter van de mageguild :cool:
     
  17. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle drie de strongholds wel gezien. Ik vind die van Telvanni het mooiste. Wel leuk gedaan met die grote paddestoel waar je levitate moet gebruiken om overal te komen.
    Voor Telvanni was ik natuurlijk een mage. (nu ben ik alles door elkaar en ga denk ik Redoran doen, maar eerst ff brute force spelen als ik m morgen heb)
    Die opdracht voor larrius varro heb ik nog niet gedaan. Was eerst niet sterk genoeg, maar lvl 21 100% vechter (gebruik bijna alleen maar mn zwaard) en een beetje magische krachten om te healen en te jatten moet dat nu toch wel lukken. Ga eens kijken of dat huisje mij bevalt }:]
     
  18. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    ik doe precies hetzelfde, ik gebruik alleen magie om te jatten en healen verder slacht ik alles en iedereen af met mijn umbra zwaard :cool: sinds ik dat zwaard heb is iedereen in no-time dood. maja ik ben tot nu toe ook niet echt hele sterke tegenstanders tegengekomen......
     
  19. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Tip @ Sjonkanon

    Als je het ultieme zwaard wilt, moet je lid worden van de Legion
     
  20. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk zwaard is dat, en hoe lang ben ik met quests bezig voordat ik hem krijg? Wil onderhand een keer aan de mainquest beginnen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina