1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Witcher 2

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 23 sep 2009.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik gebruik vooral bommen maar af en toe ook wel eens een dagger of traps. Vooral traps doen wel behoorlijk damage dus dat loont wel om even rond te dodgen tot je er 1 kan plaatsen
     
  2. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ja je moet alleen even de timing goed weten. Ik doe meestal nadat mijn tegenstander wilt uithalen. Gelijk wegrollen volgas rb rammen en wegrollen. Dan heb jenog tijd zat om op te staan en bv quen te casten :)
     
  3. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Is jammer vind ik.
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Waar ik met het vechten nog wel eens de mist in gaan als ik tegen een group vecht en de (LT) ingedrukt houd. Dan blijf je op dezelfde target richten, ookal komt er een van een andere kant of dichtbij. Op die manier spring ik wel eens onbedoeld middenin een group met no way out. Oeps :9

    Groups laat ik nu meestal triggers los, dat gaat beter...
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Damn, bij de eerste boss aangekomen. Lukt nog niet helemaal:
    The Kayran dus. Ik kan maar twee klappen van die tentakels hebben en dan ben ik dood. Die middelste tentakels oneshotten me zelfs.
    Het lukt me telkens om de rechtse twee tentakels af te hakken, maar dan moet ik naar helemaal links en dan word ik altijd geoneshot door een van die middelste tentakels. Geen idee ook hoe je kunt zien waar die tentakels neerkomen. Iemand tips ?
     
  6. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    begin van links naar recht. Cast bij het begin eerste quen (dat schild) en ren gelijk naar het 2e tentakel van links. Ontwijk het tentakel en cast gelijk die trap spel. Blijf er achter staan en op het moment dat hij gaat slaan ren/dodge je naar LINKS. Als je zijn tentakel afgehakt heb gaat hij even freaken en loop je helemaal terug naar het punt waar je naar beneden komt. Daar kan hij je niet raken. Herhaal dit 3x en daarna is de lol weer voor jou ^^
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Probleem is juist dat ik dan voorlangs moet, voor de middelste tentakel en die raken me steeds en in 1 hit dood ...
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176

    heb je niet die traps voor die boss? daarmee kan je die tentakels toch easy killen of nie?
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Je hebt 1 Kayran trap, waarmee je een van de buitenste armen kunt afrukken. de middelste armen kun je niet afhakken...
     
  10. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    om die middelste te ontwijken is heel simpel. Loop ten eerste zo ver mogelijk van hem vandaan. (geeft meer tijd om de dodgen) daarna als je ziet dat hij gaat slaan blijf je staan tot de tentacel helemaal naar achter is. Op hetmoment dat hij slaat loop je opzij en gelijk een dodge et achter aan. Op deze manier heb ik em gehaald zonder ook
    Aar enige damage op te lopen :)
     
  11. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren voor het eerst de game gestart. Fantastische sfeer en goede combat, al heb ik er nog veel moeilijkheden mee nu, maar dat is kwestie van meer ervaring opdoen. Ik kan misschien wat in die Arena gaan oefenen, want voorlopig hou ik het bij "easy" lol ...

    Ook al wat grappige NPC's ontmoet en het eerstvolgende wat ik wil proberen is armworstelen met een soldaat die een slip in z'n metalen helm heeft gemaakt om er doorheen te kijken, een comische gezicht :D
    Benieuwd of zo'n eerste mini-game me kan bekoren ...

    Traps & bombs lijken me het leuks en denk dat daggers vooral heel handig zijn als je die kan werpen als de vijand je nog niet heeft opgemerkt ... maar ik heb gelezen dan je maar af en toe kan sneaken ... ik zie wel.
    Iemand de Soundtrack CD al beluisterd? Erg mooie sfeervolle soundtracks ! :)
     
  12. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ben eindelijk in chapter 2 aangekomen. Het verhaal zit echt zo goed in elkaar! Morgen weer verder denk ik. Straks eerst even werken ^^
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    Verhaal is meer dan tof, maar wel wat mensen zeggen: Proloog duurt een beetje lang.

    Aan de andere kant is dat ook wel een van de vetste, zo niet de vetste, opening die ik in jaren gezien heb.

    Een meer simpele RPG als Mass Effect I kende ook een goede opening, maar het bevatte minder realisme, los van het sci-fi gedeelte.
     
  14. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren eens een prostituee bezocht leuk dat zoiets ook in de game zit.
    Kost echter wel wat geld en echt veel heb je er niet van :p
     
  15. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Als die proloog zo vet is kan die, wat mij betreft, niet lang genoeg duren ! :p
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.478
    Leuk Bevonden:
    8.475
    Dat is in het echt toch ook zo? :+
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Who cares dat die prologue zo lang is? Het is gewoon al het spel :confused:
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.478
    Leuk Bevonden:
    8.475
    Prologue lang? 8)
    Jullie weten dat Flotsam al chapter 1 is? :+

    FFXIII, dat is pas een lange 'prologue'. :cool:
     
  19. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ik vond die proloog helemaal niet eens zo lang :). Zeker niet omdat het het verhaal zo goed op gang helpt. Wel gaaf gedaan chapter 2. Aan het begin denk dat er wat gaat gebeuren.. :cool:
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.478
    Leuk Bevonden:
    8.475
    Even in spoilers, maar
    Wie heb je gekozen om te helpen? ;)
     

Deel Deze Pagina