1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Witcher 2

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 23 sep 2009.

  1. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel zeggen dat de sensitivity een groot probleem is.
    Ik zelf vond dat ook maar je wend er wel aan veronderstel ik.
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    In het begin vond ik ook de sensitivity lastig, maar het went. Je moet gewoon ff in de game zitten, tis geen een game met een geheel eigen systeem ...
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Oude(re) save laden?
    De game maakt ook auto-saves, dus met een beetje geluk.....
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hoe zit dat alchemy screen egenlijk in elkaar. snap die circel mbt de rechterkant niet...
     
  5. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    heb hem nu aantal uren gespeeld, MEGAVET spel!!
    Vind zelf games als divinity 2, Fallout en skyrim top, maar dit is echt een heerlijk vrij donker fantasy wereld, je moet echt beetje op zoek gaan om dingen te vinden, je word niet echt bij het handje gehouden,...

    Tempo vind ik tot nu toe erg prettig, geheel word goed opgebouwd, dit soort games moet je minimaal 2 uur achter mekaar kunnen spelen zonder er flauw van te worden en dat lukt echt prima.

    iemand vroeg of er humor inzit, meer dan voldoende :)
    wel vaak vrij zwarte, maar ook best wel droge humor, gelukkig heb ik ongeveer een maand voordat dragons dogma komt....

    (Heb ook nog zat liggen trouwens ............. O-) )


    qua interface is inderdaad wel erg wennen, maar dat zal na paar uurtjes ook wel te doen zijn.. ik kom er redelijk uit, tot nu toe dan, maar ben ook nog maar level 6 a 7 ofzo..
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2012
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    De humor is idd vrij droog en duister. Zo is Altair ergens van een muur gevallen... (als je zijn lijk in de prologue vindt krijg je een leuke ability).

    Witcher 2 Flotsam Forest HD impressie




    De geluiden in het bos maken het plaatje helemaal af.
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2012
  7. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ik ben zelf pas level 2/3? Ben net aangekomenet de boot. Morgen staat mijn dag bij a geheel uit tw2 ^^ alleen nog ff laatste stukje van een schilderij afmaken. Ben ook heel erg benieuwd hoe het verhaal zich verder ontvouwd. De "badguy" vind ik ook erg passen bij de sfeer van het verhaal. En idd het tempo is super, heel rustige opbouw en je blijft nieuwsgierig naar de rest. Wekker staat op 8uur morgen ochtend :cool:.
     
  8. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    sensitivity wen je redelijk snel an..

    Lastiger vind ik dat ik tijdens gevechten mn linker pookkie indruk 8)
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Wel gaar dat je gewoon maar alles kunt pikken/looten onder ieders neus. En ik zie soms een fel blauw puntje op de minimap, wat betekent dat ?
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ook eindelijk met de game begonnen, want de tv kwam vandaag ook eindelijk binnen :)

    Vraagje over het begin...


    Nadat Geralt zijn cel wordt gehaald en met die ene dude praat, heb je een keuze uit drie dingen. Ik koos eerst de eerste, en toen begon ik bij dat Geralt wakker werd naast Triss. Net ben ik overnieuw gegaa, en koos de tweede optie, en verdomd....het begint gewoon ergens anders. Hebben je keuzes echt gelijk al impact in die game? Kortom..als ik de tweede optie kies (day of the assault) krijg ik die andere twee dingen niet?
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Jawel, je kunt het tutorial gedeelte op je eigen manier doorlopen. Je komt later steeds terug in de cel. Persoonlijk zou ik gewoon de opties van boven naar onder doen, in chronologische (meest logische) volgorde.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    Heb ik de The Witcher 2 op de PC al een eind gespeeld en nu dus voor de 360. Wil je dus nog niet voorbij de proloog gaan, omdat die zo meesterlijk is. :cool:
     
  15. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is goed om weten. Goed nieuws, want liever zwarte, droge humor dan helemaal géén humor ! Ik heb een hekel aan games die zichzelf TE serieus nemen. :p

    Btw, heb gisteren de game alvast gekocht en hoop er weldra te kunnen mee van start gaan ... al heb ik de komende tijd jammer genoeg erg weinig tijd :'-(
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Is geen impact; je slaat dan gewoon een stuk over van de proloog.....zonde dus.:+
    (elke keuze is een soort hoofdstuk van het verhaal dat verteld wordt......)
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Maar je keuzes hebben wel degelijk impact. Maar dan vooral de keuzes die je in chapter 1 maakt die bepalen hoe chapter 2 er uit gaat zien.

    dat voorbeeld wat jij noemt is idd een manier om een stukje proloog te skippen (niet doen!)
     
  18. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een ideale RPG om minimaal 2 tot 3 keer van begin tot einde door te spelen, elke keer met andere keuzes en dus een ander verhaal, ander soort avontuur :) Ik zeg wel, minstens, want volgens ik vermoed heeft deze RPG een erg hoge herspeelbaarheid ! :thumbs:
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    Dat filmpje over het verhaal van The Witcher I in de startpost is echt epic. _O_

    Imo wel de beste die ze in die stijl hebben gedaan.
     
  20. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ben ondertussen level 9 geworden maar ben nog steeds in dat eerste gebied quests aan het doen. Zo veel sfeer overal echt top :D. Denk dat ik nu opweg ben naar mijn eerste boss :p
     

Deel Deze Pagina