1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Witcher 2

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 23 sep 2009.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Hmmm, dat was mijn probleem ook, zelfs met een ability om extra gewicht (50 kg!) te dragen. Heb je alles in de kist in de taverne gedumpt? Toen ik het spel speelde was die feature nog niet aan het spel toegevoegd.

    Strong back ability:

    Strong Back - denotes Geralt's affinity to carry a lot of loot. Encumbrance in the Witcher 2 is nothing really crippling (it only makes you walk slower and disables combat rolls); in fact, it can actually work to your advantage. If you save Aryan La Vallette during the Prologue, the ability will grant you additional 50 pounds of maximum weight. (confirmed by ilidanstormcast)

    Heeft iedereen ook in de prologue de Assassin's Creed verwijzing gevonden? Dat levert de "Backstabber" ability op.

    Witcher 2 Wiki Skills & Abilities guide
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.965
    Ik ga de abilities wel even lezen als ik hem heb uitgespeeld :+
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb wel de assassin ability gekregen. Blijkbaar krijg je perks als je bepaalde dingen doet... Die strong back heb ik dus niet :mad:

    Heb alles op de boot moeten dumpen, anders was ik veel te sloom om te vechten. Ga straks, nadat ik dingen heb verkocht en gestashed, terug lopen en weer spillen oppikken. Alleen staat me van de PC versie bij dat het allemaal niet blijft liggen. In dat geval heb ik pech ...

    Gebruikt iemand dat boekje met de questdetails dat je bij de game kreeg ? Ik niet, ga er gewoon 'blind' doorheen, geen guide ....
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2012
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Ik heb de driehonderd kilo nog geen een keer behaald, neem alleen mee wat me handig lijkt en wat ik kan gebruiken voor potions en dergelijke. Gaat tot zover erg goed in ieder geval, al een tijd bezig in act one. Guide boekje gebruik ik niet, af en toe internet om dat je map nog wel eens niet lekker werkt. Moet je ergens heen of iemand aanspreken alleen geen idee wie of waar, en dat zie je dan niet staan. :+
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik had echt alles geloot in de prologue en toen ik met de boot aankwam had ik ruim over de 400kg bij me! En ik mag maar 250 hebben. Zonde :)
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Geralt is ook zo'n zwakkeling, die paar honderd kilo die hij maar kan dragen. Where's a pack mule when you need one?
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik had Triss gevraagd, maar die bedankte O-)
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Zo'n schatje laat je toch geen zware spullen dragen? Heb haar liever wulps in bed.


    ....


    Dat was een uitspraak van Geralt btw.
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    =============================================
    UK Top 40: The Witcher 2 conjures first place

    ByTom PhillipsPublished 23 April, 2012

    FIFA Street booted off top spot.

    Polish role-player The Witcher 2 has stormed the UK all-format charts, taking first place.

    Reigning chart champion FIFA Street, last week's number one, was booted down to second.

    The Witcher 2's chart victory was well deserved: Simon Parkin awarded the game 9/10 in Eurogamer's Witcher 2 review. 98 per cent of sales counted last week were for the new Xbox 360 version, although Chart-Track does not count PC digital download sales.

    The UK top 40 otherwise remains unchanged. Last week's other three new releases failed to find chart placings: Bleach: Soul Resurrection on PlayStation 3, Disgaea 3: Absence of Detention on Vita and Battleship on every format ever.

    FIFA 12, Kinect Star Wars and Mass Effect 3 made up the rest of the top five, respectively. Chart stalwarts Tiger Woods 12, Battlefield 3, Skyrim, Mario & Sonic Olympics and Modern Warfare held firm in the remainder of the top 10.

    The full chart will follow.

    =============================================


    FIFA, kiss your ass goodbye.

    Artikel: http://www.eurogamer.net/articles/2012-04-23-uk-top-40-the-witcher-2-conjures-first-place
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2012
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Goed om te horen! Hebben ze ook echt verdiend!
     
  11. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Haha veels te veel rpg's nog liggen om (uit) te spelen. Tov, ffxiii-2 en straks ook the witcher 2. Vriend van me heeft hem dubbel en ik mag hem straks op komen halen voor niks :D. Vanavond maar eens beginnen en kijken hoe ik het vind. Daarna toch wel eerst ffxii-2 uitspelen voordat ik hier mee verder ga. Lijkt me wel zo'n top game dit dus het gaat moeilijk worden ^^

    Edit: binnen. Na het eten maar eens ristig voor gaan zitten. Heb net wel ff het plot van deel 1 gelezen op wiki. Klinkt goed en ben gelijk benieuwd hoe dit uit gaat pakken :)
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2012
  12. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijdje geleden dat ik nog op dit forum inlogde. Had er even genoeg van :p .. maar na het lezen over TW II hier kan ik alleen maar zeggen:
    dit wordt steevast een top RPG (een ware favoriet, net als DII: DKS!) voor mij !!

    Alles wat ik er hier over lees zegt me dat The Witcher behoort tot het genre RPG waar ik het meest van hou: zelf mogen uitzoeken, nieuwsgierig en grondig zoekwerk verrichten wordt beloond en dat waardeer ik enorm! En dat het wat slower is (combat) is net goed voor mij omdat ik erg traag ben (zal TW II zelfs nog meer dan "snel" genoeg zijn!). :)

    @Zifnap : merci voor je mooie inbreng in dit topic.
    En in 't vervolg kan ik beter enkel die RPG's kopen die jij een aanrader vindt, je hebt wel mijn RPG smaak ;)
    (en ook vooral andere RPG's NIET kopen, ik heb toch geen tijd om ze allemaal te spelen !)
     
  13. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt een toppertje! :b:

    ben wel benieuwd wat ze me nu na een wat uurtjes rondrennen zouden aanraden als ik opnieuw zou beginnen..

    ik denk normal :+
     
  14. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Stiekem hoop ik dat er hier en daar ook humor in deze game zit? Kan iemand me daarover iets vertellen? Kan en mag alle soort van humor zijn, ook 'zwartgallige' humor :p
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2012
  15. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Wow dat intro filmpje is master :p. Ben hem nu alleen ff aan het installeren was ik vergeten :D. Hele dag de tijd om te proberen!

    Edit: lekker begonnen en het is wel even wennen, maar dat is altijd. De sfeer is goed en de game ziet er mooi uit. Over het verhaal kan i nog niet veel zeggen. Daar ishet nog te vroeg voor. Aan het eind van de middag komt er wel een update :p

    Edit 2: wat een vette opbouw van hey verhaal zeg! Dat stukje in die toren zag je wel een beetje aankomen maar toch zeker tof gedaan. Ik hoef over 48uur pas weer te werken dus ik ga snel verder :D
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2012
  16. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Op werk enkel het begin wat getest en vond zeker de camera wat minder.
    Na de goede reacties hier ga ik hem morgen kopen en er thuis eens goed voor zitten.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wat is het probleem met de camera? Je hebt toch redelijk volledige controle?

    Misschien speel ik teveel shooters en vind ik de sensitivity daarom geen enkel probleem maar ik vind het erg lekker spelen
     
  18. Seh

    Seh Guest

    Wat een bruut intro filmpje. _O_
     
  19. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Camera vond ik aan het begin ook even wennen, maar na 10minuten erger je je daar echt niet meer aan. Ik ben bli dat ik eindelijk weer eens een rpg gevonden heb waar ik volledig ingetrokken word en maar verder wil blijven spelen. Bij dks, two worlds, star ocean, tov, koa en skyr bijvoorbeeld had ik dat veel minder. Ik ga deze ook zeker eerst verder spelen voordat ik weer aan iets anders begin :p
     
  20. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    KUTZOOI!

    Ik doe nu die quest: against the blue stripes, heb wat fist fights gedaan en nu moet ik de laatste doen. Dan ben ik ben een soldier aan het praten om een volgend gevechte te doen komt er iemand aanlopen (aan de stem te horen Roche) maar ik zie niemand (bug) en dan staat er: let's fight, druk ik daarop komt er het zwarte laadscherm maar ik hoor wel dat ie me klappe geeft :confused:
    Heb al 5 keer geprobeerd maar er veranderd niks.. Dit is de eerste keer dat ik zoiets meemaak met een game, weet iemand wat ik ertegen kan doen?
     

Deel Deze Pagina