1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

  1. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Had het alleen over Siths en Jedi's met een relatie ;) En als je een Jedi had gemaakt in SWTOR liep je op den duur ook tegen een quest aan waar twee initiate's een geheime relatie hebben.
     
  2. SlimSmokey

    SlimSmokey Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Astu :)
    Wat legacy unlock info, kost je wat credits enzo maar heb je wel wat :p

    http://www.oldrepublic.net/legacy.html
    http://swtorbattles.blogspot.com/2012/03/12-legacy-unlocks-final-part.html
     
  3. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Die ability's zijn alleen bruikbaar tijdens heroic moment ability, gelukkig :)
     
  4. SlimSmokey

    SlimSmokey Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht ook gewoon in de open wereld maar kan het verkeerd gelezen hebben.

    Is eens wat anders als achievements hunten :p
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    hoe rijk denken ze dat iedereen is? 500K / 1 mil , 2.5 mil, 5 mil voor 1 unlock -_- en moet nog mijn repairs betalen van alle bugs... maja ik ga het wel zien als het uitkomt. Heb nog 40 dagen play time, mocht het dan nog niet uit zijn ga ik hem niet verlengen. Verleng hem alleen als ik 1.2 heb gezien, en deze me ook bevalt. Betaal nu subscriptie voor 1 avond in de week raiden
     
  6. SlimSmokey

    SlimSmokey Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Prijzen zijn niet normaal ja, snap ook niet hoe somige aan 10mil+ komen en houden ;)

    Weet wel als ik 4 a 5 uur boarding party doe alleen de chest loot.
    Heb ik 1mil, 30 a 40k per 8min + een paar greenies en bleus voor marktplaats :p
     
  7. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Dailys op Belsavis en Ilum leveren 200K per dag op.
    10 mil stelt dus niet zoveel voor.
     
  8. SlimSmokey

    SlimSmokey Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: redde net pas 100k, moet ik zeggen dat ik ilum niet veel dee bugde te veel.
    Maar die 200k is ook met de heroics zeker dan?
     
  9. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    :lol: Er zijn geen mensen om Heroics mee te doen. + bugd het, heb ik een quest gedaan krijg ik geen commendations of geen geld. Ik doe geen dailys op SWTOR. Al heb ik hulp nodig van 1 iemand ( ben healer dus mobs gaan niet echt snel dood ) dan ben ik +- 45 min aan het zoeken.... Ik heb nu zelf 2.3 miljoen. Maar dit is puur kopen en verkopen en uit heroics en raids. Ik vind btw dat ze in raids ook meer geld moete duwen. 2 raids is nog niet 1 kwart van 1 keer repairen -_-.
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Patch 1.2 komt morgen uit. Servers gaan 8 uur down. ben benieuwd, kan pas woensdag raiden maarja.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Patch is er. Inmiddels gedownload, maar had ook begrepen dat servers nog wel even down blijven.
     
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Had je verwacht dat ze optijd zouden zijn dan :p?
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Nee hoor. Ken dit wel van WoW. Daar willen de servers na een flinke patch ook nog wel eens een tijdje down zijn. Na een expansion release is het helemaal erg gesteld met de servers, maar dat is begrijpelijk.
     
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb nog 37 dagen game time op SWTOR. In die tijd ga ik elke week 1 keer raiden en keer de nieuwe FP doen en dan stopt het star wars avontuur voor mij. 1 raid per week is te weinig. Na 3 keer proberen clearen we die ook in 1 avond. En ik ga niet voor 1 avond per week geld betalen =).

    Ze hadden Nightmare Mod moeten houden in EV en KP, dan konden ze daar de T4 ook in stoppen. Op deze manier is er nog minder te doen, beetje jammer.
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    90% zeker dat ik hem cancel. De nieuwe FP is ineens 300x moeilijker als de rest. Deze is niet te pugge. Heb hem gister uitgehaald met 3 andere guildys, allemaal full rakata, 2 uur op gedaan.

    ben benieuwd hoe de nieuwe raid is. Ik krijg 24 April wel nog 30 dagen extra dus dan staat er weer 50 dagen op, dus als het moet kan ik nog even vooruit.

    Legacy vind ik maar bagger, alles is ongelofelijk duur. En ik baal dat ik met mijn Full Rakata weer alleen kan raiden voor mijn gear. Die FP dropt columi en een rakata chest. Dus alleen dingen die ik niet nodig hebt.

    En nu heb je 2 soorten gear, black hole en champion. Champion is te krijgen uit raids en black hole alleen van commendations. Dus iemand die nu elke dag alleen maar dailys farmt heeft dat in no time. Ik ben zelf geen dailys fan dus ik skip de stap van black hole. Ook is black hole maar net ietsje beter als rakata, scheelt nauwelijks iets...

    En dan komen we bij de Sorc nerf, jezus wat een klets. Ben benieuwd in de nieuwe raid maar als een baas iets te lang duurt verliest je me gewoon als healer want die force gaat er kei hard doorheen nu, vooral nu consumption niet meer gratis is bij een crit van de channeling spel.
     
  16. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    KuS was ook lastig in het begin 1.1 patch.
    Dat is een logisch gevolg als je de FP nog niet kent.

    Legacy is prijzig ,maar gezien jij net als ik niet dailys wil gaan doen lijkt het heel duur.

    Je baalt er van dat je weer moet gearen na een patch met nieuwe gear??
    Welkom in de wereld van de MMO RPG's.

    Ik vind het wel jammer dat Ranked PvP niet bij de patch zit.
    Je moet nu minimaal 4 medals halen tijdens een match anders is het gewoon 0 credits/xp/valor etc
    Dit zou dus betekenen dat er meer actief gespeeld moet worden ipv campen/afk
    Laten we het hopen.

    Ze hebben alle rewards generfed wat een nadeel is (amper credits)
    Je moet nu 100% geven om 8 medals te halen zodat je je wat rewards krijgt.

    Trouwens al wil je een DPS meter zoals in WOW kan dat:
    http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=394608

    Ben er opzich wel bij mee.


    BTW ik speel 100% zeker geen Swtor meer vanaf 15-05-12
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2012
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397

    lol dat bedoel ik niet, ik bedoel dat ik alleen kan RAIDEN om te gearen. En na 5 keer de nieuwe raid te doen zal die ook wel te clearen zijn in 1 avond. Betekent dat ik alleen 1 avond in de week gear kan krijgen want verder heb ik niks meer te doen =). En ik ga niet voor 1 x per week betalen.
     
  18. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Tja dat ligt aan jezelf, als je nu WoW zou spelen doe je 1x per week LFR 2uurtjes en kan je de rest van de week ook uitloggen. Tenzei je gaat pvp'en, reputation gaat farmen etc etc. Totdat er een nieuwe content patch komt en je het hele verhaal weer van begin af aan kan doen.

    Hierin verschilt SWTOR echt niet met andere MMO's.
     
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik ben ook nooit echt een MMO speler geweest. Heb 2 keer WoW gedaan, eerste keer half jaar, 2de keer ook zoiets. En bij WoW heb je dan idd nog reputation voor bepaalde mounts, of achivement runs van oude raids etc.

    En ik snap heel goed dat SW dit niet kan hebben want is gloed nieuw alleen er is niks om mij geinterreseerd te houden zeg maar.... 1 keer raiden in de week vind ik niet genoeg om elke maand voor te betalen. Ik speel nu echt alleen elke woensdag avond that's it.
     
  20. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Tja zo log ik elke week 1x in op al mn WoW chars om LFR te runnen (ben je met 2uurtjes doorheen per char) en dan log ik ook weer uit. We zijn gewoon weer toe aan wat nieuws ;) Gelukkig hebben we GW2 in het vooruitzicht.
     

Deel Deze Pagina