1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Subscription gacancelt. Baal er enorm van dat ik naar Bao-Dur ben gegaan en dat zelfs dáár het niet meer druk is. Op Ula-Vi is 't helemaal dood. Ook vind ik het tegen constant respawnende mobs vechten echt zo saai. Loop ik in een grot, objective gedaan, loop ik terug, alle mobs weer terug. :emo:

    Ik ga 't spel wel in de gaten blijven houden. Als het verbetert kom ik wel terug denk ik.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Diablo 3 komt ;)
     
  3. SlimSmokey

    SlimSmokey Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Verbetering komt ;)

    Was bij de release zo gehyped, iedereen verwachte meteen een kant en klaar mmo (met alle elementen van de bestaande mmo's).

    Tegen respawende mobs vechten doe ik in elke mmo.

    De game is niet slecht, verbetering is zeker nodig maar dat is in elke mmo.
    Vooral als hij nog geen eens een half jaar draait.

    Kwa leegloop servers, was wel een beetje te verwachten door die hype.
    Veel preorders, veel servers openen om dit allemaal op te vangen.

    En dan stoppen er veel mee om dat ze te makkelijk alles halen (vooral die werkeloze jongens 8uur per dag spelen) en omdat het anders is als bv wow (wat een verassing).

    En een server merge is een goed idee, voor de actieve spelers :)
    En dan gaat de rest weer spelen, servers weer te vol :p

    Kortom het is nooit goed in een mmo, omdat er teveel mensen spelen met verschillende ideeen en meningen.

    Persoonlijk vindt ik het tot nu toe de leukste mmo die ik heb gespeelt.
    Ook al is de populatie op mijn server laag, speel nog met plezier.
    Ik hou me bezig met alts, pvp en dingen ontdekken tot er weer een paar maanden voorbij zijn, dat ze de puntjes op de I hebben gezet.

    Heb nog geen HM gedaan, ook omdat in me guild bijna niemand online is (meeste komen pas terug na wat bug fixes)of druk met werk.
    En heb ook geen zin om ergens anders te beginnen, wacht het nog effe af.

    Er zijn weinig projecten geweest die vanaf dag 1 perfect lopen en niet genoodzaakt waren te tweaken/nerfen ofzo, en vooral niet bij mmo's.

    En dit lukt ook niet in een paar maanden.

    I find the the lack of faith in Bioware disturbing :p
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2012
  4. Seh

    Seh Guest

    Je geef hem in je post eigenlijk gelijk, bijna heel je post bestaan uit dingen waarom je beter later nog eens een kijkje kunt nemen dan nu te spelen. 8)
     
  5. SlimSmokey

    SlimSmokey Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg ook niet dat hij moet blijven spelen :)

    Geef alleen wat dingen aan, verbetering komt en blijft komen.
    Ik vermaak me prima "nog wel".
    Hij heeft ook meer gezien als ik.

    Zie alleen in veel mmo's, dat wat ze ook veranderen er altijd mensen zullen zijn die niet tevreden zijn.
    Krijg je met een mmo waar meer mensen in spelen met meerde ideeen en persoonlijkheden :)

    En snap wel waarom mensen het effen zouden latten liggen.
    Als ik bijna alle content had gezien zou ik dit ook wel doen.

    Ben met wow wel 5x gestopt en begonnen ;)
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.433
    Leuk Bevonden:
    4.970
    Ach, ik wacht lekker op Guild Wars 2, kan ik mooi spelen en niet spelen wanneer ik wil en me niet zorgen hoef te maken over de monthly fees :cool:

    Wel zonde, had ik eindelijk een paarse Lightsaber, hou ik er mee op :9
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Je vat het heel mooi samen. :thumbs:
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik zou het tegen mobs vechten voor lief nemen, als de rest wel mee zat. :9 Maar dat zit het niet voor mij, dus daarom ben ik voorlopig er mee gestopt.
     
  9. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik voorspel dat aanstaande donderdag patch 1.2 online staat ;)
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    We zullen zien. Ik download hem wel of hem even te checken, maar toch verwacht ik er de komende tijd nog niet veel mee te doen.

    Ik koop ook voorlopig geen subs. meer omdat ik eerst andere plannen heb. Ik ben ook met andere games bezig en dan moet je toch een MMO afstoten. :+
     
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik denk stiekem dat Patch 1.2 alles gaat verneuken... dat je heel je UI etc aan kunt passen is gewoon vet, mooi dat ze dat doen. Maar dat Legacy system, dalijk kan een BH iets wat mijn sorc kan... slaat nergens op een BH heeft geen force. Maarja we gaan het zien.
     
  12. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat laatste snap ik ook niet idd |:-
     
  13. SlimSmokey

    SlimSmokey Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0

    Dacht dat je alts dan alleen force lightning storm ofzo kunnen.
    En als je een warrior op 50 heb force choke.
    Is wel vaag jah, geen force users.
    Maar de achter liggen gedachte is, wat ik lees dan.
    Omdat het familie is een nageslacht zegmaar, hebben ze de gene van pa en ma dus ook een beetje force ;)

    Maar las wel dat dit alleen te gebruiken is in de open wereld met qsten enzo.
    Niet in pvp FP's en OP's, dit zou het namelijk best verpesten voorral in pvp.

    Legacy is voornamelijk open wereld perks.
     
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Jedi's mogen niet verliefd worden. Sith's worden gewoonweg niet verliefd. Vind het beetje raar.... Ben wel blij met de nieuwe Raid want van EV HM word je schijt ziek van de klote bugs. Maar wel minder dat er dalijk maar 1 raid is voor nieuwe gear. Zal naar 2 / 3 weken ook wel in 2 uur te clearen zijn ben ik bang. EV HM en KP HM doen we nu ook elke keer binnen 3 en half uur.
     
  15. SlimSmokey

    SlimSmokey Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het ook wel een beetje, ze gaven ook alleen als voorbeeld.
    De skywalker legacy, is ook de enige in de hele star wars reeks volgens mij :)

    Is ook een beetje opvulling denk ik, zitten wel wat leuke dingen bij voor in je schip bv.
    Een mailbox, dummy en toegang tot marktplaats ;)

    Meer raids is wel leuk, zal maar eens aan de eerste beginnen binnenkort :p

    Ze moeten iets, komen ze elke 2 maanden met wat vind ik het niet erg.
    Zolang ze maar ook fulltime bezig blijven met buggs, afentoe zijn die wel storend.
    En open wereld pvp moeten ze fixen, had daar zo een zin in maar ziet dat dat er zomaar in geflikkerd is.
     
  16. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Hooo stop! Sith kan wel degelijk verliefd worden, sterker nog Darth Malgus had vlak voor SWTOR aan zelfs een Twil'ek als vriendin terwijl The Empire anti-alien is.

    Moet je dit boek maar eens lezen

    [​IMG]
     
  17. SlimSmokey

    SlimSmokey Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Na lekker is dat, ben net begonnen met dat boek :p
    Vanavond maar weer coma zuipen ben ik dit weer vergeten :b:
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2012
  18. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
     
  19. SlimSmokey

    SlimSmokey Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Bugs zijn vrij storend ja, aangezien ik elke week beide wil clearen is 70% van de tijd alles gecleared op SOA na. Deze bugged echt te vaak. heb meegemaakt dat er geen vloer is, we door de vloer vallen, de debuffs er niet af gaan, er 4 ballen spawnen in een 8 man raid, dat er iemand de lucht in word geslingerd net naar de hit van een bal etc etc.

    En @ Sjorrit, Boeken heb ik nooit gelezen, alleen films gekeken. Maar nog nooit een storm trooper iemand zien force choke of pushen. Maarja we gaan het zien. Maar zoals ze het laten zien denken ze ook dat mensen 8 alts gaan maken. En ik ben benieuwd op welk legacy level je dingen krijgt.

    ik ben bijvoorbeeld een 1 character player, zit ook op legacy 13 nu. maar 2 uit mijn guild hebben al 3 alts, die zitten op 34. Die spelen ook elke dag, hele dag. Benieuwd welke unlocks op welk level zitten =).
     

Deel Deze Pagina