1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Witcher 2

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 23 sep 2009.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.966
    Als 1 game hst verdient is het deze wel, anders de developer wel, allebei legendarisch! _O_
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Net deze review op youtube gekeken, is uiteraard van de pc versie van vorig jaar, maar die beelden, man wat mooi. En wat hij er allemaal over verteld, dat is echt iets wat ik altijd heb willen zien in een RPG.

    [yt]KdBauUASxcc[/yt]
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    tW2 had goed GOTY PC rpg van 2011 kunnen worden. Helaas stal Skyrim die kroon. In 2012 is er een nieuwe kans voor tW2 op de console.
     
  4. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan misschien Risen and Arcania (en nog een paar) verkopen en deze game wel een kans geven ;)

    Zou wel eens kunnen dat deze rpg Skyrim overtreft ... al heeft zo'n TES game wel een eigen charme wat andere rpg's niet hebben .. wat natuurlijk betekend dat andere rpg's hun eigen charme hebben die een TES game niet heeft :) Dé Reden dat ik ze niet durf vergelijken met elkaar ...
     
  5. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind persoonlijk the witcher leuker, heb bij beide games veel tijd ingestoken.
    Toen Skyrim was aangekondigd was ik al teleurgesteld door de winter setting (vind Oblivion ook een leukere game).
    Ik wil een mooi sprookjesbos en mooie kastelen, en dat heb The Witcher 2 me gegeven en ik ga het allemaal nog een keer beleven.
     
  6. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    The Witcher 2 is zeker een heel vette game!
    heb hem uitgespeeld op PC vorig jaar, verhaal is iig beter als Skyrim.
    Maar in het totaal iets meer fan van Skyrim omdat je er gewoon volledig vrij bent.

    Ik hoorde dus dat de nieuwe content ook op pc kwam.
    maar mijn vraag is nu, of je dan opnieuw moet beginnen of kan je dit gewoon nog doen nadat je het uitgespeeld hebt..?
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dat weet eigenlijk nog niemand Sandman, omdat onduidelijk is waar in de game deze content is toegevoegd. Ik denk niet dat het alleen om endgame zaken gaat.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Aantal veranderingen:

    Waarschijnlijk (game nooit gespeeld dus ken bovenstaande verbeteringen niet) dus opnieuw beginnen.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ziet er goed uit. Dit kan niet meer mis gaan :)
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Assorted animals have been added to the game.
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik denk dat het echt een top game gaat worden. Ik hoop dat hij ook goed verkocht gaat worden, dat verdient deze dev wel! En dat maakt de kans op meer consolegames als deze natuurlijk weer groter ...
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik ben ook van plan dit spel te kopen. Sfeer e.d. spreekt mij heel erg aan maar ik zit nog met wat onduidelijkheden. Zit er een lvl systeem in net als skyrim? En is het een open wereld?
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Volgens mij was er een tijdje terug een artikel online op sites zoals VG247, en daarin stond dat CDP al bezig was met next gen console en pc games, dus ik denk dat het wel goed zit nu.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    Kom maar op met die game. Heb besloten hem ook aan te schaffen voor de console. \o/
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Er zit een level/skill systeem in (tis tenslotte een RPG!). Het is duidelijk GEEN open wereld, maar een aantal gebieden waar je, afhankelijk van het verhaal, in terecht komt (in volgorde). Binnen die gebieden is wel een wisselende mate van vrijheid om dingen te ontdekken. Het is niet zo walled in als bijvoorbeeld Dragon Age...

    Gezellig :)
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Met dat kan ik wel genoegen nemen. Heb wel weer zin in een goeie RPG.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.966
    Nice, ik ga zometeen weer even TW2 doen op de PC, nice _O_
     

Deel Deze Pagina