1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 mrt 2011.

  1. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, wat wil je worden ?
    Heb al meermaals gelezen in dit topic dat Detect Hidden skll zeker aan te raden is ;)
    Naar mijn "gevoel" is Blacksmithing, Sagecraft en Alchemy vooral tof als je houdt van zelf items maken (potions, weapons, armor en met Sagecraft kan je (als ik het juist heb) weapons en armor "enchanten" met Gems dei je dan weer kan maken uit "Shards" ... en nog andere items denk ik .

    Wil je een Finesse karakter uitbouwen die sneakattacks doet enz ... dan is Stealth skill interessant .
    Dispelling en Lockpicking lijkt me handig als je echt alles wil exploren en elke gesloten kist wil open krijgen ... maar of deze skills er écht toe doen voor jou kan jij alleen bepalen, net zoals dit met Persuasion en Mertantile het geval is (vind ik toch) ;)
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Persuasion trekt me wel. Heb geen build in mijn hoofd. Zal tussendoor wel aantal keer respeccen.
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    IK had alchemy gemaxed, net als persuasion. 6 punten in detect hidden, 5 in dispelling. Slechts 2 in lockpicking (krijg makkelijk alle locks open). De sneak skill is totaal overbodig, lukt zo ook wel. 8 in mercantile en een paar puntjes in sagecrafting en blacksmithing. Welke mis ik dan nog.... ?
    Overigens nauwelijks potions gemaakt, ik vond er al meer dan ik gebruikte...
     
  4. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb zelf detect hidden telkens snel omhoog gedaan zo dat ik snel hidden items kon vinden en meteen hidden doors wanneer mogelijk, daarnaast mercantile naar 3 aangezien ik alle grey items delete. Geen zin om miljoen keer naar store te zappen, verder persuasion als 2e omhoog na detect hidden, en een beetje dispelling nu zo dat ik veilig die kistjes kan openen.

    Daarnaast heb ik in me chest ongeveer 120 items nu zitten met een waarde over de 1000, en heel veel gems over dus binnenkort even fateweaven en me mercantile volgooien en sagecraft. Dan lekker die skills gebruiken en dan weer terug toveren naar me mooie adventurer.
     
  5. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    De planten/kruiden die je kan plukken (harvesten), groeien die terug aan (respawnen) ?

    Ik vind deze game echt fantastisch leuk ! Mooi uitgewerkte game en dat ik niet kan springen stoort me al helemaal niet meer ... er is zoveel te ontdekken !

    Nog een vraagje: weet iemand of er nog andere accessoires te vinden zijn dan ringen? Dus nog andere soorten om te equipen, zoals een Amulet of Bracelet (armband) ? En klopt het dat je 2 ringen kan equipen ?
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Je kan 2 ringen equippen en volgens mij kon je ook necklace/amulet equippen. De meeste planten respawnen na 2 dagen (48u) in game tijd...

    Volgens mij komt vandaag de DLC uit... Ga denk ik toch maar eerst ME3 uitspelen, daar zit ik nu net lekker in het verhaal...
     
  7. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu al DLC voor Amalur ? woow en het spel is nog maar kortelings uitgekomen ... !

    Dank voor de info Gakkie ;) Ech tof dat plantjes respawnen, kan ik naar hartelust me amuseren met alchemy,in elke rpg al één van m'n favorite bezigheden :p
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    De DLC staat onine voor 800 (P) en is omgeveer 900 MB. Ik heb hem al gedownload!
     
  9. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik er baat bij deze DLC al te kopen, ook al ben ik nog maar net begonnen met de game, of zal ik best eerst de game uitspelen? Of maakt dat allemaal niks uit ?

    Verlaagd die DLC in prijs (MS points) naar verloop van tijd ?
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Je kunt de DLC vanaf level 10 spelen. Integreert gewoon in de campaign als een aparte questline/area.

    De kand dat hij ooit eens in de aanbieding komt is wel aanwezig, zoals bij veel DLC. Aan de andere kant is deze DLC erg groot en dus relatieg goedkoop. Je krijgt iets van 15% extra gebied erbij inclusief nieuwe quests, wapens, monsters, dungeons, etc...

    Maar als ik jou was zou ik gewoon eerst de game zonder DLC speleb, die bevat al genoeg content!
     
  11. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    DESTINIES CHOISE PACK:

    KR6MF-24HXV-WX4MX-FCFVY-WYVKZ

    T339D-6Y7R3-XDWGV-TVVYT-6WCGZ
     
  12. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Fak, al gebruikt allebei :mad: Dank ook aan degene die dat ff meldt...
     
  13. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Iedere keer hetzelfde liedje :+
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    It wasn't me ... =(
     
  15. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    De guide net ook binnen gehad.
    Ik moet zeggen ik heb al duidelijker guides gezien ...
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    Ja idd, zeg dat wel. :emo:
     
  17. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor Skyrim wil ik die Guide wel, heb hem al zien liggen in m'n plaatselijke GM en ze hebben er nog in stock zeiden ze me, dus ...

    Maar bij KoA: R heb ik totaal geen behoefte aan een Guide, maar dat is mijn gevoel hierbij.
    Ik ben in ieder geval erg enthousiast over deze game ! :)
    "I'm Hooked", so to say ;) En pas level 3,5 en nu al verslingerd & verlsaafd aan deze game !
    Ik ga voor een full Sorcerer gaan. De andere builds spreken me ook erg aan, maar ik wil eerst een Mage spelen. Zo'n Scepter is erg handig en leuk ... ik vind een boog ook wel leuk, maar de camera vind ik bij het gebruik van een boog erg lastig, maar waarschijnlijk moet ik daar nog aan wennen, of ervaren anderen dit ook?
    Zo'n Chakram moet ik nog uittesten, maar ik heb me voorgenomen om die niet te kopen, maar pas te gebruiken als ik zo'n Chakram vind (loot) ! Heb gisteren een Mage Shield gevonden (Talisman noemt dat, grappig, ik dacht eerst aan een amulet) en m'n andere schild verkocht. Ik ga eerst vooral in Lockpick investeren zodat dit wat gemakkelijker wordt, want ik heb echt problemen hiermee haha ... zit meteen doorheen al mijn lockpicks, zelfs een very easy lock kan me parten spelen en soms lukt het van de eerste keer met een hard ... Dit vind ik wel beter uitgewerkt in Skyrim, daar heb je méér controle over hetgeeen je doet tijdens het lockpicken .

    Voor de rest een heel toffe rpg en mijn voorgevoel zegt me dat ik heel lang zoet zal zijn met Amalur, héél lang !! Nu al bijna 15 uur gespeeld, 3 quests solved en level 3,5 ... en nog maar een fractie van de map gezien (vermoed ik sterk) ! :+
    Het exploren en de combat zijn ook echt wel big fun !!
     
  18. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Nou heb net ook die guide gekocht, na wat screens op het KoA forum gezien te hebben en na een 10% kortingscode gekregen te hebben kon ik het toch niet laten :+
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    En de eerste expansion is binnen voor 800 MP. Kunnen we heel veel nieuwe dingen ontdekken, looten, quests, side quests en nog veel meer. Misschien vandaag even spelen.

    Als je Dead Kel ergens op de Marketplace van KOA ziet staan, dan zou ik hem kopen. :thumbs:
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Al lang gedaan,alleen eerst ff ME3 uitspelen ...
     

Deel Deze Pagina