1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Marvel vs Capcom 3

Discussie in 'Games' gestart door PBateman, 20 apr 2010.

  1. Dragonborn Z

    Dragonborn Z Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Silver92 : Ik heb je Request van het weekend geaccepteerd, alleen tot nu toe weinig tijd gehad. We spelen snel ff een potje ! Sasuke26 idem, misschien gewoon van de week een keer een Lobby aanmaken alleen voor lokale 'XBW mensen' ?
     
  2. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Is mij goed hoor!. Gezellig.
     
  3. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Is prima, we spelen snel.

    Welke teams spelen jullie eigelijk? Ik ben nu bezig met Vergil en Wesker proberen te leren, en gebruik meestal Sentinel als laatste (omdat ie zo easy mode is lol). Zat te denken aan Taskmaster/Hawkeye als laatste, maar ik vind 3 characters atm teveel om te leren
     
  4. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Meestal speel ik arcade om die met alle characters uit te spelen. Ik wil eigenlijk Super skrull, Jill en Zero mainen. Maar ik pak meestal wel veel characters door mekaar heen. Dit doe ik ook vaak bij andere fighting games.
     
  5. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een vette game is dit, zeg... Ik begin beter te worden en begin steeds meer ranked matches te winnen (vorige week was mijn record 3w-18l, nu 21w-38l). Mijn team is nu Zero, Wesker (deze wil ik veranderen, vind zero en wesker niet goed samenwerken), Akuma

    Moet wel zeggen, je hebt echt behoorlijk cheape dingen in dit spel. Heb echt een hekel aan grote characters met armor op hun moves... Heb net een potje alledrie mijn characters verloren tegen een kut Nemesis met zijn kutslierten aanval + lvl 3 xfactor. Maar goed, tegen zulke characters moet je anders spelen dan tegen bijvoorbeeld een Ryu ofzo. Die switch van speelstijl is nog iets waar ik aan moet werken :p
     
  6. Dragonborn Z

    Dragonborn Z Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik meestal ook verschillende combinaties van characters, beetje experimenteren enzo, maar 9 van de 10 keer zul je Morrigan sowieso in m'n team tegenkomen want dat is en blijft gewoon mijn Main.

    Oh, ik ben zometeen online op 360 dus als je wil kunnen we wel ff spelen.
     
  7. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
  8. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
  9. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    [yt]p6ixrsiq20A[/yt]

    Ze blijven leuk.
     
  10. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Maximillian komt me nu inmiddels echt wel de strot uit. Die gast spammed m'n subbox iedere dag met complete onzin. Ook de manier waarop hij presenteert bevalt me niet
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het spel, de Ultimate versie, is deze week maar 5,09 euro op Xbox Live Marketplace. Na die week verdwijnt het spel van Xbox Live Marketplace, omdat schijnbaar de Marvel licentie van Capcom is verlopen. Voor deze prijs kan ik hem niet laten liggen. Hopelijk komen er door deze actie meer noobs online zoals ik ;)
     
  12. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb hem ook gekocht en uit mijn lijst ook al een handvol andere mensen, dus denk dat er genoeg bijkomen. De game zou ik nooit kopen voor meer dan 20 euro, maar deze prijs was inderdaad een nobrainer ;p
     

Deel Deze Pagina