1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Is de Xbox 360 het nog waard?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door raiserfist, 6 mrt 2012.

  1. raiserfist

    raiserfist Aardappel

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Ik had een vraagje. Ik zit te twijfelen om en Xbox 360 te kopen en niet meer op mijn PC te komen (in verband met grote aantal cheaters op de pc). Maar is het het nog waard om een Xbox 360 te kopen?

    Ik heb gehoord dat de nieuw Xbox en Playstation aangekondigt gingen worden deze zomer in E3, over zon 4-5 maanden dus al.

    De waarde van de 360 zal dan 2e hands ook zwaar zakken en ik wil eigenlijk niet teveel verlies maken mocht ik heb dan al naar een aantal maanden moeten verkopen.

    Ik koop de 200 euro aanbieding van de Mediamarkt als ik er een koop.

    Groetjes raiserfist.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je koopt een Xbox 360 toch met de reden om games te spelen, niet om het door te verkopen? :p Er zijn zoveel toppers uitgekomen dat het ook nu nog zeker waard is om in te stappen. Er is genoeg in te halen. ;)
     
  3. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Doen, die consoles laten nog zeker en geloof me 2-3 jaar op zich wachten, om een spelcomputer uit te brengen is veel geld en tijd nodig. En aangezien Sony en MS per verkochte eenheid verlies maken moeten ze wel met een hele sterk apparaat komen.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    2/3 jaar? Lijkt me niet. Ik gok volgend jaar, met dit jaar een aankondiging. Doet er imo ook niet toe, zoals ik zeg zijn er zoveel toppers op de 360 (die inmiddels ook lekker cheap zijn) dat ik geen reden zie om het te laten liggen alleen omdat er ooit een nieuwe console aankomt.
     
  5. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Het wordt overigens wel tijd voor een nieuwe console.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    als ik nu een console zou moeten kopen dan zou ik op zoek gaan naar een 2ehandsbeestje. Moet je toch voor 80-100 klaar kunnen zijn
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De aankondiging van Microsoft zal wel met de E3 komen, maar de release duurt dan nog een tijdje (2013 denk ik). Zelfs de Wii U duurt nog een hele tijd, terwijl de aankondiging allang is geweest. Een 360 nu halen, waarom niet? Het stikt van de goede games en voorlopig blijven er goede games op uitkomen.
     
  8. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Gewoon kopen voor die 200 euro, er zijn zat goede games en je zal er zeker veel plezier aan beleven.
     
  9. Dragonborn Z

    Dragonborn Z Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon doen, ik ben een maand of 4 geleden ook weer from scratch begonnen met een Xbox 360. Meeste games die ik heb liggen heb ik (nieuw) gekocht voor niet meer dan een paar tientjes, eigenlijk als ik er zo over nadenk is Skyrim de enige game geweest waar ik 60 euro voor betaald heb....en dat issie natuurlijk dik waard.

    Anyways van mij mag de next-gen nog wel ff wegblijven, ben van plan om nog flink wat tijd te spenderen op mijn 360. Koop sowieso geen consoles meer bij de release, daar ben ik deze generatie genoeg mee de fout in gegaan. Ik kan alleen maar hopen dat MS geen Xbox 1 grap meer gaat herhalen als de opvolger van de 360 er eenmaal is....
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind van wel. Het is een uitgebreid systeem met prettige software. Het aanbod games is nu gigantisch doordat de console al een tijdje meegaat, dus je hoeft je niet te vervelen. Ik denk dat je makkelijk twee jaar vooruit kan met alle topgames van de Xbox 360, het zijn er zó veel.

    Daarnaast kan je ook in de Xbox Live Arcade games duiken. En je Xbox als mediacentre gaan gebruiken.
     
  11. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik vind het zonder meer nog waard, en ik verwacht de volgende console pas eind volgend jaar.
    Plus als bijkomende voordelene dat HEEL VEEL topspellen (vooral voor jouw omdat je dus nog geen xbxo gehad heb) voor een heel voordelig prijsje te krijgen zijn en er ook nog een hele leuke lineup aan games staat te wachten
    dus ik zou zeggen kopen!
     
  12. raiserfist

    raiserfist Aardappel

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al wel een Xbox gehad maar heb deze verkocht omdat ik hem niet meer gebruikte en hij geen garantie meer had.

    Het probleem is dat ik niet stil gezeten heb op andere platformen terwijl er games uitkwamen voor de xbox. Ik heb de game die ik het liefst wil spelen op de xbox zelfs al op de pc (mw:cool:.

    De enige game die ik zou willen proberen is gears of war 3. Maar dat is niet echt een game waarvan ik verwacht dat ik hem heel lang ga spelen. Voor de rest heb ik de games die nu uit zijn hoogstwaarschijnlijk al op de pc.

    En mij vrienden zitten ook op de pc, maar ik heb erg veel last van cheaters/hackers.

    kort
    ----------

    Ik wil overstappen naar Xbox 360 omdat mijn favoriete game MW3 niet fijn speelbaar is op de PC.

    Ik wil niet overstappen naar de Xbox 360 omdat ik graag wil blijven spelen met mijn vrienden.
     
  13. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Nieuwe Xbox komt voorlopig nog niet. Dat is simpelweg omdat de 360 versie nog goed verkoopt. Verwacht wordt dat in 2015 de Xbox 720 uitkomt. Dat duurt nog 3 jaar, dus het is absoluut nog de moeite waard om een Xbox 360 te kopen.
     
  14. Ferry86

    Ferry86 Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook wel hoor. Ik game ook al een tijd weer op de pc, maar toch mis ik het gemak van een console.
    Je stopt gewoon een dvd erin en je kan het spel spelen. Op de PC moet je eerst het spel installeren en allerlei drivers installeren etc etc om eenmaal te kunnen spelen.

    Het enige spel wat ik nog op de PC speel is Skyrim, maar ik vind het toch wel weer een beetje zonde om voor 1 spel een dikke pc te hebben.
    Daarom wil ik ook weer naar de Xbox 360, omdat er ook wel games zijn die alleen voor de consoles uitkomen. En daarbij spelen heel veel games toch lekkerder op een console, en in mijn geval dan een Xbox 360 vanwege de controller\o/

    Wat ik toch wil spelen is: Halo4, Gears Of War 1 tot het nieuwste deel, THPS HD, Trials Evo etc etc.
     
  15. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    @Ferry89 pff heb je nou nog niet een xbox ?? :p:p:p haha ;)
     
  16. Ferry86

    Ferry86 Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF Ferry89:confused::confused::confused:

    Ik heb even geen geld nu om een Xbox 360 te kopen, anders had ik er allang 1 hoor.:lol:

    Heb jij er al 1?O-)
     
  17. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Haha hooopppsss sorry *Ferry86 ;)

    Nope momenteel ook nog geen één, kijk het ff af. Komt binnekort vast wel :D
     
  18. Ferry86

    Ferry86 Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel gewoon nog, want je merkt nu dat de Xbox echt achterloopt qua grafische kracht.
    Nu speel ik al een tijd op de pc en dat bevalt me eigenlijk wel goed. Maar ik twijfel nog een beetje of het voor mij wel handig is, om een Xbox te kopen voor die paar spellen die ik waarschijnlijk ga spelen.:confused:

    En de pc heeft ook wel leuke voordelen: grafisch mooier, ondersteuning voor mods, laadtijden supersnel.:thumbs:
     
  19. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Bij mij hetzelfde alleen dan geen pc, maar ps3. De meeste games die nu nog uit gaan komen, en die ik graag wil gaan kopen komen ook op de ps3. En om dan nog 200 euro voor een ander apparaat neer te leggen waarvan misschien maar 4/5 games me echt aantrekken en exclusive zijn, is het misschien iets teveel die 200 euro.
     
  20. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik vind je eigen argumenten prima. Ik heb beide een xbox 360 als een monster pc en idd als je pc goed is zou ik lekker gaan sparen voor de nieuwe console opvolger.(of een goede videokaart
     

Deel Deze Pagina