1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Street Fighter X Tekken

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 13 apr 2011.

  1. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ik heb van gamemania nog een bon dus daarom haal ik de game daar:). Meestal pre order ik ook alleen maar CE als die echt goed zijn. Als ik geen bon had dan had ik de game gewoon in de winkel gehaald.
     
  2. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik 9 maart nog op vakantie ben en wil dat die in m'n brievenbus ligt wanneer ik thuiskom. Al is het middernacht (ik weet, no-life)

    45 euro is volgens mij ook niet duur, de winkelprijs is duurder meestal, not sure tho
     
  3. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Om zo'n reden een pre-order te doen kan ik wel begrijpen, of als je iets extra's erbij krijgt, anders niet.

    Gamemania is zo overpriced kwa games, 1 keer iets gekocht nooit weer, haal wel bij de Saturn of Mediamarkt.
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik pre order ook voor de prijs en dar ik weet dar hij vroeg op de mat ligt. Als je erachter konlmt dat een pre order winkel hem heeft heb je hem op zn vroegst een dag later. Dat is als hij dan nog op voorraad is.
     
  5. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb m besteld bij zavvi, 45 euro en een gratis Gem kaart.
     
  6. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Wat is dit?
    [​IMG]

    STREETFIGHTERxTEKKENxASURAxTROLLMEGAMANxPACMANxSONYMASCOTSxCOLExBULLSHIT

    Compleet nieuwe crossover? Ziet eruit als SSFIV.

    Even serieus character en stage zien er bruut uit:eek:
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2012
  7. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Not sure if trolling:+.

    Is een DLC van Asura's Wrath, of ik weet niet of het exact DLC is. Maar het is iig een soort van bonus stage waarin je met Asura in Street Fighter style tegen Ryu kan vechten. Wel grappig dat ze het erin stoppen.
     
  8. Dragonborn Z

    Dragonborn Z Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat het nog erger maakt in het geval van UMvC3 is dat er wel op veel punten in de game naar hem verwezen wordt. Zero's 6e kleur is feitelijk dezelfde kleurencombo als X heeft in MMX1 wanneer hij zijn volledige armor heeft. Frank West heeft een Alt. skin waarmee hij op MM moet lijken en Zero's Alt. skin IS gewoon MM. Dat en er wordt in verschillende character endings ook nog naar hem verwezen. Dan denk ik, had hem er gewoon ingedaan als speelbare char en had Zero's Alt. bijv. die van de MMZ games gemaakt.
     
  9. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Bron

    Oftewel deze characters komen ook voor de console versie, maar als DLC dus toch...

    En fok blanka:F:

    Vraag me af of naast de characters van de laatste build met Ogre, Jin, Bison en Akuma en de bovengenoemde nog een paar aankondigen krijgen kwa characters. En als het niet zo is, ben ik alsnog blij met het eindroster. Behalve dat we moeten wachten op de extra characters én moeten betalen voor sommigen terwijl ze al een SSFIV model hebben |:-

    Dus het roster zal er zo ongeveer uitzien:
    Street Fighter:
    Ryu
    Ken
    Guile
    Abel
    Chun-Li
    Cammy
    Sagat
    Dhalsim
    Poison
    Hugo
    Ibuki
    Rolento
    Zangief
    Rufus
    Balrog
    Vega
    Juri
    M. Bison
    Akuma

    DLC/unlockable
    Elena
    Guy
    Cody
    Sakura
    Dudley
    Blanka

    Tekken:
    Kazuya
    Nina
    King
    Marduk
    Bob
    Julia
    Hwoarang
    Steve
    Yoshimitsu
    Kuma
    Raven
    Heihachi
    Lili
    Asuka
    Law
    Paul
    Xiaoyu
    Jin
    Ogre

    DLC/unlockable
    Alisa
    Christie
    Jack
    Bryan
    Lars
    Lei
     
  10. Dragonborn Z

    Dragonborn Z Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Typisch Capcom. Het doet me aan de ene kant pijn dat een van m'n favo ontwikkelaars of all time zo gezonken is, aan de andere kant wat doe je eraan en ze maken nog steeds vette games dus boeien. Ga me er niet meer druk om maken.

    Wist trouwens niet eens dat dit 2 vs. 2 gevechten zijn (toch ?) en wat meer verschillende vechtspellen is nooit een slechte zaak. Misschien toch maar eens kopen dan over een tijdje.
     
  11. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Capcom is inderdaad een van de voornaamste ontwikkelaars met dit soort praktijken, erg jammer. Game is 2v2, alleen je deelt in feite je levensbar met je teamgenoot, als 1 "dood" is kan je niet meer switchen naar je tweede character, je hebt dan gewoon verloren. Vind het wel wat hebben.

    En m'n vorige post:
    Bron

    Oftewel deze characters komen ook voor de console versie, maar als DLC dus toch...

    En fok blanka:F:

    Vraag me af of naast de characters van de laatste build met Ogre, Jin, Bison en Akuma en de bovengenoemde nog een paar aankondigen krijgen kwa characters. En als het niet zo is, ben ik alsnog blij met het eindroster. Behalve dat we moeten wachten op de extra characters én moeten betalen voor sommigen terwijl ze al een SSFIV model hebben |:-

    Dus het roster zal er zo ongeveer uitzien:
    Street Fighter:
    Ryu
    Ken
    Guile
    Abel
    Chun-Li
    Cammy
    Sagat
    Dhalsim
    Poison
    Hugo
    Ibuki
    Rolento
    Zangief
    Rufus
    Balrog
    Vega
    Juri
    M. Bison
    Akuma

    DLC/unlockable
    Elena
    Guy
    Cody
    Sakura
    Dudley
    Blanka

    Tekken:
    Kazuya
    Nina
    King
    Marduk
    Bob
    Julia
    Hwoarang
    Steve
    Yoshimitsu
    Kuma
    Raven
    Heihachi
    Lili
    Asuka
    Law
    Paul
    Xiaoyu
    Jin
    Ogre

    DLC/unlockable
    Alisa
    Christie
    Jack
    Bryan
    Lars
    Lei
     
  12. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Wat je eraan doet? Simpel, het spel niet kopen. Deze trend gaat van kwaad naar erger, zeker bij o.a. Capcom. Is het een groot roster, ja zeker. Maar het is geen compleet roster en gasten als Ogre zijn niets meer als vulling om aan een leuk aantal fighters te komen waardoor ze andere interesantere personages weer later als DLC kunnen verkopen. Na SVIV, SuperSVIV, Marvel vs Capcom trap ik er niet meer in en wacht ik gewoon op de Ultimate Super Streetfighter vs Ultra Magnifico Tekken XXXX versie. Die er ongetwijfeld tussen een half jaar en een jaar na de release van deze gaat komen. En komt ie niet dan pik ik deze wel uit de budgetbak. Het was een titel die ik anders (als ze niet zo hadden lopen klooien met die andere titels) zeker had gepre-ordered als Tekken én SF fan.
     
  13. Dragonborn Z

    Dragonborn Z Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja je hebt wel een punt, ik ben de afgelopen jaren ook goed 'genaaid' door Capcom om het zo maar even te zeggen. Maar aan de andere kant, zoveel games koop ik al niet meer (laat er veel meer varen t.o.v. vroeger) en ik geloof een tijdje geleden te hebben gelezen dat Capcom het telkens opnieuw uitgeven van een disc-versie al niet meer ging doen. Dus geen praktijken ala SFIV ---> SSFIV ---> SSFIV : AE meer, althans niet elke keer een retailversie meer dus. Een keer een discversie en de rest DLC zegmaar. Of het waar is, is een tweede natuurlijk.

    Maar ik ga het sowieso eerst aankijken, ga dit niet met de release kopen dat is zeker.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2012
  14. SpectralXEnigma

    SpectralXEnigma Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... Ik ben nu idd ook bang dat ze weer met een Ultimate, Turbo, Hyper, Extreme, Super komen! Wil 'm aan de ene kant heel graag op release spelen als groot fighting game fan maar aan de andere kant niet weer een nieuwe versie moeten kopen over 4/5 maanden....
     
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Zeiden ze dit niet vóór Ultimate Marvel vs Capcom? ;)
    Hoe dan ook, als jij het spel graag wil kopen dan moet je dat gewoon doen natuurlijk. Dit is alleen hoe ik er in dit geval over denk. Puur kijkend naar het spel wil ik hem wel hebben. Alleen tja, die nieuwe versies en dlc he.
     
  16. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Als er een nog een versie komt dan zal het een GOTY editie worden die je samen tegen mensen kan spelen die het origineel hadden gekocht. Is meerdere malen door officiële woordvoerders van Capcom gezegd in persberichten en al, in zo'n mate dat het gewoon uitgesloten is dat er een "super" SFxT komt.

    Maaaaaaaaaaaaaaar zeg nooit nooit inderdaad...

    Nog een nieuwtje die er wat verder op in gaat:
    Bron

    Niet echt een mooie manier om Street Fighter z'n 25ste verjaardag te vieren:emo:
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2012
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.762
    Leuk Bevonden:
    2.016
    Je denkt dat de statement van Capcom "The retail version of Street Fighter X Tekken will be the only disc-based version consumers will need to own and all future upgrades will come from post-launch DLC." betekent dat er geen andere disc-based release komt...

    ... maar dat is natuurlijk onzin.

    Deze retail-release is de enige versie die je ooit nodig zult hebben als je alle post-launch DLC erbij gaat kopen, maar dat wil niet zeggen dat we in november (ofzo) niet gewoon weer een 'Super' of 'Ultimate' release kunnen krijgen, OP DISC, waar de game INCLUSIEF ALLE POST-LAUNCH DLC opstaat.

    Je weet nu intussen toch wel hoe Capcom werkt? Hoevaak moeten ze dat truukje herhalen voordat mensen er niet meer intrappen?

    Als je niet 'genaaid' wilt worden door Capcom, dan moet je gewoon wat geduldiger zijn, dan wacht je 8 maandjes langer op een game, en dan heb je voor een fractie van de prijs een veel betere experience....

    ... en als je dat nu met Marvel vs. Capcom 3 al had gedaan, dan kon je nu gewoon lekker die game ergens voor 20 euro bestellen (Ultimate) en tot november spelen, en dan pik je rond die tijd gewoon de complete release van SFvT uit de winkel voor 30-40 euro.
     
  18. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Het probleem wat mensen hebben met de Ultimate en super whatever versie is dat ze incompatible zijn met de VORIGE versies, wat hier niet het geval is. Een nieuwe retail release met alle post launch DLC is absoluut niets mis mee.
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2012
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.762
    Leuk Bevonden:
    2.016
    Daar is ook niets mis mee (graag zelfs, want ik wacht toch wel gewoon), maar dan moet je niet eerst zelf stellig beweren dat zo'n nieuwere release er absoluut niet zal komen volgens jou...
     
  20. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik doel op een andere soort release...eentje waar mensen worden genaaid.
    Maar blijkbaar mis jij het punt.
     

Deel Deze Pagina