1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 4 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dragonborn Z

    Dragonborn Z Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Vigil : Ik heb volgens mij nog wel zo'n kaartje bij m'n exemplaar van Reach zitten. PM me even, dan ga ik ff voor je kijken.

    EDIT : Gevonden, ik zal hem wel gelijk naar je doorsturen.

    EDIT 2 : Oh, je bent Offline.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2012
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    + alle assists uit, dat scheelt ook veel daar
     
  3. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Of gewoon rivals als je gold abbo hebt\o/
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Gewoon veel racen en veel verkopen!

    Ben nu level 90, maar meeste verdiend met verkopen van spullen. Auto's, tunings, etc.
     
  5. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Rivals kan ook met silver gek genoeg :)
     
  6. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat na level 50 rewards gaat ook aardig snel, na level 50 is het 56.000 xp ofzo. Knallen met je bak en $20.000 maken en na een x aantal races een dikke bonus van $150.000+ krijgen. ALs ik al online ga dan kiezen ze meestal van die 'X' bakken en duwen en douwen ze je toch van de baan af,
    PS: iemand die hier clan races en cruises rijdt?
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Blijft idd irritant om er continu afgeduwd te worden. Level omhoog tikt idd best wel aan, maar bedrag gaat langzaam omhoog. Zodra ik nu omhoog ga krijg ik iets van 200.000.

    Zit regelmatig online met een vriend en de rest AI. Even al die AI-mannen instellen met verschillende auto's en moeilijkheid en dan zelf de hoogste PI en omgekeerd laten starten met 10s tussenpauze op de Ring. Dat blijft echt ons favoriete nummer.
     
  8. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    In Forza heb ik nu iets meer dan 30 miljoen credits, het komt sneller binnen dan je het uit kunt geven :p Ik race zo goed als nooit tegen AI. De credits zijn vooral verdient met Rivals, online racen (cups en games met clubleden) en levelen. Vooral boven level 100 gaat het hard, ik meen dat ik nu een level van 127 heb en krijg nu bijna 3 ton per level up.
     
  9. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, nice maar hoe zit het met XP want ik rees eigenlijk nooit online en vooral offline.
     
  10. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    De opties voor vrij racen in de singleplayer zijn iets uitgebreider dan in deel 3. Toch vind ik het een beetje jammer dat je niet zelf een race tegen x-aantal langzaam rijdende auto's kunt instellen. (Trackdays?). Of een speler vs 1 AI race waarbij je de wagen van de AI ook kunt instellen (en zelfs een uit je garage kan geven).
     
  11. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je dat precies?

    Ik weet niet wat de verhoudingen zijn, of je online meer of minder xp krijgt dan online. Na een race van 5 ronden tegen 5 anderen krijg je een redelijke hoeveelheid XP en credits.

    Zeker weten doe ik het niet, maar het lijkt of het levelen sneller gaat wanneer je voorbij de 100 bent. Dit kan ik me natuurlijk ook verbeelden :9

    Dit kan wel als je een online race-lobby start, wanneer je deze op privé zet heb je ook geen last van anderen die joinen.

    Je kan dan zelf bepalen hoeveel AI-spelers je wil en je kan zelfs aangeven in welke auto ze moeten rijden (alleen standaard) en wat hun moeilijkheidsgraad is. De lobby kan je zo instellen dat je auto's kan kiezen uit alle klassen, het is dus mogelijk om zelf met een S-klasse auto tegen AI in B-klasse auto's te rijden.
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2012
  12. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Snow Drift Rivals: ik haat het!!

    Voor de nieuwe "Bounty hunter community reward car" moet ik nu driften leren!! |:-:mad::mad:
    Ik haat driften omdat ik er geen bal van kan.
    De drift score van VxR GALLARDO (de Bounty Hunter uitgekozen winnende TUNER) is: 47.737 op de Bernese Alps.

    Te winnen is een getunede Renault Clio V6. paintjob Kensei FX.
    Dus wil je deze auto winnen zul je aan de bak moeten.
    Zeker de driftkneuzen als ik.
    Ik mijd normaal gesproken drift events als de pest(is te zien op mijn leaderboard.
    Ik hoop niet dat Gallardo zijn tijd tussentijds gaat verbeteren.

    p.s. de vorige Bounty hunter pricecar is een juweeltje de Furai, met lekkere tune!

    @Flavour en KIMI zag jullie driftscore: respect!!

    Update: score gehaald met de hakken over de sloot.
    Hoop dat dit het laatste drift event wordt. LOL.
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2012
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Driften is in het begin lastig, maar je moet het blijven proberen. In deel 3 bakte ik er in het begin helemaal niks van maar na veel oefenen kan ik het aardig.
     
  14. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb die vorige challenge 2 x geprobeerd en kwam iets van 2.05, te laat dus en liet het maar schieten vanwege gebrek aan tijd, zin en nog veel meer.
     
  15. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik de rivaal van VxR Gallardo laden? Om zo (proberen) de Clio te winnen.

    Hoe kan je naar iemands storefront gaan? Kan het niet vinden :mad:

    -edit Gevonden
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2012
  16. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    47.737 punten is achterlijk veel voor Bernese Alps... Ik heb net nog een drift rival challenge gedaan, ook op Bernese Alps en toen moest ik ongeveer 22.000 punten halen. Dat was goed te doen, maar 47.737... :eek:
     
  17. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem verslagen.
    Dus als ik het goed begrijp krijg ik morgen ochtend de auto toegestuurd?
     
  18. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Hé mensen,

    Ik heb afgelopen week Forza Motorsport 4 maar eens aangeschaft en ik moet zeggen dat het een fraaie game is. Ik heb een vraag: Als ik een bocht om moet kan ik niet remmen en sturen tegelijk.... Is dit een instelling dat je uit kan zetten, want ik vind dat wel irritant
     
  19. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Je hebt ABS uit staan. Kan je aanzetten door in de event list op start te drukken. Ik rij net als jij zonder ABS. Nu is het een kwestie van tijdig in de remmen duiken (niet volledig de rem indrukken want dan blokkeren je wielen). Eerst remmen, dan de bocht in (met zacht de druk op je gas toe laten nemen). Aan jou de keus wat je fijner vindt.
     
  20. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Ik wil die Clio v6. Clio's _O_

    Na veel pogingen kom ik op 47.377 FML!

    EDIT: FUCK YEAH 48.371
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina